Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
16 svar
3 synes godt om
6. oktober 2013

grinny

Købte i noget legetøj inden fødslen? Hvis ja, hvilket?

Eller ønskede i jer det til dåben?

Jeg er lidt i tvivl om vi skal ud og kigge på noget eller om det er ligemeget? Og er i tvivl, hvis vi skal kigge på noget, om hvad der lige ville være bedst?

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Mother-love

Nu arbejder isabellas farmor for det gamle top toy så hun får det nærmest kastet i nakken. Så vi købte faktisk ikke noget selv. Men hvis vi ikke havde hende havde jeg købt lidt selv. Og der ville jeg nok have købt lidt rangler og nogle af det der lamaze. Det er super legetøj fordi det er i mange farver og meget forskelligt materiale. Farverne kan baby ikke se den første tid. Men de er stadig spændende at kigge på og så kan de fleste sige knitre lyde. Det var Isabella specielt begrejstret for

Anmeld

6. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi købte lidt rangler, en nusseklud/bamse, og et legetæppe. Derefter ønskede vi os noget lamaze legetøj da han var 1,5 måned gammel (til jul). hvis julen ikke havde været i "nærheden" havde vi nok selv købt lidt derfra i forvejen. Det er super til de helt små! Masser af kontrastfarver, forskellige lyde (knitre, rangle, pibelyd) og forskellige overflader til følesansen.  

Anmeld

6. oktober 2013

grinny

Havanagila skriver:

Nu arbejder isabellas farmor for det gamle top toy så hun får det nærmest kastet i nakken. Så vi købte faktisk ikke noget selv. Men hvis vi ikke havde hende havde jeg købt lidt selv. Og der ville jeg nok have købt lidt rangler og nogle af det der lamaze. Det er super legetøj fordi det er i mange farver og meget forskelligt materiale. Farverne kan baby ikke se den første tid. Men de er stadig spændende at kigge på og så kan de fleste sige knitre lyde. Det var Isabella specielt begrejstret for

Har overvejet at købe Lamaze, det er jo godt og lærerigt 

Tænker mere om man så bare skal købe lidt og så vente? Også hvis han nu kommer før jul så er det jo godt at ønske sig   Og i barselsgaver.

Åhh, synes det er svært hvad man skal købe og hvor meget man skal købe. Aldrig nemt at være førstegangs-mor, haha 

Anmeld

6. oktober 2013

De3Guldklumper

Vi købte intet.

Jeg fik sådan en lamaze blomst i en startpakke og det var alt. Der kom en del i barsel og dåbsgaver og det var rigtig fint

Anmeld

6. oktober 2013

grinny

Mor11 skriver:

Vi købte lidt rangler, en nusseklud/bamse, og et legetæppe. Derefter ønskede vi os noget lamaze legetøj da han var 1,5 måned gammel (til jul). hvis julen ikke havde været i "nærheden" havde vi nok selv købt lidt derfra i forvejen. Det er super til de helt små! Masser af kontrastfarver, forskellige lyde (knitre, rangle, pibelyd) og forskellige overflader til følesansen.  

Legetæppe har vi købt og legestativ, det eneste vi sådan set ikke har købt er de små legeting, men kan godt være vi skal ud og have en lille smule, bare til en start 

Anmeld

6. oktober 2013

grinny

Pylle3 skriver:

Vi købte intet.

Jeg fik sådan en lamaze blomst i en startpakke og det var alt. Der kom en del i barsel og dåbsgaver og det var rigtig fint

Jeg tænker også om man kan købe for meget og derfor ikke har noget at ønske sig i barselsgave og i dåbsgave. 

Har i forvejen købt så meget nu at vores familier ikke aner hvad de skal give når han kommer 

Anmeld

6. oktober 2013

L&V

grinny skriver:

Købte i noget legetøj inden fødslen? Hvis ja, hvilket?

Eller ønskede i jer det til dåben?

Jeg er lidt i tvivl om vi skal ud og kigge på noget eller om det er ligemeget? Og er i tvivl, hvis vi skal kigge på noget, om hvad der lige ville være bedst?

På forhånd tak 

Vi købte legetøj inden de kom til.. Vi har et aktivitetstæppe fra brightest star som er lavet i de fedeste mønstre og farver som babyer registrere der ud over har vi meget lamaze legetøj og kids wood. Ting med lys i har været et hit ved dem begge.

I dåbs gave har vi ønsket os bobles, den store bodil kjær elefant, bøger og en masse praktiske ting i sær her ved nr 2

Anmeld

6. oktober 2013

Mother-love

grinny skriver:

Har overvejet at købe Lamaze, det er jo godt og lærerigt 

Tænker mere om man så bare skal købe lidt og så vente? Også hvis han nu kommer før jul så er det jo godt at ønske sig   Og i barselsgaver.

Åhh, synes det er svært hvad man skal købe og hvor meget man skal købe. Aldrig nemt at være førstegangs-mor, haha 

Nej jeg kan godt selv huske det. Isabella vælter i legetøj og det er simpelthen så svært at købe noget fordi hun har så meget. Og da hun var lille kunne hun ikke være i kravlegården pga alt det legetøj( billede vedhæftet. Og det er altså kun noget af det hahaha)

Men jeg ville nøjes med at købe nogle få ting. Da det netop ikke vil blive brugt voldsomt meget i starten. Og så ønske til jul og dåb. Og hvis der skulle blive brug for lidt inden så kan man altid købe lidt hen af vejen.
For oftes får man også lidt i barselsgaver.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
grinny skriver:

Legetæppe har vi købt og legestativ, det eneste vi sådan set ikke har købt er de små legeting, men kan godt være vi skal ud og have en lille smule, bare til en start 

Hvis du har termin i december ville jeg nøjes med at købe en rangle eller 2. Og så ønske dig det lidt dyrere legetøj (fx lamaze) i julegave/barselsgave  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.