Aktiv i maven > aktiv baby? NY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

CroQuis

Dorthe1986 skriver:

Jeg havde de samme tanker da jeg var gravid med Emil :-) for hold nu fast han var en meget aktiv baby, især om natten, så troede jeg ville få en lille natteravn ;-)
Men ud kom en meget rolig dreng, der ikke vågnede mere end 2 maks 3 gange om natten og altid en rolig gut :-) da han kunne komme rundt pillede han selvfølgelig, men han har aldrig haft mere krudt i rumpen end han sagtens kunne sidde ved mig eller andre :-)

Nu er han så 2,5 år og nu er der gang i den og kan roligt sige han er en rigtig dreng ;-)

Hehe, det var en positiv overraskelse at få 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

CroQuis

twinny skriver:

Aktiv i maven og aktiv baby. 

De var helt vildt aktive helt fra nf og helt fødsel også kom de ud. Der har ikke været ro siden. men nemme børn. 

Dejligt med nemme børn 

Vores var også meget aktiv til NF, faktisk så meget at sygeplejersken havde lidt svært ved at tage de mål hun skulle - men det var også fordi h*n var så stædig at lægge sig forkert - det har h*n nok efter mig 

Anmeld

10. oktober 2013

AnthonsMor

CroQuis skriver:

Vores er heller ikke aktiv konstant...  Men hmm, hvordan forklarer man det.. Altså flere gange om dagen mærker jeg nogle ret voldsomme spark og moslen rundt - ofte så voldsomt at maven hopper også  eller at jeg når at tænke at h*n er på vej ud igennem maveskindet 

Da jeg var 26+ var der ikke ret meget vild aktivitet i maven.. Da jeg så kom længere hen og pladsen blev mindre, så var der ingen rigtige spark, men mere skubben og møffen rundt.. Og så hoppede maven altså også, men han var aldrig AKTIV

Anmeld

10. oktober 2013

twinny

CroQuis skriver:

Dejligt med nemme børn 

Vores var også meget aktiv til NF, faktisk så meget at sygeplejersken havde lidt svært ved at tage de mål hun skulle - men det var også fordi h*n var så stædig at lægge sig forkert - det har h*n nok efter mig 

Hehe. Det er så sjovt at se.  Her fik tvilling A hele tiden tvilling Bs numse i hovedet, fordi han lå og hoppede. 

Anmeld

10. oktober 2013

Benjamins'mor

Benjamin var en del aktiv i maven men meget rolig da han kom til verden.

Denne gang er lillesøster 3 gange så aktiv og det er ikke så lidt så er spændt på hvordan hun er.

Anmeld

11. oktober 2013

Aabye

CroQuis skriver:

Det er da sjovt som de bliver det modsatte

Ja det er ret morsomt.. Synes dog at lillebror er liiiiige vild nok :p haha

Anmeld

11. oktober 2013

Victoria2013

Min lille pige var bestemt aktiv i maven

Men har lige spurgt kæresten om hvad han syntes om hende, for har egentlig ikke selv tænkt over spørgsmålet siden jeg var gravid. Og vi blev enige om at hun er egentlig meget fint "balanceret"... hun er ikke altid stille og rolig, men hun er jo heller ikke konstant aktiv og vild. Hun er bare sådan ganske normal tror jeg og generelt en glad baby, medmindre vi ikke lige kan regne ud hvad hun vil 

.... så jeg har svaret "andet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.