Kunne da godt ønske mig nummeret på en Claes Bang type;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
13 svar
9 synes godt om
14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Indforstået - de der så broen i aftes ved hvad jeg mener Ikke fordi jeg vil være min mand utro, men synes seriøst han var fræk. En rigtig MAND og som bare sprang på hende og kun var til for at please hende.
Andre der giver mig ret i at det var lidt lækkert??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Rikke S

Har ikke set Broen, men jo, ved bestemt hvad du mener. 

Har da set ham i Anna Pihl og Vild med dans, og hans udstråling gør ham bare til "en rigtig mand" 

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rikke S skriver:

Har ikke set Broen, men jo, ved bestemt hvad du mener. 

Har da set ham i Anna Pihl og Vild med dans, og hans udstråling gør ham bare til "en rigtig mand" 

Hans udstråling er så lækker. Og så blandet med en top hed stemning fra broen sad jeg seriøst på nåle. Hold nu op hvor er han lækker godt der er andre der også synes det

Anmeld

15. oktober 2013

De3Guldklumper

Han er SÅ lækker.

Hvornår bliver broen genudsendt

Anmeld

15. oktober 2013

Isabella_mor

Pylle3 skriver:

Han er SÅ lækker.

alle afsnit er frit tilgængelige på dr.dk

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Han er SÅ lækker.

Anmeld

15. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Indforstået - de der så broen i aftes ved hvad jeg mener Ikke fordi jeg vil være min mand utro, men synes seriøst han var fræk. En rigtig MAND og som bare sprang på hende og kun var til for at please hende.

Gud - jeg syntes, det var SÅ frastødende og ydmygende og åndede lettet op på hendes vegne, da hun sagde fra. Lækker eller ej - i det øjeblik, der er penge indblandet, ville jeg aldrig kunne tænde på det. 

Anmeld

15. oktober 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er enig i lækkerhed og kan også godt lide lidt dominans. Uh mon nogle af jer har set årets chippendales show enten i Viborg eller Odense, der er en dominans scene, det var super

Men lige det klip du nævner synes jeg bestemt fa frastødende, da det i mine øjne var ret klart at han var ligeglad med hende og enlig bare skulle tilfredsstille sig selv

Anmeld

17. oktober 2013

Miss-86

Han er HOT

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Er enig i lækkerhed og kan også godt lide lidt dominans. Uh mon nogle af jer har set årets chippendales show enten i Viborg eller Odense, der er en dominans scene, det var super

Men lige det klip du nævner synes jeg bestemt fa frastødende, da det i mine øjne var ret klart at han var ligeglad med hende og enlig bare skulle tilfredsstille sig selv

Siger heller ikke på nogen måder at prostitution er iorden. Hvis jeg har antydet skal der absolut ikke lægges noget alvorligt i det. Hentyder bare mere til manden. Han er sq penge eller ej top lækker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.