Sex.. Hvor tit?? (højgravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
21 svar
5 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Igår aftes havde min kæreste og jeg en lille hyggestund, efter sengetid. Det var nok 14 dage siden vi havde gjort det sidst, og jeg kan virkelig mærke forskel fra gang til gang. Jo større maven bliver, og mindre godt er  det. Tror også det er derfor at tiden imellem bliver så lang.. Tror det ender med at det var sidste knald inden vi får den bette? hvordan var/er jeres sexliv under graviditeten? 

Jeg er forresten 36+1. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

lycly

Jeg tror vi stoppede helt efter 36+, det gjorde alt for ondt og var slet ikke besværet værd for mig

Anmeld

8. oktober 2013

Fuglemor

Lige så snart min mave bulede ville min mand ikke mere, og tror jeg var omkring 25 uger henne. Nøj det var bare lang tid

Anmeld

8. oktober 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Igår aftes havde min kæreste og jeg en lille hyggestund, efter sengetid. Det var nok 14 dage siden vi havde gjort det sidst, og jeg kan virkelig mærke forskel fra gang til gang. Jo større maven bliver, og mindre godt er  det. Tror også det er derfor at tiden imellem bliver så lang.. Tror det ender med at det var sidste knald inden vi får den bette? hvordan var/er jeres sexliv under graviditeten? 

Jeg er forresten 36+1. 

Vi havde slet ikke sex under min graviditet. Både pga min kæreste havde meget svært ved at have sex med mig fordi han var overbevist om at han ville ramme hendes hovede. Også selvom jeg forklarede ham at det gjorde han altså ikke. Og han læste at det gjorde man ikke. Og i takt med at jeg kom længere og længere hen fik jeg enorme bryster. Hvilket han heller ikke tænder på. Men så også at jeg fik et piskesmæld en uge før jeg kunne teste gravid. Så jeg kunne heller ikke rigtig holde til det pga min nakke.
Jeg gjorde det dog utrolig meget selv. Fordi min sexlyst var enorm imens jeg var gravid. Men nu har vi faktisk aldrig haft et ekstremt sexliv. Der kan godt gå mdr imellem. Fordi vi begge får antidepressiv medicin. Og pga han pottrumatisk stress så skal der ikke meget til så kan han ikke overskue for mange ting. Og hvis jeg så lægge op til sex går han helt i baglås.
I vores forhold betyder sexen ikke ret meget.

Anmeld

8. oktober 2013

mrhl

Anonym skriver:

Jeg er forresten 36+1. 

Helt i starten havde jeg det meget svært med det, fordi jeg var rædselsslagen for at skade fosteret. Og jeg er udmærket klar over at det er noget vrøvl og at det ikke sker osv., men kunne altså ikke rigtig slippe den frygt. Så det var først i andet trimester jeg kunne koncentrere mig om sex uden at det var ubehageligt for mig. Nu er jeg 32+2 og maven er efterhånden begyndt at være en udfordring, men det er ikke umuligt endnu. Men regner da også med at det på et tidspunkt snart bliver ret svært. Er ikke til de mest kreative stillinger, så det begrænser ligesom mulighederne

Anmeld

8. oktober 2013

B&J

vi havde det 2-3 dage før jeg fødte

men jeg var også stor i forvejen så en lidt større mave var ingen problem her..

Anmeld

8. oktober 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Jeg er forresten 36+1. 

Vi havde sex sidste gang 4 dage før jeg fødte (gik 10 dage over tid, så var pænt stor på det tidspunkt).. Det var ikke ligefrem det bedste sex vi har haft, men det fungerede for oS i hvert fald..

Det var ikke fordi lysten var ekstrem, fra min side i hvert fald,det sidste stykke tid af graviditeten, men jeg tænkte meget over, at når først den lille var her, ville der gå længe inden vi fik muligheden igen, og når det kom der til, ville han jo være i nærheden.. Så især for min kærestes skyld, synes jeg det var vigtigt at holde gang i sexlivet så længe det var muligt inden fødslen..  

Anmeld

8. oktober 2013

Hjaltesmor

Vi  havde vel 3-4 gange om ugen det meste af graviditeten. Men mindre den sidste måned, da jeg havde ret kraftige smerter i mit bækken. Den sidste uge gjorde det simpelthent for ondt, så vi stoppede helt en uge før termin. Jeg kunne næsten ikke bevæge mig, når jeg bare skulle vende mig i sengen i løbet af natten, så sex var altså ret smertefuldt for mig.

Anmeld

8. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Jeg er forresten 36+1. 

Vi havde regelmæssig sex gennem hele graviditeten. Dog var det meget sjældent indtil 2. Trimester, fordi jeg var bange for at miste ... 

Sidste gang vi havde sex under graviditeten, var den dag jeg fødte 

Anmeld

8. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er forresten 36+1. 

vi havde sex et par gange om ugen helt frem til et par dage før jeg fødte

meeen.. det var absolut ikke crazy monkey sex!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.