baby tøj gives væk til nogle der virkelig har brug for det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

mor88

skatja skriver:

hejsa..

super sød tanke du har der.

jeg venter mig endnu en dreng til december, og kunne rigtig godt bruge en flyverdragt og lidt tøj i 56 - 62.

herhjemme har vi en knægt på 3 år, min kæreste er studerende og jeg er kommet på kontanthjælp da jeg blev gravid på tidspunktet hvor jeg afsluttede min studentereksamen, så der har intet job været at få. må indrømme at vi ikke har meget at gøre godt med, men vi kan lige klare den. til januar ser det dog lidt slemmere ud, da den nye kh reform træder i kraft og vil vil miste omkring 4000kr om mdr.

jeg tager derfor meget gerne imod hvad du har til en lille dreng hvis du gerne vil af med det

jeg bor på sydsjælland men vil selvfølgelig gerne betale porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

7. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
skatja skriver:

hejsa..

super sød tanke du har der.

jeg venter mig endnu en dreng til december, og kunne rigtig godt bruge en flyverdragt og lidt tøj i 56 - 62.

herhjemme har vi en knægt på 3 år, min kæreste er studerende og jeg er kommet på kontanthjælp da jeg blev gravid på tidspunktet hvor jeg afsluttede min studentereksamen, så der har intet job været at få. må indrømme at vi ikke har meget at gøre godt med, men vi kan lige klare den. til januar ser det dog lidt slemmere ud, da den nye kh reform træder i kraft og vil vil miste omkring 4000kr om mdr.

jeg tager derfor meget gerne imod hvad du har til en lille dreng hvis du gerne vil af med det

jeg bor på sydsjælland men vil selvfølgelig gerne betale porto

Hej jeg kan godt selv sætte mig ind i din sitation da jeg nok selv bliver remt næste år men jeg har en masse familie som meget gerne vil hjælpe mig med tøj osv
Så derfor må du meget gerne få tøjet i de 2 størelser du sporte om og self osse flyverdragten det er ikke sjovt ikke at have råd til tøj til den lille jeg vil undersøge hvad det koster at sende tøjet til dig og så vil jeg vende tilbage

Anmeld

7. oktober 2013

anna111

Sue Bergmark skriver:

Undskyld jeg blander mig - fin tanke at du giver tøj væk.

Jeg har selv en masse jeg gerne vil donere og julehjælpen får meget af det, og jeg sælger også ud af det, men tænkte at hvis der er nogen der er gået forgæves i denne fine tråd, så kan jeg godt sende en pakke med eks. bodyer eller andet. Har næsten alt - men tænker selv at en nybagt mor kunne bruge en pakke med bodyer og kyser eks. ? ellers er der også noget vintertøj og trøjer.

Mvh 

Sue Bergmark

Hej der er en der har henvendt sig til mig om tøj i str 56 men som allerrede af lovet til en anden er det okay jeg henviser hende til dig mvh

Anmeld

7. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

7. oktober 2013

skatja

anna111 skriver:

Hej jeg kan godt selv sætte mig ind i din sitation da jeg nok selv bliver remt næste år men jeg har en masse familie som meget gerne vil hjælpe mig med tøj osv
Så derfor må du meget gerne få tøjet i de 2 størelser du sporte om og self osse flyverdragten det er ikke sjovt ikke at have råd til tøj til den lille jeg vil undersøge hvad det koster at sende tøjet til dig og så vil jeg vende tilbage

tusind tak, det var rigtig pænt af dig. 

Det er ikke fordi vi direkte ikke har råd til den lille, eller jo men vi tager os det, men det vil give lidt ro i sindet at vide at der er lidt der er på plads. jeg har også fundet lidt brugt tøj på dba , det gør jeg ofte hvis jeg finder noget hvor jeg virkelig kan spare meget. det er heldigvis hun i 7-8 mdr vi vil være alvorligt ramt, det er kun under min barsel, derefter skal jeg havde en elevplads ellers læser jeg videre. kæresten går i lære her til nov, men i og med han så ikke er på su mere vil vi blive yrukket det han tjener mere om mdr end han gjorde i forvejen på su.

igen tusind tak for din gavmildhed

Anmeld

7. oktober 2013

anna111

skatja skriver:

tusind tak, det var rigtig pænt af dig. 

Det er ikke fordi vi direkte ikke har råd til den lille, eller jo men vi tager os det, men det vil give lidt ro i sindet at vide at der er lidt der er på plads. jeg har også fundet lidt brugt tøj på dba , det gør jeg ofte hvis jeg finder noget hvor jeg virkelig kan spare meget. det er heldigvis hun i 7-8 mdr vi vil være alvorligt ramt, det er kun under min barsel, derefter skal jeg havde en elevplads ellers læser jeg videre. kæresten går i lære her til nov, men i og med han så ikke er på su mere vil vi blive yrukket det han tjener mere om mdr end han gjorde i forvejen på su.

igen tusind tak for din gavmildhed

Det var da så lidt det vil koste ca 85kr at sende pakken og så får du alt i str 56 og 62 og den blå flyverdragt i str 56 det kommer til at veje lidt da der er remlig meget i str 62

Vis du stadig ønsker tøjet så skriv en privat besked og så aftaler vi narmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.