Er du gravid spørgsmålet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
13 svar
4 synes godt om
12. oktober 2013

Astrid1984

Vi holdet i dag fødselsdag for min søn som bliver 5 år. En af mine svigerinde spørger: Er du gravid? Tænkte at der er da lang tid til uge 12
Har nogen spurgt jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

et-ønske

Hvad svarede du?

Vi har været til fødselsdag og jeg tror min fars kone og min svigerinde har luret den - de spurgte ikke De ved dog at vi har været i behandling, så de tænker vel at det kommer snart, når jeg ikke fortæller noget om behandlingen.

Vi fortæller det efter ts hvor jeg vil være 7+3 - kan slet ikke vente

Anmeld

13. oktober 2013

Morigen

Astrid1984 skriver:

Vi holdet i dag fødselsdag for min søn som bliver 5 år. En af mine svigerinde spørger: Er du gravid? Tænkte at der er da lang tid til uge 12
Har nogen spurgt jer?

Da jeg var gravid med den første blev jeg spurgt hele tiden. Syntes det var lidt træls for der var jo en grund til at vi ikke fortalte noget.

Anmeld

13. oktober 2013

Astrid1984

et-ønske skriver:

Hvad svarede du?

Vi har været til fødselsdag og jeg tror min fars kone og min svigerinde har luret den - de spurgte ikke De ved dog at vi har været i behandling, så de tænker vel at det kommer snart, når jeg ikke fortæller noget om behandlingen.

Vi fortæller det efter ts hvor jeg vil være 7+3 - kan slet ikke vente

Svarede bare: Nej jeg er bare fed. Hehe.
Synes lige det var lidt for tidlig at fortælle det igår, venter til efter NF

Anmeld

31. oktober 2013

Klartilbaby

Jeg har ikke fået spørgsmålet, men er også ret fed så man kan i hvert fald ikke se det. Tror min mor og svigermor måske har en fornemmelse af det. Er sku lidt mere pirlig end normalt

Manden vil også gerne vente til efter NF med at fortælle det - så længe tror jeg nu ik jeg kan vente

Anmeld

1. november 2013

Astrid1984

MissNurse skriver:

Jeg har ikke fået spørgsmålet, men er også ret fed så man kan i hvert fald ikke se det. Tror min mor og svigermor måske har en fornemmelse af det. Er sku lidt mere pirlig end normalt

Manden vil også gerne vente til efter NF med at fortælle det - så længe tror jeg nu ik jeg kan vente

Nej tvivler også på jeg kan holde på hemmeligheden til efter NF. Har frygtelig kvalme og opkast så det bliver lidt svært at bortforklare det, i morgen er vi inviteret ud og spise ved svigerforældrene og svigerinde kommer og aner ikke om jeg kan få aftensmad ned.

Anmeld

1. november 2013

Klartilbaby

Astrid1984 skriver:

Nej tvivler også på jeg kan holde på hemmeligheden til efter NF. Har frygtelig kvalme og opkast så det bliver lidt svært at bortforklare det, i morgen er vi inviteret ud og spise ved svigerforældrene og svigerinde kommer og aner ikke om jeg kan få aftensmad ned.

For det første, hvad sker der for det tidspunkt du har skrevet på  det er delme tideligt.

Det bliver da spændende hvor længe du så kan holde det hen  skriv og fortæl hvordan det går.

Herhjemme er det manden der synes vi skal vente, men ham der siger alt muligt der kan afsløre det. Den anden dag var vi på cafe med hans mor og så siger jeg et eller andet om kagen, hvortil at svarer - jamen du har også nogle mærkelige smagslåg for tiden.....

Okay kvinden har været gravid 5 gange, måske hun luere det med sådan nogle hints

Anmeld

2. november 2013

Astrid1984

MissNurse skriver:

For det første, hvad sker der for det tidspunkt du har skrevet på  det er delme tideligt.

Det bliver da spændende hvor længe du så kan holde det hen  skriv og fortæl hvordan det går.

Herhjemme er det manden der synes vi skal vente, men ham der siger alt muligt der kan afsløre det. Den anden dag var vi på cafe med hans mor og så siger jeg et eller andet om kagen, hvortil at svarer - jamen du har også nogle mærkelige smagslåg for tiden.....

Okay kvinden har været gravid 5 gange, måske hun luere det med sådan nogle hints

Hehe vi står meget tidlig op herhjemme
Nå men først i morgen vi skal derud og spise, retter sagt i dag nu er den over 12. Ja faldt i søvn tidlig og nu kan jeg så ikke sove..
Men vi har bestemt os at give vores dreng jeg skal være storebror trøjen på i aften

Anmeld

3. november 2013

Klartilbaby

Hvordan gik det?

Anmeld

4. november 2013

Astrid1984

MissNurse skriver:

Hvordan gik det?

Det gik fint nok, virkede til det var svigerinden som var mest glad. Synes vi fik lidt fesen reaktioner af de kommende bedsteforældre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.