Andre der skal giftes den 02-08-2014?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
18 svar
3 synes godt om
14. oktober 2013

bobbles

Ja? :-) her skal vi nemlig så tænkte da det kunne være hyggeligt man kunne skrive med andre der står i samme båd og komme med gode ideer :-) her skal vi bla til bryllupsmesse i bella centg eret i januar Det glæder jeg mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

EnSødMor

bobbles skriver:

Ja? :-) her skal vi nemlig så tænkte da det kunne være hyggeligt man kunne skrive med andre der står i samme båd og komme med gode ideer :-) her skal vi bla til bryllupsmesse i bella centg eret i januar Det glæder jeg mig til

Hej  

Nej jeg skal ikke giftes, men stort tillykke med det, det er da skønt, lyder hyggeligt med den messe, det bliver helt sikkert hyggeligt, god tur 

Anmeld

14. oktober 2013

Lunae

bobbles skriver:

Tillykke med det! Vi skal ikke giftes den dag, men istedet d. 24 maj 2014, så vil da rigtig gerne dele ideer

Anmeld

14. oktober 2013

Hullabullabulla

bobbles skriver:

Følger lige med 

Her blir vi mand og kone den 7/6-14

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

Lunae skriver:

Tillykke med det! Vi skal ikke giftes den dag, men istedet d. 24 maj 2014, så vil da rigtig gerne dele ideer

Det lyder da dejligt :-) hvor skal i holde det? Her regner vi med at leje et lokale. Vi kender en privat Der har et lokale hvor der er plads til over 100 mennesker Det kan vi leje til 1500 kr. også har vi siddet og kigget på kørsel og vil vildt gerne blive kørt rundt i en limousine det har vi aldrig prøvet før :-)

Anmeld

14. oktober 2013

TrineMine86

bobbles skriver:

først stort tillykke 

Men nej vi skal ikke giftes den dag, men på vores 8 1/2 års dag den 05/07-14

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

Britt88 skriver:

Følger lige med 

Her blir vi mand og kone den 7/6-14

Kæmpe tillykke med det os hvor skal i holde det henne?

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

TrineMine86 skriver:

først stort tillykke 

Men nej vi skal ikke giftes den dag, men på vores 8 1/2 års dag den 05/07-14

Der er alligevel en del der skal giftes næste år os stort tillykke til jer

Anmeld

14. oktober 2013

TrineMine86

bobbles skriver:

Der er alligevel en del der skal giftes næste år os stort tillykke til jer

Ja det er skønt,  håber vi alle kan dele lidt inspiration til hinanden, det kunne være godt 

Anmeld

14. oktober 2013

bobbles

TrineMine86 skriver:

Ja det er skønt,  håber vi alle kan dele lidt inspiration til hinanden, det kunne være godt 

Ja det kunne være rigtig dejligt Vi har valgt at tage på bryllups messe i Bella centret i januar da vi er blevet anbefalet at prøve det fra min kærestes kusine som blev gift sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.