37+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
39 svar
39 synes godt om
12. oktober 2013

BigHope13

wehhuu et styk færdigbagt barn blot 3 uger eller 21 dage til termin
i løbet af den sidste uge har jeg tydeligt kunne mærke at min krop bevæger sig hen i mod noget stort. 2 dage har jeg måttet gå i seng mellem kl 20 og 21 pga meget meget stærke plukkeveer som jeg virkelig måtte bide i mig, men så snart jeg har lagt mig i sengen og fået slappet godt af aftager de igen.

i torsdags var vi afsted til sidste del i fødselsforberedelses pakken hvor vi hørte omkring pasning og pleje af barnet, samt en smule om amning da vi ikke havde været med til det forløb, og ikke kan nå det inden termin. Så nu føler vi os rigtig godt klædt på til den kommende tid og synes ikke lige pt der florerer så mange spørgsmål i mit hoved, nu det blot at vente.

den største forandring jeg har mærket har helt klart været min über skønne kæreste han viser så meget omsorg for mig, og hver eneste gang jeg har været oppe på toilettet om natten spørger han om jeg er okay? han henter gerne drikkevarer til mig når jeg ligger i sofaen, og tømmer opvaskeren , så jeg ikke skal bøje mig.
Og det bedste er alt er når han kysser mig farvel om morgenen , så får maven også et ordenlig smækkys og så bliver jeg kaldt hans babymaskine jeg smelter indeni.
Oven i det så har var han sååå skøn at invitere mig på kærestedate i går så vi tog på Bones og fik fantastisk mad, og bagefter i biografen og se 2 Guns en helt vildt skøn aften, og den ultimative sidste kærestedate vi var på inden forældrer rollerne træder i kraft

barnevognen er også kommet hjem denne uge, og den lever fuldt ud op til forventningerne. Glæder mig sådan til at komme ud og trille med den

ellers så er vi bare ultra klar, vil dog gerne lige over onsdag, der skal vi nemlig til rundvisning på fødegangen, og det vil for mig være rart nok lige at vide hvor man skal hen og lige se det hele først.

men ja så får i da lige nogle billeder af maven fra i dag 37+0 og den skønne barnevogn, dog er farven lidt svær at se på billedet men den er navy farvet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Christina :-)

Fin mave:-) spøg dumpt hvordan jan det være hjulene på barnevogn er helt sorte har den også men min er grå;-)

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Elias&Peters mor:-D skriver:

Fin mave:-) spøg dumpt hvordan jan det være hjulene på barnevogn er helt sorte har den også men min er grå;-)

tusind tak, hehe intet dumt i det, jeg blev bare ringet op at der var kommet små justeringer på vognen for ca en måned siden. hvor de blandt andet har skiftet ud til sorte fælge og lavet et sort/hvidt gummi styr i stedet for det skum beklædning der var på før.
vi kunne dog stadig vælge at få de grå/sløv fælge på men vi synes faktisk helt godt om det sorte look , så vi lod den blive som den stod

Anmeld

12. oktober 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

wehhuu et styk færdigbagt barn blot 3 uger eller 21 dage til termin
i løbet af den sidste uge har jeg tydeligt kunne mærke at min krop bevæger sig hen i mod noget stort. 2 dage har jeg måttet gå i seng mellem kl 20 og 21 pga meget meget stærke plukkeveer som jeg virkelig måtte bide i mig, men så snart jeg har lagt mig i sengen og fået slappet godt af aftager de igen.

i torsdags var vi afsted til sidste del i fødselsforberedelses pakken hvor vi hørte omkring pasning og pleje af barnet, samt en smule om amning da vi ikke havde været med til det forløb, og ikke kan nå det inden termin. Så nu føler vi os rigtig godt klædt på til den kommende tid og synes ikke lige pt der florerer så mange spørgsmål i mit hoved, nu det blot at vente.

den største forandring jeg har mærket har helt klart været min über skønne kæreste han viser så meget omsorg for mig, og hver eneste gang jeg har været oppe på toilettet om natten spørger han om jeg er okay? han henter gerne drikkevarer til mig når jeg ligger i sofaen, og tømmer opvaskeren , så jeg ikke skal bøje mig.
Og det bedste er alt er når han kysser mig farvel om morgenen , så får maven også et ordenlig smækkys og så bliver jeg kaldt hans babymaskine jeg smelter indeni.
Oven i det så har var han sååå skøn at invitere mig på kærestedate i går så vi tog på Bones og fik fantastisk mad, og bagefter i biografen og se 2 Guns en helt vildt skøn aften, og den ultimative sidste kærestedate vi var på inden forældrer rollerne træder i kraft

barnevognen er også kommet hjem denne uge, og den lever fuldt ud op til forventningerne. Glæder mig sådan til at komme ud og trille med den

ellers så er vi bare ultra klar, vil dog gerne lige over onsdag, der skal vi nemlig til rundvisning på fødegangen, og det vil for mig være rart nok lige at vide hvor man skal hen og lige se det hele først.

men ja så får i da lige nogle billeder af maven fra i dag 37+0 og den skønne barnevogn, dog er farven lidt svær at se på billedet men den er navy farvet

NU er det snart! Og hvor er han blevet stor og din mave er simpelthen så fin !
Glæder mig sådan på jeres vegne!

