Aktiv i maven > aktiv baby? NY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

CroQuis

LuLy skriver:

Begge mine børn var aktive i maven men min datter var en meget rolig baby og min søn var/er meget aktiv

Hehe, igen forskellige udfald..

Havde troet at det var mere ligheder (aktiv>aktiv eller rolig>rolig) der ville være den dominerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Clisolka

Uh jeg har 2 modsætninger herhjemme 

Storesøster var ikke så aktiv som lillebror i maven, men hun er en ung dame med krudt i r*ven - til gengæld har jeg aldrig haft så nemt et barn som hende 

Lillebror til gengæld var meget aktiv i maven og han er derimod en meget aktiv baby (4 uger i dag)... 

Anmeld

10. oktober 2013

-Sigrid-

CroQuis skriver:

Nu da jeg/vi har en ret aktiv baby i maven, har manden og jeg tit snakket om, at h*n så også vil være aktiv når h*n er kommet ud som en "rigtig" baby - eller hvad vi skal kalde det??

Hvad har i af erfaring??

Lige for sjov en afstemning..

Aktiv foster, aktiv baby Men nem de første knap 5 mdr - det gik over 

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

CroQuis skriver:

Nu da jeg/vi har en ret aktiv baby i maven, har manden og jeg tit snakket om, at h*n så også vil være aktiv når h*n er kommet ud som en "rigtig" baby - eller hvad vi skal kalde det??

Hvad har i af erfaring??

Leander var egentlig ret rolig i maven, fik aldrig spark på hverken blære eller ribben. Det var mere let moslen og puf Men han er en meget aktiv baby der sparker med arme og ben når han ligger på legetæppet. der er masser gang i ham  

Anmeld

10. oktober 2013

AnthonsMor

CroQuis skriver:

Hvad har i af erfaring??

Anthon var aldrig vildt aktiv i maven, jo i snå doser en gang om dagen ca., men han er en vildbasse der vil noget nu!

så så jeg har stemt rolig i maven aktiv baby

Anmeld

10. oktober 2013

Dorthe1986

Jeg havde de samme tanker da jeg var gravid med Emil :-) for hold nu fast han var en meget aktiv baby, især om natten, så troede jeg ville få en lille natteravn ;-)
Men ud kom en meget rolig dreng, der ikke vågnede mere end 2 maks 3 gange om natten og altid en rolig gut :-) da han kunne komme rundt pillede han selvfølgelig, men han har aldrig haft mere krudt i rumpen end han sagtens kunne sidde ved mig eller andre :-)

Nu er han så 2,5 år og nu er der gang i den og kan roligt sige han er en rigtig dreng ;-)

Anmeld

10. oktober 2013

CroQuis

Babymor1013 skriver:

Uh jeg har 2 modsætninger herhjemme 

Storesøster var ikke så aktiv som lillebror i maven, men hun er en ung dame med krudt i r*ven - til gengæld har jeg aldrig haft så nemt et barn som hende 

Lillebror til gengæld var meget aktiv i maven og han er derimod en meget aktiv baby (4 uger i dag)... 

Det var da sjovt 

Anmeld

10. oktober 2013

CroQuis

emmagirl skriver:

Leander var egentlig ret rolig i maven, fik aldrig spark på hverken blære eller ribben. Det var mere let moslen og puf Men han er en meget aktiv baby der sparker med arme og ben når han ligger på legetæppet. der er masser gang i ham  

Kan være han nyder at komme ud, efter den trange plads i maven 

Anmeld

10. oktober 2013

twinny

Aktiv i maven og aktiv baby. 

De var helt vildt aktive helt fra nf og helt fødsel også kom de ud. Der har ikke været ro siden. men nemme børn. 

Anmeld

10. oktober 2013

CroQuis

AnthonsMor skriver:

Anthon var aldrig vildt aktiv i maven, jo i snå doser en gang om dagen ca., men han er en vildbasse der vil noget nu!

så så jeg har stemt rolig i maven aktiv baby

Vores er heller ikke aktiv konstant...  Men hmm, hvordan forklarer man det.. Altså flere gange om dagen mærker jeg nogle ret voldsomme spark og moslen rundt - ofte så voldsomt at maven hopper også  eller at jeg når at tænke at h*n er på vej ud igennem maveskindet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.