Vores bryllup på Sicilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Hvor dejligt, så håber vi det forbliver sådan Hvor langt er du nu?

Her er det lige omvendt, hun er mega livlig, meget mere end vores søn, det er ret vildt faktisk, nogle gange føles det som om hun er på vej ud igennem maven

Jeg er i uge 18+2 nu. Hehe ej hvor sjovt håber også hende her blir mere livlig end hun er nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Jeg er i uge 18+2 nu. Hehe ej hvor sjovt håber også hende her blir mere livlig end hun er nu. 

Vildt, så du jo allerede snart halvvejs

Det er jeg sikker på hun nok skal blive, jeg begyndte først at mærke liv deromkring hvor du er nu, og man må sige hun giver den gas

Anmeld

14. oktober 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Vi havde den mest fantastiske dag, det var så meget mere end vi overhovedet havde turde håbe på

Det blev lige knap 20.000 kr. på restauranten. Vi var 23 mennesker, og det var inklusiv aperitifs med boblevand og lækre juices, 4 retters lækker lækker menu, kæmpe flot bryllupskage, lækker rød- og hvidvin, almindelig vand og danskvand, øl og kaffe. Derudover betalte vi 4500 kr. til kommunen for at blive viet, så små 25.000 kr.

Og så er der jo alt det andet, selve rejsen, tøj, hår og make-up, blomster osv. men det styrer man jo nogenlunde selv hvad det skal koste

Men hvad med flybilletter og overnatning(er) til jer og alle gæsterne? Hvordan løste i det?

Anmeld

14. oktober 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Vildt, så du jo allerede snart halvvejs

Det er jeg sikker på hun nok skal blive, jeg begyndte først at mærke liv deromkring hvor du er nu, og man må sige hun giver den gas

ja det er helt vildt så hurtig tiden går denne her gang. 

Hehe dejligt. Og nu kommer jeres lille pige jo også snart. 

Anmeld

14. oktober 2013

Lotus86

M (: skriver:

Men hvad med flybilletter og overnatning(er) til jer og alle gæsterne? Hvordan løste i det?

Vi bestilte en almindelig ferie til os selv, en uge med fly og hotel. Så har vi ladet snakken gå omkring bryllup, og sagt til folk, at vi ville give middag til dem som ville have lyst til at komme og fejre os, så deres tur stod for egen regning

Anmeld

14. oktober 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Vi bestilte en almindelig ferie til os selv, en uge med fly og hotel. Så har vi ladet snakken gå omkring bryllup, og sagt til folk, at vi ville give middag til dem som ville have lyst til at komme og fejre os, så deres tur stod for egen regning

Kom så alle de gæster i gerne ville se til brylluppet? Og har de så forventet at skulle "underholdes" mere end den ene dag? 

Anmeld

14. oktober 2013

Lotus86

Kom så alle de gæster i gerne ville se til brylluppet? Og har de så forventet at skulle "underholdes" mere end den ene dag? 

Vi havde egentlig ikke rigtig nået at forvente noget da det var en ret spontan beslutning, og folk var hurtige til at melde sig til Men vi havde alle dem med vi kunne ønske os, det var kun et vennepar og min mands lillebror der ikke kunne pga. uddannelse, og så min gamle farmor på 88, ellers var alle de tætteste familie og venner med.

Anmeld

14. oktober 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Vi havde egentlig ikke rigtig nået at forvente noget da det var en ret spontan beslutning, og folk var hurtige til at melde sig til Men vi havde alle dem med vi kunne ønske os, det var kun et vennepar og min mands lillebror der ikke kunne pga. uddannelse, og så min gamle farmor på 88, ellers var alle de tætteste familie og venner med.

Det lyder ret fantastisk! ❤️❤️

Anmeld

14. oktober 2013

Lotus86

Det lyder ret fantastisk! ❤️❤️

Det var det virkelig også, er enormt rørt og beæret over, at så mange valgte at tage så langt for at fejre os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.