Andre der skal giftes den 02-08-2014?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

TrineMine86

bobbles skriver:

Ja det kunne være rigtig dejligt Vi har valgt at tage på bryllups messe i Bella centret i januar da vi er blevet anbefalet at prøve det fra min kærestes kusine som blev gift sidste år

Spændende  

Jeg er fra Jylland, så tager ikke lige turen over til Bella centeret, tror der kommer noget brullups messe her i byen til foråret.. 

Hvor langt er i med planlægning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

bobbles

TrineMine86 skriver:

Spændende  

Jeg er fra Jylland, så tager ikke lige turen over til Bella centeret, tror der kommer noget brullups messe her i byen til foråret.. 

Hvor langt er i med planlægning? 

Ja det kan jeg godt forstå men nu bor vi ca 45 km fra København altså vi har fundet ud af hvor festen skal holdes. Vi vil leje en jukebox. Vi har købt vin både rød og hvid due/servietter plus en smule pynt til bordene og den figur der skal stå oven på kagen Vi har dog ikke fundet ud af hvad vi skal spise endnu og vi regner med at leje limousine til kørsel. Hvad med jer?

Anmeld

14. oktober 2013

TrineMine86

bobbles skriver:

Ja det kan jeg godt forstå men nu bor vi ca 45 km fra København altså vi har fundet ud af hvor festen skal holdes. Vi vil leje en jukebox. Vi har købt vin både rød og hvid due/servietter plus en smule pynt til bordene og den figur der skal stå oven på kagen Vi har dog ikke fundet ud af hvad vi skal spise endnu og vi regner med at leje limousine til kørsel. Hvad med jer?

Vi har selvfølgelig booket kirke  derudover har vi booket lokaler, mad, serveringspersonale, vi har kig på brudekørsel og brudepigekjoler og musikken mangler vi lige at få helt på plads, har dog fået bekræftet at det er ledigt osv.

vi har fundet farvetema, fået lavet monogram og er så småt igang med at lave indbydelser, vi laver dem selv, og det tager ret lang tid hehe

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

TrineMine86 skriver:

Vi har selvfølgelig booket kirke  derudover har vi booket lokaler, mad, serveringspersonale, vi har kig på brudekørsel og brudepigekjoler og musikken mangler vi lige at få helt på plads, har dog fået bekræftet at det er ledigt osv.

vi har fundet farvetema, fået lavet monogram og er så småt igang med at lave indbydelser, vi laver dem selv, og det tager ret lang tid hehe

Hvad skal i have af mad? Vi bliver omkring 53 personer inkl børn. Hvor har i fundet serverings personale? For ved ikke hvor jeg skal lede barnepige har vi fået på plads

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

TrineMine86 skriver:

Ved i hvor mange i bliver? tænker bare om det ikke er svært at vide hvor mange kuverter mad der skal bestilles til i så god tid? :-)

Anmeld

14. oktober 2013

TrineMine86

bobbles skriver:

Hvad skal i have af mad? Vi bliver omkring 53 personer inkl børn. Hvor har i fundet serverings personale? For ved ikke hvor jeg skal lede barnepige har vi fået på plads

vi skal først lave menu 2 mdr før brylluppet, men vi har booket en helt fantastisk kok, som normalt altid er booket et helt år frem i tiden, men hun var ledig denne dag, så det er perfekt  hende her har selv sit eget personale med til at servere, så der slap vi let nemt om ved det

åh ja pasning mangler vi egentlig også at finde, vi invitere omkring de 75, dog kun med 4 børn, hvoraf jeg ved de 2 af dem kun skal være med kortvarig..

Anmeld

14. oktober 2013

Hullabullabulla

bobbles skriver:

Kæmpe tillykke med det os hvor skal i holde det henne?

På en lokal kro som er blevet restaureret og genåbnet her i august..

Har i valgt location ?

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

Britt88 skriver:

På en lokal kro som er blevet restaureret og genåbnet her i august..

Har i valgt location ?

Ja et fest lokale i den samme by Vi bor i Vi kommer til at give 1500 kr fra fredag til mandag morgen

Anmeld

14. oktober 2013

Flødebollen

bobbles skriver:

Ja? :-) her skal vi nemlig så tænkte da det kunne være hyggeligt man kunne skrive med andre der står i samme båd og komme med gode ideer :-) her skal vi bla til bryllupsmesse i bella centg eret i januar Det glæder jeg mig til

Tillykke!!

vi skal selv giftes den 17.5.2014

på vores 9 års forlovelsesdag

vi bliver ca 50 og lejer et lokale. Mad bliver lavet af en bekendt, der er cater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.