nå men øhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

missKat

clss skriver:

kiggede på et fotografi af mig selv og svor at sådan ville jeg ikke se ud da jeg ikke følte mig sådan inden i hvis du forstår mig ?

uhh ha sådan et billed har jeg også lige fået taget.... 
jeg ligner ham fra "men in black" der får skudt hovedet af, og så kommer der sådan et lille et ud - jamen altså...

jeg vejer 116 kg og vil meget gerne ned på 75-80 kg.
jeg har svært ved at se mig selv som tynd, for har ikke været der siden min konfimation... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

clss

havde også svært ved at forstille mig selv som tynd, men jeg blev aldrig tynd tynd.

men kan du lide frugt og grønsager?

Anmeld

23. juli 2009

missKat

clss skriver:

havde også svært ved at forstille mig selv som tynd, men jeg blev aldrig tynd tynd.

men kan du lide frugt og grønsager?

Var du stor i mange år??

ja jeg elsker heldigvis frugt og grønt.
min last er for store portioner (jeg lyttet ikke til min mæthedsfornemmelse)
ikke så meget slik, kager osv 

Anmeld

23. juli 2009

clss

har altid været stor

har du messenger ?

det er en del nemmere at skrive frem og tilbage der

Anmeld

23. juli 2009

missKat

clss skriver:

har altid været stor

har du messenger ?

det er en del nemmere at skrive frem og tilbage der

skriver lige min msn i et privat brev - smiler

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

Hej Karina,

det gør mig virkelig ondt!!
jeg ved jo om nogen, hvad du går igennem!!
jeg tror jeg ville høre med kommunen om de ikke kan hjælpe dig med noget aflastning, så du kan komme til fys.. ellers kan det jo få langt værre konsekvenser!
jeg går til varmt vandssvømning ved en fys (foregår på at hospital, hvor de har babysvømning også). Kunne du ikke prøve at høre om det var muligt for dig??
Jeg tænker det vil gøre dig godt idet det varme vand lindre, gør dig vægtløs så du har bedre mulighed for at bevæge dig.
og der kunne du jo have din prinsesse med 
jeg svømmer ikke i vandet, da jeg ikke kan bukke ryggen bagover. Men jeg laver "twist", cykler, hopper og alle de der små bevægelser, og det er SÅ skønt og jeg glemmer næsten jeg er syg, når jeg er i vandet - smiler..

har du en sundhedsforsikring??

hej igen

jeg synes efterhånden at kampen er lidt tung så jeg orker faktisk ikke at spørge kommunen ang. aflastning... prøver at få lov at vente med genoptræningen i stedet... så er det også eet fast sted Nikoline bliver passet... men det var et godt forslag...

jeg vil helt klart undersøge det med varmtvandsbassin, gik til gravid gym i varmt vand.... det var dejligt!

lige nu slås jeg med min arb. giver, de vile ikke sygemelde mig så jeg kan gemme resten af min barsel og få den senere.... når jeg nu har haft ondt og ondt hele min barsel indtil videre.... det gør mig trist at have brugt alt tiden på at have det skidt og gå til diverse undersøgelser... men de er ikke til at hukke eller stikke i!

knus

Anmeld

23. juli 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

hej igen

jeg synes efterhånden at kampen er lidt tung så jeg orker faktisk ikke at spørge kommunen ang. aflastning... prøver at få lov at vente med genoptræningen i stedet... så er det også eet fast sted Nikoline bliver passet... men det var et godt forslag...

jeg vil helt klart undersøge det med varmtvandsbassin, gik til gravid gym i varmt vand.... det var dejligt!

lige nu slås jeg med min arb. giver, de vile ikke sygemelde mig så jeg kan gemme resten af min barsel og få den senere.... når jeg nu har haft ondt og ondt hele min barsel indtil videre.... det gør mig trist at have brugt alt tiden på at have det skidt og gå til diverse undersøgelser... men de er ikke til at hukke eller stikke i!

knus

er du medlem af en fagforening??
så ville jeg da kontakte dem om dine rettigheder ang sygdom og barsel.
bare så du ved hvordan du er stillet så du bedre kan argumentere overfor din arbejdsplads...
det er da noget roderri hva!!!

hvornår på dagen er din genoptræning??
din kæreste har ikke mulighed for at hjælpe?

jeg tænker bare at det jo er vigtigt at du får trænet, ellers kan du jo blive endnu dårligere og det ville jeg da ikke ønske for dig!!!!

knus

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

er du medlem af en fagforening??
så ville jeg da kontakte dem om dine rettigheder ang sygdom og barsel.
bare så du ved hvordan du er stillet så du bedre kan argumentere overfor din arbejdsplads...
det er da noget roderri hva!!!

hvornår på dagen er din genoptræning??
din kæreste har ikke mulighed for at hjælpe?

jeg tænker bare at det jo er vigtigt at du får trænet, ellers kan du jo blive endnu dårligere og det ville jeg da ikke ønske for dig!!!!

knus

hvis man ikke kan lave en aftale med sin arbejdsgiver så har man ikke ret til noget..... HK kan kun køre en sag hvis jeg får en læge erklæring hvor der står at jeg ikke kan passe mit barn....  det er fordi jeg har ret til løn under sygdom, og det vil min arb. giver naturligvis ikke betale når jeg er gået over på barselsdagpenge...

det er om middagen min genoptræning ligger, to gange om ugen.... Min kæreste har 60 km til arbejde og det er et vikariat så der er ikke rigtigt noget at hente der.... mine forældre bor 200 km væk og mine svigerforældre arbejder.... ja jeg synes sgu det er noget roderi :0)

Anmeld

23. juli 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

hvis man ikke kan lave en aftale med sin arbejdsgiver så har man ikke ret til noget..... HK kan kun køre en sag hvis jeg får en læge erklæring hvor der står at jeg ikke kan passe mit barn....  det er fordi jeg har ret til løn under sygdom, og det vil min arb. giver naturligvis ikke betale når jeg er gået over på barselsdagpenge...

det er om middagen min genoptræning ligger, to gange om ugen.... Min kæreste har 60 km til arbejde og det er et vikariat så der er ikke rigtigt noget at hente der.... mine forældre bor 200 km væk og mine svigerforældre arbejder.... ja jeg synes sgu det er noget roderi :0)

argh sikke noget!!!!
kan da godt se det ikke er så skide nemt at få til at gå op!!

hvornår kan du få plads til din pige??

Anmeld

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

argh sikke noget!!!!
kan da godt se det ikke er så skide nemt at få til at gå op!!

hvornår kan du få plads til din pige??

pr. 1/9 :0) så der er jo ikke længe til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.