Tror jeg bliver nødt til at give op.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2013

phoebebusch

Anonym skriver:

Okay så det er ikke det han har gang i. Men køber man bare suttebrikker på apoteket eller hvad?

Min søn bed også mig rigtig meget og hårdt, han trak endda vorten helt ud mellem tænderne AV! 

Men jeg spurgte en amme ekspert hvad jeg skulle gøre, og fik at vide at når han bed mig skulle jeg med en fast stemme sige "nej!" Hver gang han bed mig efter det, sagde jeg "nej!" om ikke det virkede.. knægten kiggede forbavset op på mig, og suttede så videre uden at bide. Det gjorde jeg i et par uger hvor det blev færre og færre gange hver dag at han bed, til han helt holdt op. 

Jeg tror også de bider fordi deres tænder/gummer kløer. 

Jeg ammede ham til han var knap 2 år. Han var født meget for tidligt, og jeg havde fået at vide det var det bedste for ham, ellers var jeg nok holdt ved 14 måneders tiden. 

Held og lykke med det, det er en kunst at amme. Det er vel også fordi vores mødres generation blev fortalt at erstatningsmælk var det samme/ bedre, og så gik den generation glip af at lære amningens kunst og hårde arbejde af deres egne mødre, og har ikke været i stand til at give det videre til os.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg bliver bidt, hele tiden, det gør bare så ondt og jeg er efterhånden virkelig bange for at stikke brystet i munden på ham. Jeg har ikke lyst til at stoppe men jeg tror jeg bliver nødt til det, det er alt andet end hyggeligt, det er skrækkeligt for mig, for hele min krop spænder.  ÆV ÆV ÆV!!!! Jeg havde sådan håbet at det kunne vare længere end 8 måneder.

Min søn gjorde også det i en periode, og jeg sad også og frygtede at stikke brystet i munden på ham og sad og spændte i hele kroppen.
Han fik tænder meget tidligt, så han bed rigtig hårdt.

Jeg begyndte at tage det ud, når han bed og så sige "ikke bide", og så gav jeg ham det igen. Det hjalp efter ikke så lang tid, og jeg er rigtig glad for, jeg ikke gav op pga det, selvom jeg havde mest lyst til det.

Mine brystvorter gjorde så ondt, og jeg smurte med alverdens cremer osv, for at de ikke skulle blive helt flænsede.

Jeg kan godt forstå, hvis du ikke har lyst til at fortsætte, men jeg synes, du skal prøve, om ikke du kan få ham til at stoppe, for ellers kan du nemt fortryde det senere.

Jeg er rigtig glad for, jeg kæmpede, og i dag er min søn 20 mdr og ammer stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.