Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stivdie skriver: MåMaDejlig update og fin, fin mave Så er det bare at vente på, den lille vil ud
MåMaDejlig update og fin, fin mave Så er det bare at vente på, den lille vil ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Skøn Update... Hihi.. Vi har begge smækkys på maven mænd.. Totalt lækker babyhule og vogn.. Glæder mig til vi ses igen.. Krammer..
Skøn Update...
Hihi.. Vi har begge smækkys på maven mænd..
Totalt lækker babyhule og vogn..
Glæder mig til vi ses igen..
Krammer..
Kris89 skriver: Ihh hvor er du altså bare flot!!!!Og super smart barnevogn. Det er nogen lange dage du går i møde, men tag plukveerne som et godt tegn, du modnes og lige om lidt har du dit guld i armene. Det er så godt i nåede jeres hygge/kærestetur. Det er så vild en følelse at vide det var sidste gang uden baby
Ihh hvor er du altså bare flot!!!!Og super smart barnevogn. Det er nogen lange dage du går i møde, men tag plukveerne som et godt tegn, du modnes og lige om lidt har du dit guld i armene. Det er så godt i nåede jeres hygge/kærestetur. Det er så vild en følelse at vide det var sidste gang uden baby
Norit skriver: Ih, hvor er du fin! Så er det da vidst snart ved at være er det ikke? Hvor må det være lækkert at blive opvartet sådan!
Ih, hvor er du fin!
Så er det da vidst snart ved at være er det ikke? Hvor må det være lækkert at blive opvartet sådan!
BigHope13 skriver: Mange takDet kunne være rigtig dejligt hvis der snart var optakt til noget vil så gerne møde min guldklump og nu hvor han er færdigbagt og det helt tilladt at føde så er et bare endnu mere spændende. tænk han kan komme hvad dag det skulle være nu
Mange takDet kunne være rigtig dejligt hvis der snart var optakt til noget vil så gerne møde min guldklump og nu hvor han er færdigbagt og det helt tilladt at føde så er et bare endnu mere spændende. tænk han kan komme hvad dag det skulle være nu
Ej hvor lækkert!
Så må du hive fat i nogen gamle tricks!
Norit skriver: Ej hvor lækkert! Så må du hive fat i nogen gamle tricks!
BigHope13 skriver: Er virkelig også bare glad for den vogn og håber på noget tørt vejr i løbet af november hvor vi kan komme ud og trille lidtHåber ihvertfald ikke jeg skal gå meget over tid, kan slet ikke vente med at møde min skønne guldklump mere.
Er virkelig også bare glad for den vogn og håber på noget tørt vejr i løbet af november hvor vi kan komme ud og trille lidtHåber ihvertfald ikke jeg skal gå meget over tid, kan slet ikke vente med at møde min skønne guldklump mere.
Du er super god til at skrive og fange ens interesse
håber snart prinsen kommer ud til jer og vognen er super fed- har bestilt den samme i pp Black og med s stel
Maja84 skriver: DDeBliver så skønt for jer, overvejer selv en emmaljunga næste gang så du må endelig dele om den er pengene værd
DDeBliver så skønt for jer, overvejer selv en emmaljunga næste gang så du må endelig dele om den er pengene værd
BigHope13 skriver: Det gør jeg gerne, kender flere som har været yderst tilfreds med modellen og glæder mig sådan til at få den afprøvet
Det gør jeg gerne, kender flere som har været yderst tilfreds med modellen og glæder mig sådan til at få den afprøvet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128