Som overskriften fortæller, så ved jeg godt, at jeg er meget skruk, men det at være skruk gør mig endnu mere skruk.
Det kommer af at der er en uges tid til min mens kommer (og jeg regner stærkt med den kommer, da vi ikke har forsøgt), men alligevel opfører min krop (nok mere mit hoved) sig som om, at der kunne være en mulig graviditet. Det er vildt underligt!

I dag er jeg begyndt at få mens lignende smerter (ret tidligt) og det undre mig. Jeg har tisset en del uden ekstra indtag af vand og det mest mærkelige er, at jeg for nok første gang i 1 1/2 år har følt mig sulten!

Også vildt ubehageligt!
I forhold til mavesmerterne, så tænkte jeg på, om der var nogen der kunne et godt tricks til at få maven i ro, sådan at jeg ikke skal æde piller en hel uge, for det er simpelthen for meget efter min smag.

Jeg havde bare lige brug for at dele denne mærkelige reaktion fra min krop, da min skrukhed vidst er ved at tage alt for meget overhånd.

I hvert fald god dag derude og håber at der er nogle der snart får en kæreste der siger ja tak til pb og en positiv test!
Anmeld