Maltes bedste gave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

BellaT

Eeeiiij, hvor er han bare SØD!! Altså da!
Har set den igen og igen og vist den til min kæreste som også grinede og nååeerrhh'ede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

ivfmarie

Jamen han ER sgu bare så sød og helt ægte på det lille klip...  Jeg har også set det igen og igen, og jeg knuselsker bare den lille fyr når han står der og hyperventilerer lidt inden han liige skriger "Trakor" den sidste gang  

Han elsker virkelig sin traktor, bare en skam at hans små tykke ben ikke kan nå¨ned til pedalerne..

Idag fik han en lego-mejetærsker, og der var reaktionen noget mere afdæmpet, a la: Neiii...Bandbil?

Marie

Anmeld

23. juli 2009

Lene76

hehe hvor er han bare nuttet..... hehe

Håber Viktor blir ligeså glad for sine gaver den 30 

men han siger nu traktor, meget ofte.... osse når vi køre i bil hvor der ingen traktor  hehe små dejlige drenge

endnu engang tillyke med ham og tak fordi du ville dele det dejlige klip med os

Anmeld

23. juli 2009

Kaufie

Hvad sker der  egentlig for de små drenge og traktorer???

Jeg synes man hører og ser mange drenge, der siger traktor som noget af det første - og så nemt et ord er det jo heller ikke....

William er jo bybo - og ser kun traktorer hos mine forældre - men det er virkelig det bedste han ved. Vi har købt Cars-filmen til ham - men yndlingsklippet er der, hvor McQueen og Bumle vælter traktorer på marken. Det leger han så også med sine egne traktorer....

Mette, som pønser på en traktor-kage til fødselsdagen.....

Anmeld

23. juli 2009

ivfmarie

Hvad sker der  egentlig for de små drenge og traktorer???

Jeg synes man hører og ser mange drenge, der siger traktor som noget af det første - og så nemt et ord er det jo heller ikke....

William er jo bybo - og ser kun traktorer hos mine forældre - men det er virkelig det bedste han ved. Vi har købt Cars-filmen til ham - men yndlingsklippet er der, hvor McQueen og Bumle vælter traktorer på marken. Det leger han så også med sine egne traktorer....

Mette, som pønser på en traktor-kage til fødselsdagen.....

Frejas første ord (eller iblandt de første) var faktisk traktor (Krakor).. Kort efterfulgt af flyvemaskine (yergiiin)..

Anmeld

23. juli 2009

Helle30

Eii, hvor er det et skønt klip Marie. Han er bare så overstadig af begejstring. Det er fedt at se.

- Helle

Anmeld

23. juli 2009

Tynen

LOL!
Hvor er det bare sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.