At være skruk gør en skruk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. oktober 2013

ErSkruk

Som overskriften fortæller, så ved jeg godt, at jeg er meget skruk, men det at være skruk gør mig endnu mere skruk.

Det kommer af at der er en uges tid til min mens kommer (og jeg regner stærkt med den kommer, da vi ikke har forsøgt), men alligevel opfører min krop (nok mere mit hoved) sig som om, at der kunne være en mulig graviditet. Det er vildt underligt!

I dag er jeg begyndt at få mens lignende smerter (ret tidligt) og det undre mig. Jeg har tisset en del uden ekstra indtag af vand og det mest mærkelige er, at jeg for nok første gang i 1 1/2 år har følt mig sulten!
Også vildt ubehageligt!

I forhold til mavesmerterne, så tænkte jeg på, om der var nogen der kunne et godt tricks til at få maven i ro, sådan at jeg ikke skal æde piller en hel uge, for det er simpelthen for meget efter min smag.

Jeg havde bare lige brug for at dele denne mærkelige reaktion fra min krop, da min skrukhed vidst er ved at tage alt for meget overhånd.

I hvert fald god dag derude og håber at der er nogle der snart får en kæreste der siger ja tak til pb og en positiv test!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

ErSkruk

Nogen der har idéer til, hvordan man afleder sin egen opmærksomhed fra pb, som først skal startes om 9 måneders tid.

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Helle90 skriver:

Nogen der har idéer til, hvordan man afleder sin egen opmærksomhed fra pb, som først skal startes om 9 måneders tid.

Bruger en masse tid på de ting du godt kan lide. Ses med gode venner og familie OG NYD friheden i kun at skulle tænke på dig selv, og gør hvad du har lyst til. Nyd tosomheden dig og din mand. 

Det er jeg glad for jeg gjorde. Og så GLÆD dig til i skal i gang, lige pludselig er det nu 

Anmeld

11. oktober 2013

ErSkruk

M_V skriver:

Bruger en masse tid på de ting du godt kan lide. Ses med gode venner og familie OG NYD friheden i kun at skulle tænke på dig selv, og gør hvad du har lyst til. Nyd tosomheden dig og din mand. 

Det er jeg glad for jeg gjorde. Og så GLÆD dig til i skal i gang, lige pludselig er det nu 

Jeg synes godt nok det er svært, men du har jo helt ret.

Anmeld

11. oktober 2013

Trekløver(:

Helle90 skriver:

Jeg synes godt nok det er svært, men du har jo helt ret.

Kan sagtens forstå dig, sådan er det at være skruk, jeg var der selv for et par år siden  Men kan kun sige at du skal prøve at nyde at være fri, ung og uafhængig, og så bare bruge en masse tid på det du elsker og på din mand. Det er det bedste i verden at være mor, men livet ændre sig selvfølgelig, og man har ikke den samme frihed længere, ikke så længe de er helt små.

Og så lige pludselig VUPTI så er det nu i skal i gang med pb  og det er værd at glæde sig til.    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.