er det normalt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Frk. Himmelblå

DianaRJS skriver:

skal over og have Anti-D i morgen kl 9, så regner med jeg lige høre lægen ad om det der

hvis ikke de kan svare har jeg jo vækstscanning onsdag, da tvillingerne jo kun vejer hhv. 1200g og er jo ikke helt nok i uge 3, de skulle jo på nuværrende tidspunkt gerne veje mellem 1500-1700g jo....

Synes også lige, du bør få taget en blodprøve, hvor de tjekker dine levertal. Kløe er selvfølgelig helt almindeligt, men når nu du også har andre gener... - Det skader i hvert fald ikke lige at tjekke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

DianaRJS

Frk. Himmelblå skriver:

Synes også lige, du bør få taget en blodprøve, hvor de tjekker dine levertal. Kløe er selvfølgelig helt almindeligt, men når nu du også har andre gener... - Det skader i hvert fald ikke lige at tjekke.

jeg har fået taget blodprøver og har også leverbetinget graviditetskløe har jeg haft siden uge 27 men pillerne stoppede desværre med at virke efter 3 uger og måtte derfor på nogle andre.... dog nogle der så benbart var udgået så er på 500mg ursofalk x6 om dagen og skal have nye blodprøver onsdag for at se om det har en effekt nu, ellers skal der jo self laves en ny plan. indtil nu er planen vækstscanning hver 14 dag og trivselscanning en gang i ugen + blod prøver 1-2 gange i ugen, og så senest igangsættelse uge 36.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.