FrkRaarup skriver:
Ja, det er dejligt!
Jeg sov så skønt, efter at lægen havde fastslået depression og dermed hjælp. Jeg var så lettet. Sov 12 timer. 
Jeg ville helst det hele selv.. Indtil det gik op for mig, at jeg havde det som folk syntes/forventede! Har ikke rigtig gjort det som jeg ville, fordi folk hele tiden forventede andet af mig.
Mange forstår slet ikke, at jeg ikke er kommet videre og mener nok at jeg bare skal tage mig sammen.
Ja, det er de da uden tvivl.
Meen, alligevel. Det kunne jo være de bed?
Nej, det er nyt.. Og det kan godt skræmme lidt. Nok mest fordi jeg skal lukke op.
Fantastisk at du blev så lettet, at du kunne sove! Det viser da med alt tydelighed at det var hvad du havde brug for!
Jeg forstår simpelhen ikke, at folk ikke kan forstå, at det du har været igennem ikke bare forsvinder og bliver bedre! Det er da det størreste tab, man kan blive udsat for, og det er der ingen, der skal negligere! Det tager den tid, det tager og det er ikke noget du kommer igennem uden hjælp!
Jeg kan sagtens forstå, at det er skræmmende, at skulle lukke op for nogle helt fremmede, men måske fordi de netop er helt fremmede, er det lidt nemmere, end overfor nogle du kender godt, og som måske forventer, at du har det på en bestemt måde! Jeg håber i hvert fald for dig, at det bliver rigtig godt, og du får rigtig god hjælp!
Anmeld