Babyjoggere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
21 svar
1 synes godt om
7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Kunne godt bruge lidt råd og erfaring fra jer med babyjoggere.
Har termin til marts og tænker at skulle ha en double vogn. Har kigget på babyjogger City mini og City mini gt?? City minien koster ca 3000 og gt'en koster det dobbelte. Spørgsmålet er bare om gt'en er det værd? Vil rigtig gerne have gt'ens hjul. Men det er også det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Kløver

Vi har babyjogger City select og den er rigtig god, så glad for den, godt nok også dyrere men er givet godt ud da de sidder foran hinanden og derfor kan man nemmere komme rund

Anmeld

7. oktober 2013

StudPsyk

Maria&Lukas skriver:

Kunne godt bruge lidt råd og erfaring fra jer med babyjoggere.
Har termin til marts og tænker at skulle ha en double vogn. Har kigget på babyjogger City mini og City mini gt?? City minien koster ca 3000 og gt'en koster det dobbelte. Spørgsmålet er bare om gt'en er det værd? Vil rigtig gerne have gt'ens hjul. Men det er også det!

Vi har gt, altså dobbelt. Den er bare så lækker og nem at køre md og så er bremsen rigtig smart, sæderne er bedre polstret osv.

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Vi har babyjogger City select og den er rigtig god, så glad for den, godt nok også dyrere men er givet godt ud da de sidder foran hinanden og derfor kan man nemmere komme rund

Jeg synes bare ikke det ser ud som om at der er meget plads. Hvad hvis den foreste vil ligge ned? Det er klart mest praktisk, men tror mere jeg er til de sidder ved siden af hinanden.

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Janne T. skriver:

Vi har gt, altså dobbelt. Den er bare så lækker og nem at køre md og så er bremsen rigtig smart, sæderne er bedre polstret osv.

Og i har ikke fortrudt i ikke har købt select'en så den ikke er så bred?

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Jeg synes bare ikke det ser ud som om at der er meget plads. Hvad hvis den foreste vil ligge ned? Det er klart mest praktisk, men tror mere jeg er til de sidder ved siden af hinanden.

Man kan heller ikke ligge dem så godt ned, men synes heller ikke vi har det behov, jeg ville se hvad man kunne bestille hjem fra England. Der er flere gode vogne til alle behov og til langt billigere penge

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Man kan heller ikke ligge dem så godt ned, men synes heller ikke vi har det behov, jeg ville se hvad man kunne bestille hjem fra England. Der er flere gode vogne til alle behov og til langt billigere penge

Men det tror jeg vi vil få behov for da de jo er meget små begge to
Kan du linke til en hjemmeside? Vil bare gerne ha noget ordentligt da jeg aldrig har haft en ordentlig barnevogn. Og vi går rimelig mange ture og sådan

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Men det tror jeg vi vil få behov for da de jo er meget små begge to
Kan du linke til en hjemmeside? Vil bare gerne ha noget ordentligt da jeg aldrig har haft en ordentlig barnevogn. Og vi går rimelig mange ture og sådan

Jeg Google sidst og fandt en masse, søgte på baby eller twin stroller

Vi har 14 mdr mellem vores og brugte lidt delen til den mindste de første 6-8 mdr

Anmeld

7. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Maja84 skriver:

Jeg Google sidst og fandt en masse, søgte på baby eller twin stroller

Vi har 14 mdr mellem vores og brugte lidt delen til den mindste de første 6-8 mdr

Men hvor langt kan den ligges ned?

Anmeld

7. oktober 2013

Kløver

Maria&Lukas skriver:

Men hvor langt kan den ligges ned?

Altså sæderne ? Sæderne kan ved begge fremad lægges halvskråt ned, kan lige tage billeder men giver anden position med 1 lift da det ene sæde så kan lægges helt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.