Vores bryllup på Sicilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

CH2012

Ja det havde vi. Vi bestilte rejsen gennem Star Tour, og så får man tilknyttet en 'weddingplanner'. Hun har bare været SÅ fantastisk hele vejen igennem. Dog var vi selv dernede 3 uger før brylluppet for lige at få lidt mere styr på det, og lige have en fornemmelse af, hvad der skulle ske

Må jeg spørge hvad sådan noget løber op i prismæssigt?  Og meget søde billeder Ser virkelig godt ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Havre74

Lotus86 skriver:

Som lovet kommer her lidt billeder fra vores store dag, den 3. oktober 2013.

Vi blev viet i et gammel palads i den romantiske by, Taormina på Sicilien, omgivet af venner og familie. Det var en helt igennem fantastisk dag, og vi kunne ikke have ønsket det anderledes

Lidt svært at vælge billeder, så der kommer lige en del

Stort tillykke.

Flotte billeder af et smukt og lykkeligt par. Jeg kan nemlig godt li´ billeder, hvor parret kigger på hinanden i stedet for kun på fotografen.

Anmeld

13. oktober 2013

Lotus86

Må jeg spørge hvad sådan noget løber op i prismæssigt?  Og meget søde billeder Ser virkelig godt ud...

Tak

Det blev lige knap 20.000 kr. på restauranten. Vi var 23 mennesker, og det var inklusiv aperitifs med boblevand og lækre juices, 4 retters lækker lækker menu, kæmpe flot bryllupskage, lækker rød- og hvidvin, almindelig vand og danskvand, øl og kaffe. Derudover betalte vi 4500 kr. til kommunen for at blive viet, så små 25.000 kr. Resten er jo hvad man selv gør det til, tøj, make-up osv.

Anmeld

13. oktober 2013

Lotus86

Havre74 skriver:

Stort tillykke.

Flotte billeder af et smukt og lykkeligt par. Jeg kan nemlig godt li´ billeder, hvor parret kigger på hinanden i stedet for kun på fotografen.

Tusind tak, det var sødt sagt

Anmeld

14. oktober 2013

MIWULA

Stort tillykke med brylluppet søde hvor er i bare flotte og hvor er valdemar bare blevet stor. Så kær han er. 

Anmeld

14. oktober 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Stort tillykke med brylluppet søde hvor er i bare flotte og hvor er valdemar bare blevet stor. Så kær han er. 

Tusind tak

Ja han er blevet rigtig stor, forstår ikke lige hvor tiden blev af

Går det godt med maven? Er du sluppet helt af med kvalmen?

Anmeld

14. oktober 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Ja han er blevet rigtig stor, forstår ikke lige hvor tiden blev af

Går det godt med maven? Er du sluppet helt af med kvalmen?

nej det går også bare så stærkt.  

Ja det er jeg heldigvis. og det går rigtig godt men hun er slet ikk så livlig som min søn var. Hehe. hvad med dig og maven?

Anmeld

14. oktober 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Som lovet kommer her lidt billeder fra vores store dag, den 3. oktober 2013.

Vi blev viet i et gammel palads i den romantiske by, Taormina på Sicilien, omgivet af venner og familie. Det var en helt igennem fantastisk dag, og vi kunne ikke have ønsket det anderledes

Lidt svært at vælge billeder, så der kommer lige en del

Wauw, hvor er du smuk!!! Håber i havde en fantastisk uforglemmelig dag! (Og er da nysgerrig; hvor dyrt er sådan et bryllup? Kunne da godt være en smule misundelig..)

Anmeld

14. oktober 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

nej det går også bare så stærkt.  

Ja det er jeg heldigvis. og det går rigtig godt men hun er slet ikk så livlig som min søn var. Hehe. hvad med dig og maven?

Hvor dejligt, så håber vi det forbliver sådan Hvor langt er du nu?

Her er det lige omvendt, hun er mega livlig, meget mere end vores søn, det er ret vildt faktisk, nogle gange føles det som om hun er på vej ud igennem maven

Anmeld

14. oktober 2013

Lotus86

M (: skriver:

Wauw, hvor er du smuk!!! Håber i havde en fantastisk uforglemmelig dag! (Og er da nysgerrig; hvor dyrt er sådan et bryllup? Kunne da godt være en smule misundelig..)

Tusind tak

Vi havde den mest fantastiske dag, det var så meget mere end vi overhovedet havde turde håbe på

Det blev lige knap 20.000 kr. på restauranten. Vi var 23 mennesker, og det var inklusiv aperitifs med boblevand og lækre juices, 4 retters lækker lækker menu, kæmpe flot bryllupskage, lækker rød- og hvidvin, almindelig vand og danskvand, øl og kaffe. Derudover betalte vi 4500 kr. til kommunen for at blive viet, så små 25.000 kr.

Og så er der jo alt det andet, selve rejsen, tøj, hår og make-up, blomster osv. men det styrer man jo nogenlunde selv hvad det skal koste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.