Nu må det være nok!!!!! er det kun mig de oplever det eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
13 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

Merii

Ja jeg synes nu må det snart slutte!!!!

Min søn er snart 11 måneder og sov godt indtil han var 4-5 måneder optil 3-4 timer om dagen men efter kom han ned på 30 min x 3 daglig og tilsidst blev det umuligt at få ham til at sove sen eftermiddag gik vi til 2 lure på 30 min.

selvom jeg vugger vil han ikke og græder. Når jeg så ikke vugger bliver det kun værre og det ender bare med han ingen søvn får!

Jeg har prøvet at tage formiddagsluren væk men så sover han alligevel 30 min, så hellere 2 lure.

Jeg vil kun vide om det bliver bedre? fordi jeg synes det er mega hårdt. det har nu varet 6-7 måneder på denne måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

PrincessTanja

Merii skriver:

Min søn er snart 11 måneder og sov godt indtil han var 4-5 måneder optil 3-4 timer om dagen men efter kom han ned på 30 min x 3 daglig og tilsidst blev det umuligt at få ham til at sove sen eftermiddag gik vi til 2 lure på 30 min.

selvom jeg vugger vil han ikke og græder. Når jeg så ikke vugger bliver det kun værre og det ender bare med han ingen søvn får!

Jeg har prøvet at tage formiddagsluren væk men så sover han alligevel 30 min, så hellere 2 lure.

Jeg vil kun vide om det bliver bedre? fordi jeg synes det er mega hårdt. det har nu varet 6-7 måneder på denne måde.

Åh, det er det samme her. Bortset fra min er kun 8 måneder, så vi har kun været i gennem den svære periode hvor hun ikke vil sove om dagen i 3 måneder, men det er hårdt! Her begyndte det også efter hun var 4-5 måneder.

Gad oz godt vide om det snart ender?

Anmeld

7. oktober 2013

ESV

Merii skriver:

Jamen hvor mange timer sover han om natten?

Anmeld

7. oktober 2013

Merii

ESV skriver:

Jamen hvor mange timer sover han om natten?

mellem 9 og 10 timer

Anmeld

7. oktober 2013

CaWi

Merii skriver:

Min sov også kun en halv time af gangen, fra fødsel til han startede i DP. Efter en lille uge der, sov han pludselig nemt halvanden time. Nu sover han to timer. Herhjemme i weekenden sover han stadig kun mellem en og halvanden.

Anmeld

7. oktober 2013

Merii

CAWI skriver:

Min sov også kun en halv time af gangen, fra fødsel til han startede i DP. Efter en lille uge der, sov han pludselig nemt halvanden time. Nu sover han to timer. Herhjemme i weekenden sover han stadig kun mellem en og halvanden.

dvs mit barn tænger til at komme i dagpleje eller vuggestue

han kommer til at begynde i dagpleje først næste år maj-juni så jeg håber det retter sig.. men er håbløs

Anmeld

7. oktober 2013

CaWi

Merii skriver:

han kommer til at begynde i dagpleje først næste år maj-juni så jeg håber det retter sig.. men er håbløs

Det var i h ert fald hvad der hjalp mit barn til at sove bedre. Vi kan bare slet ikke aktivere ham som de andre børn i dagplejen.
Er der ikke noget legestue i jeres område, for hjemmegående mødre og deres børn?

Anmeld

8. oktober 2013

Mettefpigen

Børn er forskellige, her sov han ca 8 timer i døgnet de første 6 måneder.... og fik først rigtig middagslur da han kom i Dp som 11 måneder.... er du meget ude med ham? Leger med andre børn? Svømmehal? Legestuer?....

Anmeld

8. oktober 2013

lineog4

Merii skriver:

Jeg havde helt det samme med min datter 2x45 minutter på de gode dage og det tog gerne mere end en time at falde i søvn. Natten var også et helvede (men det er en anden historie). Hun startede i vuggestue da hun var 14 mnd og på 3. Dagen spurgte pædagogen om hun måtte prøve at lægge hende - jeg smilede og tænkte mit, men chok pædagogen kom tilbage efter 7 minutter og pigebarnet sov i en krybbe der stod stille og sørme om hun ikke sov i 2 timer - sådan fortsatte det i vuggestuen pg det stod stadig på 45 minutter der hjemme :-( 

Det betyder dog ikke jeg ville råde til vuggestue, men bare sige vi nok får skabt nogen vaner der er svære at bryde og husker frustrationen... Og så også at børn er forskellige - jeg har fået to drenge efter som sov fantastisk 

Anmeld

8. oktober 2013

Julie F

Merii skriver:

Ved godt der er aldersforskel, men vores på 7 mdr sover 2x 1,5 og 1 time om dagen. Til gengæld sover han ikke ret meget om natten. I nat sov han sammenlagt 6 timer og står op og er fuldstændig ødelagt. Stakkels barn, men også stakkels os. Det er sq hårdt når der er problemer med søvnen, så kan godt forstå hvordan du har det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.