Er det ulovlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

passer på mig selv hun ønsker ham ikke hun vil intet ud over penge ingen sex ingen ting... 

hun har selv spurt om jeg ikke ønsker at få en pille som kan hindre ens sex liv over hun er undskyl underlig hun er blevet bedt om at gå daglig de har ingen børn sammen hun kom med intet vil intet da han brakket rykken var hun ligeglad og kunne kun skabe sig 

han har først været hende utro der efter

så sent som i fredags skaber hun sig i banken svinder hans medarbejder til osv jeg forstår kan 

Hæ - hvis det var kriminelt at være utro, ville politiet få endnu mere travlt i julefrokostperioden 

Spøg til side: Uanset hvor utiltalende, hans kone er, ville jeg være varsom i forhold til en mand, der igennem 8 år har været sin kone utro  og efter eget udsagn har levet lige så længe i et ægteskabeligt helvede. Hvorfor har han ikke forladt hende for 5, 6, 7 år siden? Det lyder slapt og lidt sølle. I stedet for at søge sex uden for ægteskabet, burde han have hanket op i sig selv og være skredet - og derefter kunne han have fundet en ny partner. 

Enten har han ingen selvrespekt, eller også har du ikke fået hele sandheden. I dit sted ville jeg ikke fortsætte forholdet, før han havde forladt konen - hendes manglende underskrift er en tynd forklaring, for hun kan ikke tvinge ham til at blive boende. 

8 år - det er altså længe! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

C-Dog

I følge kirken, og gud, er det ret ulovligt og vil blive straffet. Men udover det, så nej, politiet kommer ikke og giver dig tre års betinget ingen sex med gifte mænd. Men, med et utro bæst forstår jeg godt konen er bitter.Pas nu på han ikke bare er et dumt svin der siger alle de rigtige ting til dig, så du ender som ''den umulige Kælling Der intet vil og konstant skriger og vil ha oprejsning, penge og et undskyld for at have spildt 12 år af sit liv, på en utro stodder'. Han har på et tidspunkt elsket hende, giftet sig med hende, og så valgt at byde hende dette. Så kan det samme ske for dig. Min mor plejer at sige folk ikke ændre sig, hun har sjældent ret i noget, men pas på dig selv ;-)

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hæ - hvis det var kriminelt at være utro, ville politiet få endnu mere travlt i julefrokostperioden 

Spøg til side: Uanset hvor utiltalende, hans kone er, ville jeg være varsom i forhold til en mand, der igennem 8 år har været sin kone utro  og efter eget udsagn har levet lige så længe i et ægteskabeligt helvede. Hvorfor har han ikke forladt hende for 5, 6, 7 år siden? Det lyder slapt og lidt sølle. I stedet for at søge sex uden for ægteskabet, burde han have hanket op i sig selv og være skredet - og derefter kunne han have fundet en ny partner. 

Enten har han ingen selvrespekt, eller også har du ikke fået hele sandheden. I dit sted ville jeg ikke fortsætte forholdet, før han havde forladt konen - hendes manglende underskrift er en tynd forklaring, for hun kan ikke tvinge ham til at blive boende. 

8 år - det er altså længe! 

der ligger rigtig meget i det og skriver ikke alt det er sådan jeg høre det fra stort set alle familie venner osv os folk det kænder til begge sider...

hele forholdet er startet på falske og dumme ting der er indrømmet fra begge sider at de manglet trykhed en at rejse med spise med osv de var enlig godt tilfres begge to...

han brækker rykken og de bliver gift hun ændre sig med det sammen ( siger alle jeg snakker med der kender til hele forholdet)

det hele har været penge penge og ikke andet...

vi snakker om en del hun skal have i milion klassen og hun kom med intet...

det nok svært at forstå når man ser det ude fra syntes jeg os selv i starten har to a min venner der har snakket med hende for at søge arbejde ved ham hvor hun er gået amok i tlf og råbt alt mulig og om de var klar over det de ville få i løn gjor hun ikke bare kunne bruge løs osv..

skal siges hun er 11 år ældre end ham og gået på efter løn hun betaler intet til noget hun har en opsparing og efterløn ca 12 000 i mdr og det er kun noget hun bruger på sig selv..

han betaler alt andet de spiser ikke sammen har hver sin hylde i køleskab osv sover ikke i samme seng spiser ikke sammen ja intet

kunne blive ved

Anmeld

13. oktober 2013

Elgaard73

Han kan sagtens blive skilt med det samme. Hvis han kan dokumentere at han er utro, altså får dig til at underskrive et papir ang. at du er den han er urto med, så bum, så er han øjeblikkeligt bevilliget skilsmisse. Hvad enten konen vil det eller ej.

