Kunne da godt ønske mig nummeret på en Claes Bang type;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Gud - jeg syntes, det var SÅ frastødende og ydmygende og åndede lettet op på hendes vegne, da hun sagde fra. Lækker eller ej - i det øjeblik, der er penge indblandet, ville jeg aldrig kunne tænde på det. 

Vi fik jo egentligt først til sidst i scenen bekræftet at han var prostitueret og tog penge for det og det tager jeg også skarpt afstand fra. Meningen var mere at kommentere på manden. Om det så er citeret fra vild med dans, Anna Phil el lign er ligegyldigt for synes til enhver tid han er indbegrebet af lækkerhed. Fantasien om hans nr skal på ingen måde opfattes alvorlig ment. Det var i spøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi fik jo egentligt først til sidst i scenen bekræftet at han var prostitueret og tog penge for det og det tager jeg også skarpt afstand fra. Meningen var mere at kommentere på manden. Om det så er citeret fra vild med dans, Anna Phil el lign er ligegyldigt for synes til enhver tid han er indbegrebet af lækkerhed. Fantasien om hans nr skal på ingen måde opfattes alvorlig ment. Det var i spøg.

Jeg ved godt, det var i sjov - syntes bare, det var spøjst, vi oplevede scenen (og manden) så forskelligt. Jeg havde nu ikke regnet med, der IKKE var penge inde i billedet, måske derfor, jeg fra starten tænkte adrrr. 

Hvis nu hendes mand viser sig at være skurken, kunne jeg måske godt unde hende en fyrig elsker 

Anmeld

18. oktober 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Siger heller ikke på nogen måder at prostitution er iorden. Hvis jeg har antydet skal der absolut ikke lægges noget alvorligt i det. Hentyder bare mere til manden. Han er sq penge eller ej top lækker.

Nej, det synes jeg bestemt heller ikke det lød som om du synes

Anmeld

20. oktober 2013

Mick

og lige et lille links til broenII :-) http://www.dr.dk/tv/se/broen-ii/broen-ii-4-10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.