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

NU er det snart! Og hvor er han blevet stor og din mave er simpelthen så fin !
Glæder mig sådan på jeres vegne!

synes også den stikker helt vildt frem for tiden, bliver ved med at gå ind i ting haha
det er så vildt at det faktisk fra nu og 4-5 uger frem er helt tilladt at føde håber dog ikke vi skal vente alt alt for længe på vores kære guld
tusind tak hvor er du dog bare sød jeg glæder mig også rigtig meget på dine jeres vegne, det er såå spænende det hele og elsker elsker elsker bare at følge alle jer gravide herinde

Anmeld

12. oktober 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

synes også den stikker helt vildt frem for tiden, bliver ved med at gå ind i ting haha
det er så vildt at det faktisk fra nu og 4-5 uger frem er helt tilladt at føde håber dog ikke vi skal vente alt alt for længe på vores kære guld
tusind tak hvor er du dog bare sød jeg glæder mig også rigtig meget på dine jeres vegne, det er såå spænende det hele og elsker elsker elsker bare at følge alle jer gravide herinde

Haha, ja den er begyndt at stikke rigtig meget frem
Det er vildt at det er gået så stærkt, men samtidig fantastisk!
Tusind tak! det er også så hyggeligt at kigge på de fine maver !

Anmeld

12. oktober 2013

NovemberBaby2013

Ihhh altså! Du er så fiiin!! Den mave er bare TOP! - Og jeg GLÆDER mig bare til at se den lille smukke, smukke prins! .

Skønt at have det hele klar, og nøj en fin vogn! 
-Din kæreste er da bare tip, top i orden! Hvor er han sød at hjælpe dig så meget, og invitere dig på en sidste kærestedag! .

Jeg krydser for at han kommer ud før terminsdatoen, da jeg er ved at være utålmodig!

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Ihhh altså! Du er så fiiin!! Den mave er bare TOP! - Og jeg GLÆDER mig bare til at se den lille smukke, smukke prins! .

Skønt at have det hele klar, og nøj en fin vogn! 
-Din kæreste er da bare tip, top i orden! Hvor er han sød at hjælpe dig så meget, og invitere dig på en sidste kærestedag! .

Jeg krydser for at han kommer ud før terminsdatoen, da jeg er ved at være utålmodig!

Haha hvor er du bare sød, jeg håber du får ret. Min svigermor har oddset på at det bliver den 17 oktober og det ville bestemt ikke gøre os noget Hehe

kæresten min er også bare helt fantastisk, han har hele graviditeten været ret usikker på det hele og sig selv men nu er han bare blevet så klar og kan bare glædelsen trænge sig på og hvor er det bare fantastisk

Anmeld

12. oktober 2013

CroQuis

Ihh sikke en dejlig update

Bliver sgu helt misundelig på dig, mht din kæreste

Min mand brokker sig, bare jeg beder om hjælp, og mener jeg er krævende, fordi jeg jo godt kan selv, og går hjemme heeele dagen  - Jaaa, men der er nogle ting der er svære / ubehagelige at gøre, og tager ham 5 sek uden kvaler

Men håber da at det når at ændre sig, er trods alt kun i uge 26

Anmeld

12. oktober 2013

BigHope13

CroQuis skriver:

Ihh sikke en dejlig update

Bliver sgu helt misundelig på dig, mht din kæreste

Min mand brokker sig, bare jeg beder om hjælp, og mener jeg er krævende, fordi jeg jo godt kan selv, og går hjemme heeele dagen  - Jaaa, men der er nogle ting der er svære / ubehagelige at gøre, og tager ham 5 sek uden kvaler

Men håber da at det når at ændre sig, er trods alt kun i uge 26

Haha det lyder så også rigtig meget som min kæreste tidligere i graviditeten har gået sygemeldt med bækkenløsning men fik alligevel nogle dage de der blikke når han kom hjem fra arbejdet " nååå hvad har du så lavet idag" og har bestemt også bandet han langt væk fordi han bare ikke har sat sig ind i nogle ting såsom smerter og ikke har virket just interesseret i bassen udvikling.
men nu er det kommet Såå tæt på og han siger han tjekker sin mobil 100 gange i timen Haha. kan rigtig mærke at han både bekymre sig og glæder sig rigtig meget til både fødslen og til vores forældre rolle bagefter.

Men lige nu brokker jeg mig bestemt ikke over ham, han er helt fantastisk i denne tid hvor min krop er så belastet og er som forelsket i ham igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.