Ellers så har han ret til skilsmisse efter 6 måneders seperation (nye regler pr 1/7-2013) Altså der skal være underskrevet seperationspapirer og de må ikke længere have fælles adresse. Så længe at de stadig deler adresse, tæller de 6 måneder ikke ned og seperation kan i teorien forgå forevigt.

Hvorfor i alverden deler han stadig adresse med hende? Du skriver at han har eget firma, så jeg går ud fra at han er en forholdsvis intelligent mand, så hvorfor i alverden har han ikke sat sig ind i hvad det kræver at blive skilt? Hvis han virkelig så gerne vil? Det tog kun mig en simpel google søgning at finde overstående.

Ja, undskyld jeg undre mig, men han lyder altså heller ikke helt reel i hans hensigter med dig.

Anmeld

13. oktober 2013

Havre74

Anonym skriver:

der ligger rigtig meget i det og skriver ikke alt det er sådan jeg høre det fra stort set alle familie venner osv os folk det kænder til begge sider...

hele forholdet er startet på falske og dumme ting der er indrømmet fra begge sider at de manglet trykhed en at rejse med spise med osv de var enlig godt tilfres begge to...

han brækker rykken og de bliver gift hun ændre sig med det sammen ( siger alle jeg snakker med der kender til hele forholdet)

det hele har været penge penge og ikke andet...

vi snakker om en del hun skal have i milion klassen og hun kom med intet...

det nok svært at forstå når man ser det ude fra syntes jeg os selv i starten har to a min venner der har snakket med hende for at søge arbejde ved ham hvor hun er gået amok i tlf og råbt alt mulig og om de var klar over det de ville få i løn gjor hun ikke bare kunne bruge løs osv..

skal siges hun er 11 år ældre end ham og gået på efter løn hun betaler intet til noget hun har en opsparing og efterløn ca 12 000 i mdr og det er kun noget hun bruger på sig selv..

han betaler alt andet de spiser ikke sammen har hver sin hylde i køleskab osv sover ikke i samme seng spiser ikke sammen ja intet

kunne blive ved

Hvorfor skulle hun dog ikke også have de penge, der tilhører hende ?

Hvis han ikke har oprettet særeje, skal boet deles ved skilmisse, så han har da ingen grund til at brokke sig.

Den form for utroskab han foretager sig, sammen med dig, mens han stadig er gift, hedder juridisk utroskab (hvis de vel at mærke IKKE bor sammen), ellers er det traditionel utroskab.

Ingen af formerne for utroskab, er ulovlige i retlig forstand. -Du skriver du har børn, dem har du et moralsk ansvar for og det du også overfor hans kone og i særdeleshed dig selv.

Fra seperationspapirerne er sendt af sted og der er blevet bevilliget seperation og derefter skilmisse, går der ca. 1 år, så der er altså ingen rimelig grund til at han kommer med beskyldninger mod hende, om at hun ikke vil skilles, for det kan hun ikke blive fri for i Danmark.

Hvorfor vil du være sammen med en mand, der taler grimt om hans "tidligere" hustru ?

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Hvorfor skulle hun dog ikke også have de penge, der tilhører hende ?

Hvis han ikke har oprettet særeje, skal boet deles ved skilmisse, så han har da ingen grund til at brokke sig.

Den form for utroskab han foretager sig, sammen med dig, mens han stadig er gift, hedder juridisk utroskab (hvis de vel at mærke IKKE bor sammen), ellers er det traditionel utroskab.

Ingen af formerne for utroskab, er ulovlige i retlig forstand. -Du skriver du har børn, dem har du et moralsk ansvar for og det du også overfor hans kone og i særdeleshed dig selv.

