Er det ulovlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.706 visninger
18 svar
22 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

ja hvordan skal jeg starte...

er sammen med en mand og han er stadig gift (han er ved at blive skildt men problemer med hun ikke vil skrive under )

men vi har været sammen en små 7 mdr nu og har jo sex men er det enlig ulovlig har jeg nemlig hø rt

men er det virkelig strafbart at have sex ind for ægteskabe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

er sammen med en mand og han er stadig gift (han er ved at blive skildt men problemer med hun ikke vil skrive under )

men vi har været sammen en små 7 mdr nu og har jo sex men er det enlig ulovlig har jeg nemlig hø rt

Ulovligt nej, moralsk forkert måske.
Hun kan dog ikke undgå skilsmisse ved at nægte at skrive under - faktisk kan skilsmissen fremskyndes, hvis der er tale om utroskab.

Anmeld

13. oktober 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Nej det er ikke ulovligt at have sex med en gift person om vedkommende er i skilsmisse eller ej...og slet ikke strafbart

Moralsk er det op til en selv men i og med at du ved at han forsøger at blive skilt og har dedikeret sig til dig ja så kan jeg ikke se problemet.

Havde konen nu troet at alt var godt mellem dem så var det en anden sag.

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

mange tak 

vi er meget sammen og hun er total ja undskyld har aldig set en kvinde være sådan hun er der kun begrund af penge...

de lver ikke andet end at råbe og skrige af hinanden har overhørt flere samtaler sammen han siger daglig at han vil skildes de har ikke haft sex i flere år osv 

vi elsker hinanden og har sex vi vent kun på vi kan få hinanden unden hun er i vejen jeg har børn osv hans familie kender til mig og min om ham osv

Anmeld

13. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

mange tak 

vi er meget sammen og hun er total ja undskyld har aldig set en kvinde være sådan hun er der kun begrund af penge...

de lver ikke andet end at råbe og skrige af hinanden har overhørt flere samtaler sammen han siger daglig at han vil skildes de har ikke haft sex i flere år osv 

vi elsker hinanden og har sex vi vent kun på vi kan få hinanden unden hun er i vejen jeg har børn osv hans familie kender til mig og min om ham osv

Måske de råber og skriger af hinanden fordi han er utro med dig??!!! Bare en tanke. Men ulovligt er det ikke. Jeg ville dog ikke have samvittigheden! Så hellere vente til skilsmissen var gået igennem eller de i hvert fald er flyttet fra hinanden (hvilket det ikke lyder til at de er) . 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Måske de råber og skriger af hinanden fordi han er utro med dig??!!! Bare en tanke. Men ulovligt er det ikke. Jeg ville dog ikke have samvittigheden! Så hellere vente til skilsmissen var gået igennem eller de i hvert fald er flyttet fra hinanden (hvilket det ikke lyder til at de er) . 

altså nu har de været sammen i i 12  år de sidst 8 år har han haft en anden de har ingen sex og har ikke haft det i ca 7 år de sover ikke sammen og ingen ting..

han har fundet sig i meget da den kvinde han har haft ved siden af har han ikke ture at satse bunde gården  osv nu har han fundet mig vi er lykkelig og han tør tage springet for os...

og nej det er indviklet hele det her forløb

men de oget om råber ikke noget om mig det er penge hun råber om efter ham

hun er ligeglad med alt han laver råber om alt osv 

Anmeld

13. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

altså nu har de været sammen i i 12  år de sidst 8 år har han haft en anden de har ingen sex og har ikke haft det i ca 7 år de sover ikke sammen og ingen ting..

han har fundet sig i meget da den kvinde han har haft ved siden af har han ikke ture at satse bunde gården  osv nu har han fundet mig vi er lykkelig og han tør tage springet for os...

Så han har været utro i 8 ud af 12 års ægteskab? Jaaah.... Jeg ville nok også blive lidt mopset, hvis jeg var konen. Pas nu på dig selv...  Men håber da i bliver lykkelige! 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Så han har været utro i 8 ud af 12 års ægteskab? Jaaah.... Jeg ville nok også blive lidt mopset, hvis jeg var konen. Pas nu på dig selv...  Men håber da i bliver lykkelige! 

passer på mig selv hun ønsker ham ikke hun vil intet ud over penge ingen sex ingen ting... 

hun har selv spurt om jeg ikke ønsker at få en pille som kan hindre ens sex liv over hun er undskyl underlig hun er blevet bedt om at gå daglig de har ingen børn sammen hun kom med intet vil intet da han brakket rykken var hun ligeglad og kunne kun skabe sig 

han har først været hende utro der efter

så sent som i fredags skaber hun sig i banken svinder hans medarbejder til osv jeg forstår kan 

Anmeld

13. oktober 2013

Kløver

Der er altid 2 sider af samme sag, og hun fortæller selvfølgelig ikke dig årsagen for hendes gøren pg hvad for tanker hun har, der er kun mandens udlægning, og kan se det fra begge sider. Bor de stadig sammen? .( fik indtryk herom i et af dine svar) jeg ville lade dem ordne sit og hvis hun nægter at skrive under og de er separeret, kan de godt blive skilt, det skal dog gennem statsforvaltningen og i værste tilfælde retten) https://www.borger.dk/sider/separation-og-skilsmis se.aspx

Anmeld

13. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Som en anden skriver, så tror jeg næppe din "kærestes" kone fortæller dig nogen som helst sandheder, og tror næppe heller hendes utro mand gør....... 

Men i hvert fald, du var bekymret for hvorvidt det var ulovligt, og det er det ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.