Er hun ik bare smuk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
12 svar
5 synes godt om
11. oktober 2013

Annette A

vores lille ny babypige i familien? Vores dejlige teddymarsvinehun Brenda fik en enkelt unge for 2 dage siden og den lille vejede 125 gram ved fødslen. Tredie billede er af flotte stolte farmand Anakin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Skynder mig at gemme dine billeder rigtig LAAAANGT væk, for hvis min store datter så dem, kommer vi ik til at høre om andet end dem frem til jul 

De er jo totalt nuttet!! Vh stine

Anmeld

11. oktober 2013

Havre74

Christina A skriver:

vores lille ny babypige i familien? Vores dejlige teddymarsvinehun Brenda fik en enkelt unge for 2 dage siden og den lille vejede 125 gram ved fødslen. Tredie billede er af flotte stolte farmand Anakin.

Både mor, far og baby er dejlige. Jeg elsker marsvin og alle de skønne lyde de laver.

Anmeld

11. oktober 2013

Annette A

StineW79 skriver:

Skynder mig at gemme dine billeder rigtig LAAAANGT væk, for hvis min store datter så dem, kommer vi ik til at høre om andet end dem frem til jul 

De er jo totalt nuttet!! Vh stine

Tak for den søde kommentar.

Ok ska hun da være marsvineejer til jul så?

Ja de er super skønne og nuttede og elsker deres personligheder og deres lyde. De er bare så hyggelige og fantastiske gode kæledyr.

Anmeld

11. oktober 2013

Annette A

Både mor, far og baby er dejlige. Jeg elsker marsvin og alle de skønne lyde de laver.

ja de er så hyggelige med deres lyde og ja de store er ligeså skønne som de små. Det er et helt igennem dejligt og venligt kæledyr.

Anmeld

11. oktober 2013

StineW79

Christina A skriver:

Tak for den søde kommentar.

Ok ska hun da være marsvineejer til jul så?

Ja de er super skønne og nuttede og elsker deres personligheder og deres lyde. De er bare så hyggelige og fantastiske gode kæledyr.

Tror det ik, for vi har 2 sultne katte, så ville leve i evig frygt for at de ville blive spist! 

Men ja de er så hyggelige at lytte til! Vh stine

Anmeld

11. oktober 2013

grinny

Jeg ELSKER teddy marsvin 

Har selv haft en, men den døde meget tidligt og har derfor ikke kunne anskaffe mig et nyt 

Har 8 korthåret marsvin og 3 langhåret nu 

Anmeld

11. oktober 2013

Annette A

StineW79 skriver:

Tror det ik, for vi har 2 sultne katte, så ville leve i evig frygt for at de ville blive spist! 

Men ja de er så hyggelige at lytte til! Vh stine

Katte er faktisk slet ikke interesseret i marsvin som de vil være det i fx mus og hamstere. De har det med marsvin ligesom med kaniner. De nøjes med at kigge på dem og ser dem ikke som noget de skal jagte. Min mor har tre katte og 10 marsvin og som barn har jeg både haft katte og marsvin og selvom vi har haft burmesere som viste stor interesse for vores hamstere så har de aldrig gidet bruge tid på marsvinene. Så det burde ikke hindre Jer i at stifte nærmere bekendtskab med marsvin andet end at I har nok at se til med kattene. De behøver jo alle tid og omsorg.

Anmeld

11. oktober 2013

Annette A

grinny skriver:

Jeg ELSKER teddy marsvin 

Har selv haft en, men den døde meget tidligt og har derfor ikke kunne anskaffe mig et nyt 

Har 8 korthåret marsvin og 3 langhåret nu 

Ok. Ja det er svært ikke at blive grebet af det når man først har lært marsvin af kende. De er jo skønne i alle de mange typer der findes. Har selv en enkelt sheltiehan og ellers har vi en teddyhan og 4 teddyhunner hvoraf de to hunner har 4 unger tilsammens lige nu. Men ja synes også tit jeg har hørt teddyer dør tidligt desværre.

Anmeld

11. oktober 2013

StineW79

Christina A skriver:

Katte er faktisk slet ikke interesseret i marsvin som de vil være det i fx mus og hamstere. De har det med marsvin ligesom med kaniner. De nøjes med at kigge på dem og ser dem ikke som noget de skal jagte. Min mor har tre katte og 10 marsvin og som barn har jeg både haft katte og marsvin og selvom vi har haft burmesere som viste stor interesse for vores hamstere så har de aldrig gidet bruge tid på marsvinene. Så det burde ikke hindre Jer i at stifte nærmere bekendtskab med marsvin andet end at I har nok at se til med kattene. De behøver jo alle tid og omsorg.

Ok det viste jeg slet ik. Trode at de ville blive jagtet af kattene, så man sku leve i evigt frygt for at de ville blive myrdet, hvis man ik passede på! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.