Tilbehør pulled pork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.837 visninger
21 svar
7 synes godt om
9. oktober 2013

PernilleogLouis

Skal lave pulled pork burgere til 18 personer i weekenden - laver hjemmelavet burgerboller og coleslaw til men hvad skal jeg mere lave til ??? Mere til burgerne?? Salater ved siden af??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Aabye

Da jeg lavede det til mine gæster havde jeg også lavet coleslaw som tilbehør.. og så havdejeg snittet noget alm iceberg salat også.. Jeg bryder mig f.eks ikke om coleslaw, og det vidste jeg at der var et par stykker af mine gæster der heller ikke gjorde..  

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ville lave grove pommes med krydderi og aioli til. Og en simpel salat måske. 

Og så ville jeg også skærer agurk og tomat til burgerne.  

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Mor11 skriver:

Ville lave grove pommes med krydderi og aioli til. Og en simpel salat måske. 

Og så ville jeg også skærer agurk og tomat til burgerne.  

Det er faktisk en god ide med pommes men har i forevejen et ovn problem da pulled pork skal laves i ovnen og det tag jo hele dagen ellers virkelig god ide

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
PernilleogLouis skriver:

Det er faktisk en god ide med pommes men har i forevejen et ovn problem da pulled pork skal laves i ovnen og det tag jo hele dagen ellers virkelig god ide

Hvis du køber færdige grovpommes, så kan du jo smide dem i ovnen når kødet er færdigt. De skal kun have 15min i varmluftsovn

Anmeld

9. oktober 2013

Muffin_girl

PernilleogLouis skriver:

Skal lave pulled pork burgere til 18 personer i weekenden - laver hjemmelavet burgerboller og coleslaw til men hvad skal jeg mere lave til ??? Mere til burgerne?? Salater ved siden af??

Jeg laver også hjemmelavet barbecue sovs, evt.salat, majskolber og curly fries, eller hjemmelavede fritter  

Anmeld

9. oktober 2013

Lukas&Liam<3

PernilleogLouis skriver:

Du kan sagtens lave fritter, også bare varme dem op på fuld knald når kødet er færdigt

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg laver også hjemmelavet barbecue sovs, evt.salat, majskolber og curly fries, eller hjemmelavede fritter  

kan rigtig godt lide ideen med hjemmelavet fries men det er bare et problem med ovnen da mine pulled pork også skal laves deri

Anmeld

9. oktober 2013

Muffin_girl

PernilleogLouis skriver:

kan rigtig godt lide ideen med hjemmelavet fries men det er bare et problem med ovnen da mine pulled pork også skal laves deri

Men hvornår skal i spise? 

Du kan jo langtidsstege fritterne. Det plejer jeg  

Hvis ovnen står på 100 grader. Plejer jeg at give dem 1 ½ time, når jeg laver dem af bage kartofler. Bare nederst i ovnen.

Anmeld

9. oktober 2013

PernilleogLouis

Aalborg_Pigen skriver:

Men hvornår skal i spise? 

Du kan jo langtidsstege fritterne. Det plejer jeg  

Hvis ovnen står på 100 grader. Plejer jeg at give dem 1 ½ time, når jeg laver dem af bage kartofler. Bare nederst i ovnen.

vi skal spise ca kl 18 og kødet kommer i om morgen kl 6 også ud ca kl 17.30 - så mon det gå hvis jeg sætter den på varmluft???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.