grinny skriver:
Haha, i behøver da ikke underlag i kravlegården, legetøjet er nok

Men tror også bare vi holder os til få ting og hvis vi så ikke får noget i gave må vi bare købe noget ekstra 
Hahah nej. Og det var en lille del af det vi havde. Og nu har vi to 4 rums rumdelere dvs 8 store kasser fyldt til randen med legetøj og så har vi en 4 rumdeler med 4 kasser i stuen der også er fyldt til randen. Og så alt det løse. Det er simpelthen sygt. Men hver gang hun kigger i kasserne finder hun altid noget der er lidt spændende.
Men nu har farmor også et helt klædeskab fyldt med nyt legetøj. Så hun får oftes lidt når vi er derude hver uge. Og vi tænker bare Jesus mere legetøj hvergang

hahahah.
Jeg synes ihvertfald det er bedre og købe få ting og så tage det hen af vejen. For selvom baby måske ikke er kommet inden jul så får i nok lidt der også. Og man skal passe på med at købe for meget. For vi kan f.eks se nu hvor Isabella får nyt af hendes farmor hele tiden. Så mister hun hurtigt interessen for hendes legetøj. Og nyt legetøj er spændende 5 min. Og så er det det.
Det kan til tider bare lidt træls. For hvad skal det ikke ende med.
Personligt synes jeg det er bedre at købe få ting og så købe noget mere specielt som lamaze. Isabella var specielt glad for påfuglen.
Anmeld