Babyjoggere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maria&Lukas skriver:

Kunne godt bruge lidt råd og erfaring fra jer med babyjoggere.
Har termin til marts og tænker at skulle ha en double vogn. Har kigget på babyjogger City mini og City mini gt?? City minien koster ca 3000 og gt'en koster det dobbelte. Spørgsmålet er bare om gt'en er det værd? Vil rigtig gerne have gt'ens hjul. Men det er også det!

Har godt nok kun en singlevogn, men vi har citymini'en og er meeeega glade for den vi har udelukkende brugt den siden vores dreng var 9måneder. Uden tvivl det BEDSTE køb vi har gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Altså sæderne ? Sæderne kan ved begge fremad lægges halvskråt ned, kan lige tage billeder men giver anden position med 1 lift da det ene sæde så kan lægges helt ned

Tak, det vil jeg meget gerne se

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Mor11 skriver:

Har godt nok kun en singlevogn, men vi har citymini'en og er meeeega glade for den vi har udelukkende brugt den siden vores dreng var 9måneder. Uden tvivl det BEDSTE køb vi har gjort

Hvordan er hjulene? Tænker hvis man går på grusstier og f.eks i skov?

Anmeld

7. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maria&Lukas skriver:

Hvordan er hjulene? Tænker hvis man går på grusstier og f.eks i skov?

Fine, ingen problemer det eneste sted vi har måtte gi op og løfte vognen, var på stranden i sommers  

ellers kører den upåklageligt på alle underlag og hvis det er meget bumlet kan man jo låse det forreste hjul, men det har vi endnu ikke haft brug for

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Se bort fra kælder rod
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Se bort fra kælder rod

Ligger sæderne ikke helt ned?
Hvad med højden, synes den ser ret lav ud i ryggen?

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Mor11 skriver:

Fine, ingen problemer det eneste sted vi har måtte gi op og løfte vognen, var på stranden i sommers  

ellers kører den upåklageligt på alle underlag og hvis det er meget bumlet kan man jo låse det forreste hjul, men det har vi endnu ikke haft brug for

Hvor er det irriterende der er så meget at vælge imellem man ved jo ikke hvad man selv synes før man har brugt den et par gange.

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Ligger sæderne ikke helt ned?
Hvad med højden, synes den ser ret lav ud i ryggen?

Jo de ligger helt ned, men kan de ikke hvis begge sæder vender omvendt så de kigger fremad begge 2

Min søn er 95 cm høj, og bliver 3 til jan, og sidder stadig godt i vognen, men varer ikke længe før han sidder en anelse klemt men der har han så heller ikke de samme behov for at sidde, synes allerede nu han kan gå langt, men er god når vi er på tur, jeg er glad for den, har en hvor de sidder side om side og den er åndssvag for der er ikke meget plads hvis man skal i butikker anbefaler også klart drejelige forhjul især hvis de skal sidde side om side

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Jo de ligger helt ned, men kan de ikke hvis begge sæder vender omvendt så de kigger fremad begge 2

Min søn er 95 cm høj, og bliver 3 til jan, og sidder stadig godt i vognen, men varer ikke længe før han sidder en anelse klemt men der har han så heller ikke de samme behov for at sidde, synes allerede nu han kan gå langt, men er god når vi er på tur, jeg er glad for den, har en hvor de sidder side om side og den er åndssvag for der er ikke meget plads hvis man skal i butikker anbefaler også klart drejelige forhjul især hvis de skal sidde side om side

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er sikker på den skal ha drejehjul men det er også det

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er sikker på den skal ha drejehjul men det er også det

Vores har mulighed for begge dele men har aldrig brugt andet end drejehjul ved vores og lignende modeller kan fåes i England og i flere farver, bla hvid, rød og lilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.