Update -- psyk&gyn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

Heey piger!

Der er sikkert nogle der gerne vil høre hvad der sker hos mig

Siden sidst har jeg været ved læge, hvor jeg fik konstateret depression. Lægen udskrev straks medicin og sendte en henvisning til mobil/akutteam.

Jeg fik også en henvisning til gyn. på sygehuset. Efter 5 dage kom der et brev med en tid ....... 9. april 2014!
Nå, eftersom jeg bløder meget og længe kan jeg ikke rigtig vente 7 måneder med at blive tjekket Fik lavet henvisningen om, så har en tid d. 18 okt..

Medicinen virker allerede. Jeg sover godt om natten. Jeg er dog ofte så træt at jeg knap kan holde mig oprejst.
Jeg har ikke grædt eller efter udbrud siden jeg startede på medicinen

I dag (d. 9 okt.) kommer mobilteamet. Jeg er meget meget nervøs. Aner ikke hvad der skal ske, eller hvem der kommer! Så pt. er der ikke rart i mit hoved
Heldigvis kommer min kæreste hjem, mens mødet står på.

Tak fordi I tænker på os og støtter

Dejlig update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Lone Jakobsen

FrkRaarup skriver:

Jeps!

Åh! Rigtig god bedring til din datter

Mange mange tak

tak skal du have

Anmeld

9. oktober 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Dejlig update

Anmeld

9. oktober 2013

Babydrøm

FrkRaarup skriver:

Heey piger!

Der er sikkert nogle der gerne vil høre hvad der sker hos mig

Siden sidst har jeg været ved læge, hvor jeg fik konstateret depression. Lægen udskrev straks medicin og sendte en henvisning til mobil/akutteam.

Jeg fik også en henvisning til gyn. på sygehuset. Efter 5 dage kom der et brev med en tid ....... 9. april 2014!
Nå, eftersom jeg bløder meget og længe kan jeg ikke rigtig vente 7 måneder med at blive tjekket Fik lavet henvisningen om, så har en tid d. 18 okt..

Medicinen virker allerede. Jeg sover godt om natten. Jeg er dog ofte så træt at jeg knap kan holde mig oprejst.
Jeg har ikke grædt eller efter udbrud siden jeg startede på medicinen

I dag (d. 9 okt.) kommer mobilteamet. Jeg er meget meget nervøs. Aner ikke hvad der skal ske, eller hvem der kommer! Så pt. er der ikke rart i mit hoved
Heldigvis kommer min kæreste hjem, mens mødet står på.

Tak fordi I tænker på os og støtter

Dejligt at høre 

Anmeld

9. oktober 2013

FrkRaarup

AnnL skriver:

Dejligt at høre 

Anmeld

9. oktober 2013

tarkoflen

FrkRaarup skriver:

Ja, det er dejligt!

Jeg sov så skønt, efter at lægen havde fastslået depression og dermed hjælp. Jeg var så lettet. Sov 12 timer.

Jeg ville helst det hele selv.. Indtil det gik op for mig, at jeg havde det som folk syntes/forventede! Har ikke rigtig gjort det som jeg ville, fordi folk hele tiden forventede andet af mig.

Mange forstår slet ikke, at jeg ikke er kommet videre og mener nok at jeg bare skal tage mig sammen.

Ja, det er de da uden tvivl. Meen, alligevel. Det kunne jo være de bed? Nej, det er nyt.. Og det kan godt skræmme lidt. Nok mest fordi jeg skal lukke op.

Fantastisk at du blev så lettet, at du kunne sove! Det viser da med alt tydelighed at det var hvad du havde brug for!

Jeg forstår simpelhen ikke, at folk ikke kan forstå, at det du har været igennem ikke bare forsvinder og bliver bedre! Det er da det størreste tab, man kan blive udsat for, og det er der ingen, der skal negligere! Det tager den tid, det tager og det er ikke noget du kommer igennem uden hjælp!

Jeg kan sagtens forstå, at det er skræmmende, at skulle lukke op for nogle helt fremmede, men måske fordi de netop er helt fremmede, er det lidt nemmere, end overfor nogle du kender godt, og som måske forventer, at du har det på en bestemt måde! Jeg håber i hvert fald for dig, at det bliver rigtig godt, og du får rigtig god hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.