Må man godt være en lille smule stolt af sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har den sidste halvanden måned kæmpet for at tabe de 10 kilo jeg har taget på.
Jeg har løbet, gået lange ture, dyrket styrketræning hveranden dag, og spist masser af grøntsager og mager kød, og undgået sukker, alkohol og anden usund mad.
Og......... I DAG KAN JEG SØRME PASSE MINE BUKSER I STR 38 IGEN

Jeg er så glad og stolt af mig selv. Har kun tabt 3 kilo indtil videre, og trænger stadig til at tabe mig, især på maven. Men det klarer jeg sagtens 
Det er så dejligt at se at mit hårde arbejde bærer frugt, og jeg er super motiveret til at nå mit mål.

Til jer der også kæmper for at tabe jer: Selvom det er hårdt arbejde så kan det lykkes. Og det er bare det fedeste følelse når man kan se der sker noget.

Tak til alle jer der har skrevet herinde... det er SÅ dejligt med opbakning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Cris

21. juli 2009

Becks

Rikke skriver:

Jeg har den sidste halvanden måned kæmpet for at tabe de 10 kilo jeg har taget på.
Jeg har løbet, gået lange ture, dyrket styrketræning hveranden dag, og spist masser af grøntsager og mager kød, og undgået sukker, alkohol og anden usund mad.

Jeg er så glad og stolt af mig selv. Har kun tabt 3 kilo indtil videre, og trænger stadig til at tabe mig, især på maven. Men det klarer jeg sagtens 
Det er så dejligt at se at mit hårde arbejde bærer frugt, og jeg er super motiveret til at nå mit mål.

Til jer der også kæmper for at tabe jer: Selvom det er hårdt arbejde så kan det lykkes. Og det er bare det fedeste følelse når man kan se der sker noget.

Stort tillykke

Hvor maa det vaere dejligt, og JA! du maa gerne vaere stolt af dig selv

Stort knus

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Du SKAL da være stolt af dig selv...!!!! det er fanme godt gået og jeg vil også være stolt af dig, ved godt hvor hårdt det er at være alene og så samtidig skulle finde overskud til et tabe sig projekt...godt gået, og kan helt sikkert følge hvordan du har det...SUPER og tillykke...
Knus Eva..

Anmeld

21. juli 2009

Frederikke80

Tak, hvor er I bare søde allesammen

Anmeld

21. juli 2009

Moar'en

Som du andre skriver du SKAL sgu være stolt af dig selv.
Stort tillykke til dig

Håber os jeg kan skrive det samme om noget tid

Anmeld

21. juli 2009

Frederikke80

Lindskjold skriver:

Som du andre skriver du SKAL sgu være stolt af dig selv.
Stort tillykke til dig

Håber os jeg kan skrive det samme om noget tid

Det håber jeg også så

Og tak skal du have

Anmeld

21. juli 2009

Sujan

Ej hvor er det flot. Du er sej:-) Fortsæt den gode stil

Anmeld

21. juli 2009

Sujan

Anmeld

21. juli 2009

Frederikke80

Sujan skriver:

Det kan du tro jeg vil

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.