Godt nok kan jeg ikke få piger, MEN jeg skal være moster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Ny mor

til en lille NIECE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Min søster har været til MD scanning i dag og de venter en lille pige med termin 21.12!

Så nu kommer der omsider lidt feminint til flokken

Birgitte, moster to be

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Kaufie

Tillykke med den kommende niece'

Det er også bare skøøøønt at være moster!!

Mette, med 11 års erfaring som moster

Anmeld

22. juli 2009

Mie A

Tillykke med den kommende Niece  Hvor fedt at din søster og dig næsten har termin samme tid.

Anmeld

22. juli 2009

Lise

iiiiihhhh, tillykke!!!!  Jeg er missundelig

Her er piger også en mangelvare, og hvis det ikke er en lille pige der er i min mave, så kommer der sgu nok aldrig nogen. Både Christians søskende og min bror har drenge........

Lise - som aldrig bliver moster, og slet ikke til en pige

Anmeld

22. juli 2009

ivfmarie

Ihhh hvor godt!! Og det var vist endda dem der havde svært ved at blive gravide, ikk?

Tror du lige at den lille pige skal forkæles lidt af Techno-moster, I think so!!

Anmeld

22. juli 2009

Susan1978

ei hvor fedt Birgitte.. stort tillykke. og hvor fedt i går og hygger jer sammen - at barsle med sin søster er bare rigtig nice.

ja der er altså ikke noget som at være moster... Jeg elsker det.  Det er bare synd at det er så sjælendt jeg får lov til at være det.

Anmeld

24. juli 2009

Ny mor

ivfmarie skriver:

Ihhh hvor godt!! Og det var vist endda dem der havde svært ved at blive gravide, ikk?

Tror du lige at den lille pige skal forkæles lidt af Techno-moster, I think so!!

Jo, hun frygtede det værste mht at kunne blive gravid, da det ikke skete i samme sekund hun havde besluttet sig. Men det lykkedes da naturligt efter 6 måneder, så jeg tror nu det var lidt bål og brand.....men hun var mest bange fordi hun havde en sen opdaget klamydia som teenager......

Birgitte - der allerede har købt den første lyserøde mostergave, ha, ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.