wehhuu et styk færdigbagt barn

blot 3 uger eller 21 dage til termin

i løbet af den sidste uge har jeg tydeligt kunne mærke at min krop bevæger sig hen i mod noget stort. 2 dage har jeg måttet gå i seng mellem kl 20 og 21 pga meget meget stærke plukkeveer som jeg virkelig måtte bide i mig, men så snart jeg har lagt mig i sengen og fået slappet godt af aftager de igen.
i torsdags var vi afsted til sidste del i fødselsforberedelses pakken hvor vi hørte omkring pasning og pleje af barnet, samt en smule om amning da vi ikke havde været med til det forløb, og ikke kan nå det inden termin. Så nu føler vi os rigtig godt klædt på til den kommende tid og synes ikke lige pt der florerer så mange spørgsmål i mit hoved, nu det blot at vente.
den største forandring jeg har mærket har helt klart været min über skønne kæreste

han viser så meget omsorg for mig, og hver eneste gang jeg har været oppe på toilettet om natten spørger han om jeg er okay?

han henter gerne drikkevarer til mig når jeg ligger i sofaen, og tømmer opvaskeren , så jeg ikke skal bøje mig.
Og det bedste er alt er når han kysser mig farvel om morgenen , så får maven også et ordenlig smækkys og så bliver jeg kaldt hans babymaskine

jeg smelter indeni.
Oven i det så har var han sååå skøn at invitere mig på kærestedate i går

så vi tog på Bones og fik fantastisk mad, og bagefter i biografen og se 2 Guns

en helt vildt skøn aften, og den ultimative sidste kærestedate vi var på inden forældrer rollerne træder i kraft
barnevognen er også kommet hjem denne uge, og den lever fuldt ud op til forventningerne. Glæder mig sådan til at komme ud og trille med den

ellers så er vi bare ultra klar, vil dog gerne lige over onsdag, der skal vi nemlig til rundvisning på fødegangen, og det vil for mig være rart nok lige at vide hvor man skal hen og lige se det hele først.

men ja så får i da lige nogle billeder af maven fra i dag 37+0 og den skønne barnevogn, dog er farven lidt svær at se på billedet men den er navy farvet