Fra seperationspapirerne er sendt af sted og der er blevet bevilliget seperation og derefter skilmisse, går der ca. 1 år, så der er altså ingen rimelig grund til at han kommer med beskyldninger mod hende, om at hun ikke vil skilles, for det kan hun ikke blive fri for i Danmark.

Hvorfor vil du være sammen med en mand, der taler grimt om hans "tidligere" hustru ?

skal lige siges han taler ikke grimt om hende han siger ikke rat meget det er ting der er kommet af andre 

der er så mange ting i det og nok svær for andre at forstå 

man skal kende til alt for der forgår og meget svært vad at forklar

men er slet ikke usikker han arbejde meget det er en avet gård 

han havde lukket sin følser af osv det er så svært at forklar 

Anmeld

13. oktober 2013

Havre74

Anonym skriver:

skal lige siges han taler ikke grimt om hende han siger ikke rat meget det er ting der er kommet af andre 

der er så mange ting i det og nok svær for andre at forstå 

man skal kende til alt for der forgår og meget svært vad at forklar

men er slet ikke usikker han arbejde meget det er en avet gård 

han havde lukket sin følser af osv det er så svært at forklar 

Du behøver skam heller ikke forklare Jeg konkluderede blot, at han taler grimt om hende, da du skrev at han råber af hende i telefonen og fortæller dig og andre om alle de fejl hun har. Det virker utrolig umodent af ham og som jeg forstod det på det du skrev er han en ældre mand på ca. 50.

Anmeld

14. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
C-Dog skriver:

I følge kirken, og gud, er det ret ulovligt og vil blive straffet. Men udover det, så nej, politiet kommer ikke og giver dig tre års betinget ingen sex med gifte mænd. Men, med et utro bæst forstår jeg godt konen er bitter.Pas nu på han ikke bare er et dumt svin der siger alle de rigtige ting til dig, så du ender som ''den umulige Kælling Der intet vil og konstant skriger og vil ha oprejsning, penge og et undskyld for at have spildt 12 år af sit liv, på en utro stodder'. Han har på et tidspunkt elsket hende, giftet sig med hende, og så valgt at byde hende dette. Så kan det samme ske for dig. Min mor plejer at sige folk ikke ændre sig, hun har sjældent ret i noget, men pas på dig selv ;-)

" Min mor plejer at sige folk ikke ændre sig, hun har sjældent ret i noget" - love it  

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Du behøver skam heller ikke forklare Jeg konkluderede blot, at han taler grimt om hende, da du skrev at han råber af hende i telefonen og fortæller dig og andre om alle de fejl hun har. Det virker utrolig umodent af ham og som jeg forstod det på det du skrev er han en ældre mand på ca. 50.

han siger ikke rat meget han vil enlig ikke tale om det han havde lagt på trod jeg os jeg havde og kunne så høre der var en der råbt blev forvirret og opdaget vi ikke havde fået lagt rigtig på tjækker jeg ellers normal hvor jeg overhørt en samtale mellem den hvor hun siger mange mindre pæne ting han siger hun kan pakke sin ting og gå og at han var træt af det hun råber en masse om penge...

det jeg har hørt fra andre er hvad de har oplevet når de er kommet op til ham eller ringet og at det hele gik galt da de blev gift han stoppet med alt men den anden for 2 3 år siden hvor han valgt han ville kæmpe for det forhold og vælger at bygge om og det gav ikke andet end flere problemer håre jo hvordan folk ikke vil komme der begrund af hende 

DET ER IKKE FRA HAM JEG HØRE DET MEN FRA ANDRE

han har sagt der ingen af dem der har været rigtig  forelsket nogen sin ingen ville have børn osv men at set i var det ikke et klogt valg og ingen af dem var lykkelig og havde ikke været det..

høre os fra andre hvor meget han har kæmpet efter de blev gift ..

men han fortæller mig alle hans fejl... en meget lang liste

vi er begge enig om vi burd have ventet på han var blevet helt skildt men vi kunne ikke vi elsker hinanden det tager længer tid en forventet det hele men jeg  er med i hvad der sker og er en del af det..

det er os hård for kan jo se hvad det gør ved ham når han kommer hos mig men vi vil ikke mistet hinanden og har valgt at tage den her kamp sammen 

tro mig vi har snakket meget om alt hvad der forgår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.