Anonym skriver:
der ligger rigtig meget i det og skriver ikke alt det er sådan jeg høre det fra stort set alle familie venner osv os folk det kænder til begge sider...
hele forholdet er startet på falske og dumme ting der er indrømmet fra begge sider at de manglet trykhed en at rejse med spise med osv de var enlig godt tilfres begge to...
han brækker rykken og de bliver gift hun ændre sig med det sammen ( siger alle jeg snakker med der kender til hele forholdet)
det hele har været penge penge og ikke andet...
vi snakker om en del hun skal have i milion klassen og hun kom med intet...
det nok svært at forstå når man ser det ude fra syntes jeg os selv i starten har to a min venner der har snakket med hende for at søge arbejde ved ham hvor hun er gået amok i tlf og råbt alt mulig og om de var klar over det de ville få i løn gjor hun ikke bare kunne bruge løs osv..
skal siges hun er 11 år ældre end ham og gået på efter løn hun betaler intet til noget hun har en opsparing og efterløn ca 12 000 i mdr og det er kun noget hun bruger på sig selv..
han betaler alt andet de spiser ikke sammen har hver sin hylde i køleskab osv sover ikke i samme seng spiser ikke sammen ja intet
kunne blive ved
Hvorfor skulle hun dog ikke også have de penge, der tilhører hende ?
Hvis han ikke har oprettet særeje, skal boet deles ved skilmisse, så han har da ingen grund til at brokke sig.
Den form for utroskab han foretager sig, sammen med dig, mens han stadig er gift, hedder juridisk utroskab (hvis de vel at mærke IKKE bor sammen), ellers er det traditionel utroskab.
Ingen af formerne for utroskab, er ulovlige i retlig forstand. -Du skriver du har børn, dem har du et moralsk ansvar for og det du også overfor hans kone og i særdeleshed dig selv.
Fra seperationspapirerne er sendt af sted og der er blevet bevilliget seperation og derefter skilmisse, går der ca. 1 år, så der er altså ingen rimelig grund til at han kommer med beskyldninger mod hende, om at hun ikke vil skilles, for det kan hun ikke blive fri for i Danmark.
Hvorfor vil du være sammen med en mand, der taler grimt om hans "tidligere" hustru ?