Tror jeg bliver nødt til at give op.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
1 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg bliver bidt, hele tiden, det gør bare så ondt og jeg er efterhånden virkelig bange for at stikke brystet i munden på ham. Jeg har ikke lyst til at stoppe men jeg tror jeg bliver nødt til det, det er alt andet end hyggeligt, det er skrækkeligt for mig, for hele min krop spænder.  ÆV ÆV ÆV!!!! Jeg havde sådan håbet at det kunne vare længere end 8 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Joan ( Smallie )

Hvis du gerne vil blive ved så syntes jeg du skal købe nogen ammebrikker for så gør det ikke helt så ondt og i kan blive ved med at amme

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvis du gerne vil blive ved så syntes jeg du skal købe nogen ammebrikker for så gør det ikke helt så ondt og i kan blive ved med at amme

Også selvom han har tænder for oven og for neden?

Anmeld

6. oktober 2013

Tulle28

Er han ved at få tænder eller har han lige fået? Jeg ammer stadigvæk min datter på 13 mdr og vi har også haft perioder hvor hun har bidt en del og hvor jeg har tænkt at NU gad jeg ikke mere! Men så er det gået i sig selv igen og det har som regel været i forbindelse med tandfrembrud. Så hold ud hvis du kan, men kan sagtens forstå, hvis du ikke synes det er sjovt mere!

Anmeld

6. oktober 2013

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Også selvom han har tænder for oven og for neden?

Ja begge mine børn fik tænder da da var under 4 måneder så jeg ved hvordan du har det og de hjalp rigtig meget for os. Jeg ammet den ældste til han var 8 måneder hvor han selv sagde fra og den bette i 6 måneder til hun selv sagde fra

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Er han ved at få tænder eller har han lige fået? Jeg ammer stadigvæk min datter på 13 mdr og vi har også haft perioder hvor hun har bidt en del og hvor jeg har tænkt at NU gad jeg ikke mere! Men så er det gået i sig selv igen og det har som regel været i forbindelse med tandfrembrud. Så hold ud hvis du kan, men kan sagtens forstå, hvis du ikke synes det er sjovt mere!

Ja han er igang med at få tænder, det har han været igang med i 3 måneder nu og i al den td har han bidt mig. Men lige er de fleste fremme, 4 i over mund og 2 i under mund, men tror også der er flere på vej.

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja begge mine børn fik tænder da da var under 4 måneder så jeg ved hvordan du har det og de hjalp rigtig meget for os. Jeg ammet den ældste til han var 8 måneder hvor han selv sagde fra og den bette i 6 måneder til hun selv sagde fra

Hvordan siger de fra? Er det også ved at bide eller?

Anmeld

6. oktober 2013

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Hvordan siger de fra? Er det også ved at bide eller?

Mine har sagt fra ved at de ikke ville ligge til mere. Og ikke ville tage patten så det er kommet af sig selv stille og roligt

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mine har sagt fra ved at de ikke ville ligge til mere. Og ikke ville tage patten så det er kommet af sig selv stille og roligt

Okay så det er ikke det han har gang i. Men køber man bare suttebrikker på apoteket eller hvad?

Anmeld

6. oktober 2013

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Okay så det er ikke det han har gang i. Men køber man bare suttebrikker på apoteket eller hvad?

Ja der er flere str alt efter hvor stor din bryst vorte er og det skal være sådan at den kan gå inde i ellers kommer den til at skarve dig og det gør ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.