Er baby der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Kløver

Tror det er meget normalt, og i min verden ok. Deres test er ikke bedre end dem man køber, så har du testet positivt, så er der ikke grund til de gør eet samme testene måler hcg men lægen kan ikke se hvordan tingene ser ud, det er netop det nf er til, da man så er ovre de 3 kritiske måneder. Man kan risikere at se liv i uge 8 og så er det gået til i uge 12, så de kan intet gøre. Men det er sjældent at man kommer ind til nf og der ikke er noget, så selvfølgelig vil i komme ind og få en fantastisk scanning

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Frk. Petersen

Sisse Vinther skriver:

Jeg skal til NF den 21/10-13, og jeg er så nervøs!
Jeg kom ind til min læge, for 1½ måned siden med 2 håndkøbstests som jeg havde taget, og hvor begge var positive. Jeg havde troet at min læge ville have en urinprøve og så selv ud fra den sige om jeg var gravid eller ej, men han bekræftede det ud fra testene, og har været alle blodprøver, graviditetskontrol og det hele igennem, og nu står jeg og skal til nakkefoldsscanning, og så tænker jeg;

Hvad hvis min læge har dummet sig og taget fejl, og de to positive teste var forkerte, og jeg så ligger og skal scannes men de ikke kan finde baby?
Jeg er HUNDERÆD!
Og så alligevel, for alle tegn og symptomer er der til at jeg er gravid, og er også vokset lidt (er 11+2 i dag) men jeg er bare så bange fordi det virkede så uprofessionelt fordi han var så sikker på håndkøbstestene....

For pokker!

Sådan var det også for mig.. Det virker bare så uvirkeligt det hele, fordi de ikke gør mere for at bekræfte en at man er gravid! Vi skiftede heldigvis læge, lige efter første lægebesøg, for han var godt nok en klovn

Men jeg er sikker på der ligger en skøn lille bebs hos dig, har kun oplevet at en test var sikker.. Det er så hyggeligt til NF!

Anmeld

10. oktober 2013

l.kjoeller

Sisse Vinther skriver:

Jeg skal til NF den 21/10-13, og jeg er så nervøs!
Jeg kom ind til min læge, for 1½ måned siden med 2 håndkøbstests som jeg havde taget, og hvor begge var positive. Jeg havde troet at min læge ville have en urinprøve og så selv ud fra den sige om jeg var gravid eller ej, men han bekræftede det ud fra testene, og har været alle blodprøver, graviditetskontrol og det hele igennem, og nu står jeg og skal til nakkefoldsscanning, og så tænker jeg;

Hvad hvis min læge har dummet sig og taget fejl, og de to positive teste var forkerte, og jeg så ligger og skal scannes men de ikke kan finde baby?
Jeg er HUNDERÆD!
Og så alligevel, for alle tegn og symptomer er der til at jeg er gravid, og er også vokset lidt (er 11+2 i dag) men jeg er bare så bange fordi det virkede så uprofessionelt fordi han var så sikker på håndkøbstestene....

For pokker!

De bruger de samme teste så det kan du roligt stole på. Det skal nok gå godt 

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

l.kjoeller skriver:

De bruger de samme teste så det kan du roligt stole på. Det skal nok gå godt 

Phew... får mig da til at slappe lidt mere af
Sådan noget vidste jeg slet ikke..

for at NF går godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.