Mit vægttab vol 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Face it, mine lår var/er nok i overkanten store. De har faktisk strækmærker på indersiden. I ved der hvor alt fedtet sidder og gnider mod hinanden når jeg går.

Nå men nu er disse strækmærker så småt begyndt at trække sig sammen, så de ligner, ja jeg ved ikke hvad jeg skal sammenligner det med. Men små rynker!

Har du et godt bud på hjemme-øvelser for indersiden/forsiden af lårene, så jeg kan mindske skaderne bare lidt. Ved jo godt at strækmærker er kommet for at blive, men kunne jeg nu gøre lidt for at mine lår ikke rynker sammen som konfetti i de der træk-selv bordbomber til nytårsaften, så ville det nok være at foretrække 

Smid evt bare et link.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

7. oktober 2013

ErSkruk

Hvis du har en elastik som du binder fast til et bordben og den anden ende til dit ben og så trækker indad. Så kan du træne indersiden. :-)

Anmeld

7. oktober 2013

Mother-love

Følger lige med for dette er også mit problem. Jeg har det fint som min overkrop ser ud. Men mine lår er bare så grimme. Jeg har ligesom sådan nogle fedt poser på indersiden hvor jeg har de ledeste strækmærker. Så jeg mangler også nogle øvelser kunne jeg også godtbruge

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Følger lige med for dette er også mit problem. Jeg har det fint som min overkrop ser ud. Men mine lår er bare så grimme. Jeg har ligesom sådan nogle fedt poser på indersiden hvor jeg har de ledeste strækmærker. Så jeg mangler også nogle øvelser kunne jeg også godtbruge

Sådan har jeg det også! Strækmærkerne på maven kan jeg sagtens leve med også fordi jeg har fået dem efter to graviditeter, men dem på lårene 

Anmeld

7. oktober 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også! Strækmærkerne på maven kan jeg sagtens leve med også fordi jeg har fået dem efter to graviditeter, men dem på lårene 

Jeg har 7-9-13 ikke fået nogen på maven. Men mine lår indvendig og udvendig samt min røv. Og så på danse håndtagende. Men de andre genere mig ikke. Det er dem på indersiden af lårene der irritere mig fordi de virkelig er meget bredde og dybe.

Anmeld

7. oktober 2013

lineog4

Har også dem på indelårene og lidt på ridebukserne også men ikke andre steder - han slet ikke have mine lår så følger lige med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.