Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

grinny

Månsson skriver:

Vi købte legetøj inden de kom til.. Vi har et aktivitetstæppe fra brightest star som er lavet i de fedeste mønstre og farver som babyer registrere der ud over har vi meget lamaze legetøj og kids wood. Ting med lys i har været et hit ved dem begge.

I dåbs gave har vi ønsket os bobles, den store bodil kjær elefant, bøger og en masse praktiske ting i sær her ved nr 2

Vi har legetæppe/aktivitetstæppe + legestativ og så har vi fået en lamaze blomst i en af de der babypakker.

Men kunne godt finde på at købe nogle små ting, men så heller ikke mere for også at kunne ønske lidt + man kan altid købe ekstra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

grinny

Havanagila skriver:

Nej jeg kan godt selv huske det. Isabella vælter i legetøj og det er simpelthen så svært at købe noget fordi hun har så meget. Og da hun var lille kunne hun ikke være i kravlegården pga alt det legetøj( billede vedhæftet. Og det er altså kun noget af det hahaha)

Men jeg ville nøjes med at købe nogle få ting. Da det netop ikke vil blive brugt voldsomt meget i starten. Og så ønske til jul og dåb. Og hvis der skulle blive brug for lidt inden så kan man altid købe lidt hen af vejen.
For oftes får man også lidt i barselsgaver.

Haha, i behøver da ikke underlag i kravlegården, legetøjet er nok  

Men tror også bare vi holder os til få ting og hvis vi så ikke får noget i gave må vi bare købe noget ekstra 

Anmeld

6. oktober 2013

grinny

Mor11 skriver:

Hvis du har termin i december ville jeg nøjes med at købe en rangle eller 2. Og så ønske dig det lidt dyrere legetøj (fx lamaze) i julegave/barselsgave  

Termin er d. 23/12 så det er jo slet ikke sikkert han kommer før jul, men så kan vi jo altid gå ud og købe noget selv hvis vi ikke får noget i gave 

Anmeld

6. oktober 2013

L&V

grinny skriver:

Vi har legetæppe/aktivitetstæppe + legestativ og så har vi fået en lamaze blomst i en af de der babypakker.

Men kunne godt finde på at købe nogle små ting, men så heller ikke mere for også at kunne ønske lidt + man kan altid købe ekstra 

Det kan man nemlig. Vi har været rigtig glad for gavekort da man ikke altid lige ved hva man står og mangler men pludseligt er der et behov også har det bare været lækkert og ku gå ind og købe det i stedet for at slynge et ønske ud fordi man skulle

Anmeld

6. oktober 2013

grinny

Månsson skriver:

Det kan man nemlig. Vi har været rigtig glad for gavekort da man ikke altid lige ved hva man står og mangler men pludseligt er der et behov også har det bare været lækkert og ku gå ind og købe det i stedet for at slynge et ønske ud fordi man skulle

God idé med gavekort  Den vil jeg huske på 

Anmeld

6. oktober 2013

Mother-love

grinny skriver:

Haha, i behøver da ikke underlag i kravlegården, legetøjet er nok  

Men tror også bare vi holder os til få ting og hvis vi så ikke får noget i gave må vi bare købe noget ekstra 

Hahah nej. Og det var en lille del af det vi havde. Og nu har vi to 4 rums rumdelere dvs 8 store kasser fyldt til randen med legetøj og så har vi en 4 rumdeler med 4 kasser i stuen der også er fyldt til randen. Og så alt det løse. Det er simpelthen sygt. Men hver gang hun kigger i kasserne finder hun altid noget der er lidt spændende.
Men nu har farmor også et helt klædeskab fyldt med nyt legetøj. Så hun får oftes lidt når vi er derude hver uge. Og vi tænker bare Jesus mere legetøj hvergang hahahah.

Jeg synes ihvertfald det er bedre og købe få ting og så tage det hen af vejen. For selvom baby måske ikke er kommet inden jul så får i nok lidt der også. Og man skal passe på med at købe for meget. For vi kan f.eks se nu hvor Isabella får nyt af hendes farmor hele tiden. Så mister hun hurtigt interessen for hendes legetøj. Og nyt legetøj er spændende 5 min. Og så er det det.
Det kan til tider bare lidt træls. For hvad skal det ikke ende med.

Personligt synes jeg det er bedre at købe få ting og så købe noget mere specielt som lamaze. Isabella var specielt glad for påfuglen.

Anmeld

6. oktober 2013

LilleSmølf

grinny skriver:

Købte i noget legetøj inden fødslen? Hvis ja, hvilket?

Eller ønskede i jer det til dåben?

Jeg er lidt i tvivl om vi skal ud og kigge på noget eller om det er ligemeget? Og er i tvivl, hvis vi skal kigge på noget, om hvad der lige ville være bedst?

På forhånd tak 

Nej.

Jeg har aldrig hørt om en nyfødt der kan finde ud af at lege med legetøj og man har i forvejen en del ting, der skal stå og fylde, så der er virkelig ingen grund til det. Du får tid nok til at brække ben over legetøj på gulvet

Tror først vores begyndte at interessere sig for det da han var omkring de 2 - 2 1/2 måneder, og det var kun meget lidt tid af gangen. Han var langt mere underholdt af sokker, mobiler og vores ansigter og stemmer.

Hvis I skal investere i noget eller ønske jer noget har de her ting været et hit herhjemme:

Sophie The Giraffe - en fremragende bidering/legetøj der er håndlavet i 100% ren naturgummi. Bliver jeres nye bedste ven når gummerne begynder at klø. Hvis jeg skulle vælge én ting at anbefale nogen, er det denne her.

Lamaze frø (vores søn vil elsker sin så meget at jeg tror han vil giftes med den  men er sikker på at ethvert andet lignende legetøj kan bruges - Lamaze er dyrt men helt klart det værd)

Legetæppe og aktivitetsstativ (vi har købt sådan nogen her og lagt et tykt babytæppe over. Det fungerer upåklageligt, er isolerende, og kan bruges når han bliver større) med påhæng, der siger meget lyd. Det gør det sjovere at forsøge at slå efter dem.

Nu synes han ting med lyd er sjove. Han har fået sådan en Bellino bold til dåb og han ææælsker den, men er for lille så hvis det er skal du være indstillet på at trykke på knapper i laaang tid hver gang

Til dåb ønskede vi os, af legetøj, ting han kunne bruge når han var 3+ måneder. De gider det alligevel ikke rigtig før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.