Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Mener vi var på kommunen 2 uger inden vi skulle giftes.. Det var også med kort varsel, men det gik det hele Prøv at ring derop og hør

Tak for svar. Har lige snakket med dem derinde. Og det kunne sagtens lade sig gøre, så nu er der bestilt tid, og papirerne bliver udfyldt på torsdag.... Puha, det bliver helt underligt. Vi har begge sagt vi aldrig skulle giftes, og nu gør vi det sq

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Vi har snakket om at blive viet på rådhuset. Nu er vi kommet på ideen med at det skulle være i næste uge (Børnenes efterårsferie

men vi har ikke udfyldt papir, eller ringet for tid endnu. Kan se på borger siden at man skal udfylde noget papir for at blive godkendt til vielse. Får man den godkendelse med det samme man aflevere papirerne?

Vi kan først hente papirerne på vores kommune på torsdag, men er en lille uge virkelig nok til alt det. Det skal siges at de eneste der skal med er børn, og de 2 vidner. Ingen familie, eller planlægning af stort bryllup, bare top hemmeligt

vi besluttede os en søndag aften -mandag ringede jeg til kommunen og bookede en plads til tirs 14 dage senere, de sendte papir på mail -som jeg sendte tilbage(med dåbsattesterne) og mandagen efter havde vi de papir vi skulle bruge.

tirsdagen i ugen efter blev vi gift

Anmeld

8. oktober 2013

HB90

Anonym skriver:

Vi har snakket om at blive viet på rådhuset. Nu er vi kommet på ideen med at det skulle være i næste uge (Børnenes efterårsferie

men vi har ikke udfyldt papir, eller ringet for tid endnu. Kan se på borger siden at man skal udfylde noget papir for at blive godkendt til vielse. Får man den godkendelse med det samme man aflevere papirerne?

Vi kan først hente papirerne på vores kommune på torsdag, men er en lille uge virkelig nok til alt det. Det skal siges at de eneste der skal med er børn, og de 2 vidner. Ingen familie, eller planlægning af stort bryllup, bare top hemmeligt

Vores papirer tog 2½ måned om at blive godkendt :s Men det var også midt i sommerferien og i Kirke - ved ikke om det er anderledes når det er på rådhus :-) 

Anmeld

8. oktober 2013

-Sigrid-

Vi blev viet 9 dage efter vi havde afleveret papirene 

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

vi besluttede os en søndag aften -mandag ringede jeg til kommunen og bookede en plads til tirs 14 dage senere, de sendte papir på mail -som jeg sendte tilbage(med dåbsattesterne) og mandagen efter havde vi de papir vi skulle bruge.

tirsdagen i ugen efter blev vi gift

Prøvede faktisk at udfylde papirerne på borger.dk, men kunne ikke printe dem 

Men tiden er bestilt, og papirerne udfylder vi i morgen på kommunen. Så får de dem retur med det samme.

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Helene Lund skriver:

Vores papirer tog 2½ måned om at blive godkendt :s Men det var også midt i sommerferien og i Kirke - ved ikke om det er anderledes når det er på rådhus :-) 

Kan læse mig frem til at der må være forskel. Det kan åbenbart klares på en lille uge, hvertfald når det er på rådhuset

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Vi blev viet 9 dage efter vi havde afleveret papirene 

Det var også hurtigt

Anmeld

9. oktober 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det var også hurtigt

Jah, men der var heller ikke nogle problemer, vi havde ikke boet sammen med andre end hinanden som voksne og havde et fælles barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.