Sex.. Hvor tit?? (højgravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Igår aftes havde min kæreste og jeg en lille hyggestund, efter sengetid. Det var nok 14 dage siden vi havde gjort det sidst, og jeg kan virkelig mærke forskel fra gang til gang. Jo større maven bliver, og mindre godt er  det. Tror også det er derfor at tiden imellem bliver så lang.. Tror det ender med at det var sidste knald inden vi får den bette? hvordan var/er jeres sexliv under graviditeten? 

Jeg er forresten 36+1. 

Vi stoppede allerede omkring 20+, fordi min kæreste ikke kunne forene sig med at have sex når jeg havde min mave..

Og det blev så genoptaget 15 uger efter fødsel.. Så 37 uger ugen sex, gik nemlig 2 uger over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Igår aftes havde min kæreste og jeg en lille hyggestund, efter sengetid. Det var nok 14 dage siden vi havde gjort det sidst, og jeg kan virkelig mærke forskel fra gang til gang. Jo større maven bliver, og mindre godt er  det. Tror også det er derfor at tiden imellem bliver så lang.. Tror det ender med at det var sidste knald inden vi får den bette? hvordan var/er jeres sexliv under graviditeten? 

Jeg er forresten 36+1. 

Vi havde sex næsten hver dag i min graviditet og gerne 2 gange på en dag. Sidste gang vi havde sex i graviditeten var dagen før jeg fødte

Anmeld

8. oktober 2013

Carina:-)

Ikke i starten ,er altid bange for at miste....Har født omkring uge 36 i sidste gange så omkring uge 30 var vel det? Kan ikke rigtigt huske det 

Anmeld

8. oktober 2013

baby012

4-5 gange dagligt da jeg var gravid med den første. 

2 gange dagligt med nummer to

Anmeld

8. oktober 2013

o1Mutte

baby012 skriver:

4-5 gange dagligt da jeg var gravid med den første. 

2 gange dagligt med nummer to

Whaaaaaaaaat 4-5 gange OM DAGEN??? I er godt nok aktive

Anmeld

8. oktober 2013

CaWi

Vi stoppede med at have sex halvanden måned før termin.
Manden havde meget travlt på jobbet, og han var sikker på at sex ville sætte fødslen igang, hvilket han ikke mente han havde tid til før termin

Anmeld

8. oktober 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Jeg er forresten 36+1. 

jeg er 36+3 uger henne idag, og vi har ca sex 1 -2 gange i ugen endnu, meeen det er efterhånden ved at være temmelig hårdt og nogle gange også lidt ubehageligt så det bliver nok ikke til det helt store mere. Men lidt hyggesex skal det nu nok blive til stadigvæk

Anmeld

8. oktober 2013

barelillemig

Vi havde cirka hvet 10 dag i den sidste halvdel. Det var ik så helt vildt godt men ens behov blev så stillet. Vi gjorde det bte også om natten kl sirka 3 og jeg fik veer kl 7-8 :p

Anmeld

8. oktober 2013

Mick

Anonym skriver:

Jeg er forresten 36+1. 

jamen vores er der da stadigvæk men vi har godt nok sæt det lidt ned her på det sidste, også pga maven, og at det pt gør lidt ondt på min kone, men vi prøver, og så har vi bare et længere forspil :-) 

Vi er sæt til dec :-)

Anmeld

8. oktober 2013

baby012

o1Mutte skriver:

Whaaaaaaaaat 4-5 gange OM DAGEN??? I er godt nok aktive

Tror det var hormonernes skyld :I 

Han arbejdede om natten og kunne ikke sove om dagen, så den skulle jo bruges til noget fornuftigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.