Update -- psyk&gyn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
15 svar
25 synes godt om
9. oktober 2013

FrkRaarup

Heey piger!

Der er sikkert nogle der gerne vil høre hvad der sker hos mig

Siden sidst har jeg været ved læge, hvor jeg fik konstateret depression. Lægen udskrev straks medicin og sendte en henvisning til mobil/akutteam.

Jeg fik også en henvisning til gyn. på sygehuset. Efter 5 dage kom der et brev med en tid ....... 9. april 2014!
Nå, eftersom jeg bløder meget og længe kan jeg ikke rigtig vente 7 måneder med at blive tjekket Fik lavet henvisningen om, så har en tid d. 18 okt..

Medicinen virker allerede. Jeg sover godt om natten. Jeg er dog ofte så træt at jeg knap kan holde mig oprejst.
Jeg har ikke grædt eller efter udbrud siden jeg startede på medicinen

I dag (d. 9 okt.) kommer mobilteamet. Jeg er meget meget nervøs. Aner ikke hvad der skal ske, eller hvem der kommer! Så pt. er der ikke rart i mit hoved
Heldigvis kommer min kæreste hjem, mens mødet står på.

Tak fordi I tænker på os og støtter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

tarkoflen

Hvor er det dejligt, at der endelig er nogle der tager sig af dig, og du får noget hjælp! Det er godt gået, at du har kæmpet på, for at få noget hjælp også selvom du nok helst ville klare tingene selv, men det kan man bare ikke altid!

Er sikker på, at mobilteamet, er nogle søde mennesker, der tager sig godt af dig!

Rigtig meget held og lykke med det.

Anmeld

9. oktober 2013

B&J

hvor er det godt at lave at der endelig sker en masse og du får sove det hjælper rigtig meget når man får sovet

alt skal nok gå selv om der går tid

Anmeld

9. oktober 2013

FrkRaarup

tarkoflen skriver:

Hvor er det dejligt, at der endelig er nogle der tager sig af dig, og du får noget hjælp! Det er godt gået, at du har kæmpet på, for at få noget hjælp også selvom du nok helst ville klare tingene selv, men det kan man bare ikke altid!

Er sikker på, at mobilteamet, er nogle søde mennesker, der tager sig godt af dig!

Rigtig meget held og lykke med det.

Ja, det er dejligt!

Jeg sov så skønt, efter at lægen havde fastslået depression og dermed hjælp. Jeg var så lettet. Sov 12 timer.

Jeg ville helst det hele selv.. Indtil det gik op for mig, at jeg havde det som folk syntes/forventede! Har ikke rigtig gjort det som jeg ville, fordi folk hele tiden forventede andet af mig.

Mange forstår slet ikke, at jeg ikke er kommet videre og mener nok at jeg bare skal tage mig sammen.

Ja, det er de da uden tvivl. Meen, alligevel. Det kunne jo være de bed? Nej, det er nyt.. Og det kan godt skræmme lidt. Nok mest fordi jeg skal lukke op.

Anmeld

9. oktober 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

hvor er det godt at lave at der endelig sker en masse og du får sove det hjælper rigtig meget når man får sovet

alt skal nok gå selv om der går tid

Søvn er guld værd!
Jeg har sovet skidt de sidste 2 år.., men værst efter vi blev indlagt og Naja døde.

Så det er bestemt dejligt at jeg an sove om natten Og dejligt at få hjælp.

Anmeld

9. oktober 2013

Lone Jakobsen

dejligt at de tager dig alvorligt og du får noget hjælp.

Anmeld

9. oktober 2013

FrkRaarup

Lone Jakobsen skriver:

dejligt at de tager dig alvorligt og du får noget hjælp.

Ja! Det er skønt.
Min læge var slet ikke i tvivl om at jeg slet ikke er harmonisk og har brug for hjælp NU.

Anmeld

9. oktober 2013

Lone Jakobsen

FrkRaarup skriver:

Ja! Det er skønt.
Min læge var slet ikke i tvivl om at jeg slet ikke er harmonisk og har brug for hjælp NU.

der findes heldigvis den slags læger, og hvor er det godt at de kan finde ud af at formidle den rigtige hjælp.

jeg har selv en teenager der er indlagt på psykiatrisk afdeling pga. depression... så jeg kender systemet og ved hvor dygtige nogle læger er.

held og lykke med det hele håber du kommer ovenpå igen

Anmeld

9. oktober 2013

FrkRaarup

Lone Jakobsen skriver:

der findes heldigvis den slags læger, og hvor er det godt at de kan finde ud af at formidle den rigtige hjælp.

jeg har selv en teenager der er indlagt på psykiatrisk afdeling pga. depression... så jeg kender systemet og ved hvor dygtige nogle læger er.

held og lykke med det hele håber du kommer ovenpå igen

Jeps!

Åh! Rigtig god bedring til din datter

Mange mange tak

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

FrkRaarup skriver:

Heey piger!

Der er sikkert nogle der gerne vil høre hvad der sker hos mig

Siden sidst har jeg været ved læge, hvor jeg fik konstateret depression. Lægen udskrev straks medicin og sendte en henvisning til mobil/akutteam.

Jeg fik også en henvisning til gyn. på sygehuset. Efter 5 dage kom der et brev med en tid ....... 9. april 2014!
Nå, eftersom jeg bløder meget og længe kan jeg ikke rigtig vente 7 måneder med at blive tjekket Fik lavet henvisningen om, så har en tid d. 18 okt..

Medicinen virker allerede. Jeg sover godt om natten. Jeg er dog ofte så træt at jeg knap kan holde mig oprejst.
Jeg har ikke grædt eller efter udbrud siden jeg startede på medicinen

I dag (d. 9 okt.) kommer mobilteamet. Jeg er meget meget nervøs. Aner ikke hvad der skal ske, eller hvem der kommer! Så pt. er der ikke rart i mit hoved
Heldigvis kommer min kæreste hjem, mens mødet står på.

Tak fordi I tænker på os og støtter

Vil bare lige sende dig en KÆMPE 

Dejligt din medicin virker, så du endelig kan få slappet lidt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.