Må man godt være en lille smule stolt af sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Miss.Sunshine

Du har al grund til at være stolt af dig selv, for det er pisse svært at "tage sig sammen". Det er meget nemmere at lade være.

Jeg er selv i gang med vægttab, ( har dog kun nået 6 kg og skal tabe mere end dig) men jeg er stadig glad for jeg ikke har taget dem på i stedet 

Tillykke med det.

Kh MS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

ønskebørn74

Rikke skriver:

Jeg har den sidste halvanden måned kæmpet for at tabe de 10 kilo jeg har taget på.
Jeg har løbet, gået lange ture, dyrket styrketræning hveranden dag, og spist masser af grøntsager og mager kød, og undgået sukker, alkohol og anden usund mad.
Og......... I DAG KAN JEG SØRME PASSE MINE BUKSER I STR 38 IGEN

Jeg er så glad og stolt af mig selv. Har kun tabt 3 kilo indtil videre, og trænger stadig til at tabe mig, især på maven. Men det klarer jeg sagtens 
Det er så dejligt at se at mit hårde arbejde bærer frugt, og jeg er super motiveret til at nå mit mål.

Til jer der også kæmper for at tabe jer: Selvom det er hårdt arbejde så kan det lykkes. Og det er bare det fedeste følelse når man kan se der sker noget.

Tak til alle jer der har skrevet herinde... det er SÅ dejligt med opbakning

SUPER GODT GÅET

Anmeld

23. juli 2009

Betina88

Det er godt nok flot ..

Jeg glæder mig til at komme af med mine kiloer ..

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Miss.Sunshine skriver:

Du har al grund til at være stolt af dig selv, for det er pisse svært at "tage sig sammen". Det er meget nemmere at lade være.

Jeg er selv i gang med vægttab, ( har dog kun nået 6 kg og skal tabe mere end dig) men jeg er stadig glad for jeg ikke har taget dem på i stedet 

Tillykke med det.

Kh MS

Tak

Aih, 6 kilo, det er da også virkelig flot. Det er da i hvert fald en god start hvis man skal tabe mere, og det hjælper også på motivationen at man kan se der sker noget.
Fortsat "god arbejdslyst"

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

ønskebarn74 skriver:

SUPER GODT GÅET

Tak skal du have

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Betina88 skriver:

Det er godt nok flot ..

Jeg glæder mig til at komme af med mine kiloer ..

He he... dine kilo kommer vel helt af sig selv inden så længe Kan se du har termin om 2 dage... spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.