Hvordan har i det? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. oktober 2013

Frk. Petersen

Ja overskriften siger jo nok lidt sig selv
Men ja ville bare hører om i har det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Mn101186

Frk. Petersen skriver:

Ja overskriften siger jo nok lidt sig selv
Men ja ville bare hører om i har det godt?

Her går alt godt.. Har haft pæn meget aktivitet i maven siden uge 16 og er i uge 22 nu.. Og nu er det 24/7 der er spark som tydeligt kan ses på maven.. Meen så ved man da hun har det godt og så må jeg undvære lidt søvn om natten..

hvad med dig?? 

Anmeld

10. oktober 2013

Frk. Petersen

Mn101186 skriver:

Her går alt godt.. Har haft pæn meget aktivitet i maven siden uge 16 og er i uge 22 nu.. Og nu er det 24/7 der er spark som tydeligt kan ses på maven.. Meen så ved man da hun har det godt og så må jeg undvære lidt søvn om natten..

hvad med dig?? 

Neej hvor er det skønt at hører! Ja det er alt for spændende når man ligger der og mærker den lille

Jeg har det okay.. Mærkede min prinsesse for nogle uger siden, men meget utydeligt.. Nu mærker jeg hende hele tiden, hun hopper rundt.. (trods min moderkage ligger udenpå, kan jeg mærke det ret tydeligt!)
Det er det skønneste!

Anmeld

10. oktober 2013

Mn101186

Frk. Petersen skriver:

Neej hvor er det skønt at hører! Ja det er alt for spændende når man ligger der og mærker den lille

Jeg har det okay.. Mærkede min prinsesse for nogle uger siden, men meget utydeligt.. Nu mærker jeg hende hele tiden, hun hopper rundt.. (trods min moderkage ligger udenpå, kan jeg mærke det ret tydeligt!)
Det er det skønneste!

Årh hvor fantastisk kan du også tydeligt se det på din mave når hun sparker? Sys det er dejligt meeen når det er meget hårdr spark konstant vil mor her gerne ha bare 5 min stilhed hehe.. 

Hvor tit har du været til jordemoder?  

Anmeld

10. oktober 2013

Frk. Petersen

Mn101186 skriver:

Årh hvor fantastisk kan du også tydeligt se det på din mave når hun sparker? Sys det er dejligt meeen når det er meget hårdr spark konstant vil mor her gerne ha bare 5 min stilhed hehe.. 

Hvor tit har du været til jordemoder?  

Nej kan jeg ikke endnu, og har heller ikke prøvet hårde spark endnu.. Hehe jaa har hørt piger sige sådan før.. kan bare ikke forstille mig det fordi det er så hyggeligt i øjeblikket

Har kun været der 1 gang.. Hvad med dig?

Anmeld

11. oktober 2013

Mn101186

Frk. Petersen skriver:

Nej kan jeg ikke endnu, og har heller ikke prøvet hårde spark endnu.. Hehe jaa har hørt piger sige sådan før.. kan bare ikke forstille mig det fordi det er så hyggeligt i øjeblikket

Har kun været der 1 gang.. Hvad med dig?

Det er også super hyggeligt. Vil nok hellere ikke undvære  

OOgså kun en, og så en her slut november. Men har overvejet at ringe og få en ekstra tid.. er snart i uge 23 (på mamdag) og har kun taget 2-3 kg på, selvom min mave er okay stor.. og fik at vide jeg skulle tage 15 kg på.. men det er også meget på min lille krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.