37+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

MåMa

Dejlig update og fin, fin mave
Så er det bare at vente på, den lille vil ud

Mange tak, ja nu er det bare at vente vente vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Skøn Update... 

Hihi.. Vi har begge smækkys på maven mænd.. 

Totalt lækker babyhule og vogn.. 

Glæder mig til vi ses igen.. 

Krammer.. 

Åhh det er altså bare Såå hyggeligt, smelter indeni når han lige nusser den og giver den et mut kan slet ikke vente med at se ham sammen med vores lille gut.

gør jeg ihvertfald også søde, det altid hyggeligt i dit selvskab

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Ihh hvor er du altså bare flot!!!!

Og super smart barnevogn.

Det er nogen lange dage du går i møde, men tag plukveerne som et godt tegn, du modnes og lige om lidt har du dit guld i armene.

Det er så godt i nåede jeres hygge/kærestetur. Det er så vild en følelse at vide det var sidste gang uden baby

Tusind tusind tak for de søde ord ven

jeg synes det er så fascinerende at mærke kroppen forbereder sig på noget stort og jeg har stor tiltro til at den gør alt den kan . så jeg er bare rigtig glad for at ligge på siden i sengen og se lidt fjernsyn og lade kroppen gøre dens arbejde.

Jeg er Såå glad for at vi nåede at komme afsted, og der var bare så meget hygge og romantik luften med masser af Kys og varme krammer, så vi nød i fulde drag vores "sidste" alene aften på ubestemt tid

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Norit skriver:

Ih, hvor er du fin! 

Så er det da vidst snart ved at være er det ikke?  Hvor må det være lækkert at blive opvartet sådan!  

Mange takDet kunne være rigtig dejligt hvis der snart var optakt til noget vil så gerne møde min guldklump og nu hvor han er færdigbagt og det helt tilladt at føde så er et bare endnu mere spændende. tænk han kan komme hvad dag det skulle være nu

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

Mange takDet kunne være rigtig dejligt hvis der snart var optakt til noget vil så gerne møde min guldklump og nu hvor han er færdigbagt og det helt tilladt at føde så er et bare endnu mere spændende. tænk han kan komme hvad dag det skulle være nu

Ej hvor lækkert! 

Så må du hive fat i nogen gamle tricks! 

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Norit skriver:

Ej hvor lækkert! 

Så må du hive fat i nogen gamle tricks! 

Hehe ja så kan man da bruge ventetiden på det

Anmeld

12. oktober 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Er virkelig også bare glad for den vogn og håber på noget tørt vejr i løbet af november hvor vi kan komme ud og trille lidt

Håber ihvertfald ikke jeg skal gå meget over tid, kan slet ikke vente med at møde min skønne guldklump mere.

Bliver så skønt for jer, overvejer selv en emmaljunga næste gang så du må endelig dele om den er pengene værd

Anmeld

12. oktober 2013

Mini us

Du er super god til at skrive og fange ens interesse  

håber snart prinsen kommer ud til jer og vognen er super fed- har bestilt den samme i pp Black og med s stel

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

DDe

Bliver så skønt for jer, overvejer selv en emmaljunga næste gang så du må endelig dele om den er pengene værd

Det gør jeg gerne, kender flere som har været yderst tilfreds med modellen og glæder mig sådan til at få den afprøvet

Anmeld

12. oktober 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Det gør jeg gerne, kender flere som har været yderst tilfreds med modellen og glæder mig sådan til at få den afprøvet

Den ser også lækker ud, hvilken model er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.