Nu må det være nok!!!!! er det kun mig de oplever det eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Mother-love

Isabella sov slet ikke om dagen fra hun var 1,5 mdr ca og så til hun var 5-6 mdr. Hun kom i seng kl 21.30 og vågnede første gang kl 7 for at spise og sov igen 3 timer og fik noget og spise og sov igen 3 timer. Og var så fra kl 13 vågen indtil hun skulle sove kl 21.30.
Vi havde en hulens masse bøvl indtil vi valgte og sige nu kan hun selv få lov til at bestemme. Og så kørte det bare.
Da hun fra ca 6 mdr alderen så begyndte at sove middagslurer så tog hun også kun 30 min. I starten tre gange om dagen. Da hun blev omkring 1 år blev eftermiddagsluren fjernet. Og kan egentlig ikke huske hvornår nr 2 blev fjernet. Men det er først nu (2,4 år) hun sover 45min- 1 time til middag. Hun kan godt nogen gange i weekenden nuppe 2-3 timer men det sker kun en gang imellem.
Det det kommer lidt an på hvor meget der er sket i vs i løbet af ugen.

Men det eneste råd jeg kan give er at prøve og lade dit barn selv bestemme, men igen er jeg i tvivl da dit barn har den alder har. Om det overhovedet vil hjælpe noget.

Men ville ihvertfald bare lige sige at Isabella heller aldrig har sovet lange lurer. Og det måske kan være dit barn ikke har behov for så meget søvn. Børn er forskellige.
Jo mere vi pressede på med Isabella jo mere sur og ked af det blev hun. Så måske det er det der er galt? Ved det ikke.
Men håber du finder en løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

l.kjoeller

Merii skriver:

Ja jeg synes nu må det snart slutte!!!!

Min søn er snart 11 måneder og sov godt indtil han var 4-5 måneder optil 3-4 timer om dagen men efter kom han ned på 30 min x 3 daglig og tilsidst blev det umuligt at få ham til at sove sen eftermiddag gik vi til 2 lure på 30 min.

selvom jeg vugger vil han ikke og græder. Når jeg så ikke vugger bliver det kun værre og det ender bare med han ingen søvn får!

Jeg har prøvet at tage formiddagsluren væk men så sover han alligevel 30 min, så hellere 2 lure.

Jeg vil kun vide om det bliver bedre? fordi jeg synes det er mega hårdt. det har nu varet 6-7 måneder på denne måde.

Når han kommer i daginstitution skal det nok ændre sig. Så får han rytme igen :-) 

Anmeld

8. oktober 2013

modesty

Merii skriver:

Ja jeg synes nu må det snart slutte!!!!

Min søn er snart 11 måneder og sov godt indtil han var 4-5 måneder optil 3-4 timer om dagen men efter kom han ned på 30 min x 3 daglig og tilsidst blev det umuligt at få ham til at sove sen eftermiddag gik vi til 2 lure på 30 min.

selvom jeg vugger vil han ikke og græder. Når jeg så ikke vugger bliver det kun værre og det ender bare med han ingen søvn får!

Jeg har prøvet at tage formiddagsluren væk men så sover han alligevel 30 min, så hellere 2 lure.

Jeg vil kun vide om det bliver bedre? fordi jeg synes det er mega hårdt. det har nu varet 6-7 måneder på denne måde.

Er han meget træt i løbet af dagen? Kan du tydeligt mærke at han får for lidt søvn?

Anmeld

8. oktober 2013

Lullaby

Vikle. Zarina gad heller ikke at sove men vores sp foreslog at vi viklede hende hende så hun var viklet helt ind med armene. Pludselig sov hun 2-3 timer hver lur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.