baby tøj gives væk til nogle der virkelig har brug for det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Yurie skriver:

på det første billede ligger der et par brune(tror jeg) bukser, hvad er der på??

Tænke at min bror og svigerinde måske ville blive glad for noget, (og jeg kan bruge som dåbsgave.. for mine penge hænger ikke på træerne)

Ja dem der ligger mellem 2 par andre bukser de er meget mørke grønne med gule gravemaskiner på tror de er selv syget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Janni.

anna111 skriver:

Ja det var det første jeg tænkte men tror ikke der er så mange der har brug for smådt baby tøj til jule aften og i julen da jeg har kunne læse mig til at der mest ønskes tøj og hår pynt lejetøj osv til større børn

Ahh okay, det var også bare lige en spontan idé. 

Anmeld

6. oktober 2013

TNBC

anna111 skriver:

Ja dem der ligger mellem 2 par andre bukser de er meget mørke grønne med gule gravemaskiner på tror de er selv syget

ok, drengen er lige godt 5måneder på det tidspunkt, så det er omkring 68 jeg skal bruge, og måske også større.
gider du tage billeder, hvor man kan se tingene bedre?? Da jeg bor i nordsjælland og ikke har bil.

Anmeld

6. oktober 2013

LilleSmølf

anna111 skriver:

Ja det var det første jeg tænkte men tror ikke der er så mange der har brug for smådt baby tøj til jule aften og i julen da jeg har kunne læse mig til at der mest ønskes tøj og hår pynt lejetøj osv til større børn

De kan bruge nærmest alt og babytøj er skam også mere end velkomment, bare til info

Og super godt stil! Vores har mere end rigeligt men er sikker på at nogen nok skal blive meget glade for det

Anmeld

6. oktober 2013

TNBC

Yurie skriver:

ok, drengen er lige godt 5måneder på det tidspunkt, så det er omkring 68 jeg skal bruge, og måske også større.
gider du tage billeder, hvor man kan se tingene bedre?? Da jeg bor i nordsjælland og ikke har bil.

og nok også 62, så jeg lige. så stor er han heller ikke

Anmeld

6. oktober 2013

anna111

LilleSmølf skriver:

De kan bruge nærmest alt og babytøj er skam også mere end velkomment, bare til info

Og super godt stil! Vores har mere end rigeligt men er sikker på at nogen nok skal blive meget glade for det

Okay tak vil de osse have det vis noget er det er en smule slidt? det er self ikke det hele der er det

Anmeld

6. oktober 2013

LilleSmølf

Okay tak vil de osse have det vis noget er det er en smule slidt? det er self ikke det hele der er det

Hvis der er helt gennemhullet og overplettet, nej.

Men hvis det bare er fordi det er blevet brugt er det helt fint. Altså, man kan jo ikke undgå at tøj ser brugt ud når det er blevet vasket og ja, brugt

Har selv doneret en god del af mit klædeskab og noget er helt nyt, andet er tydeligt brugt, men i fin stand. Det var helt i orden

Anmeld

6. oktober 2013

anna111

LilleSmølf skriver:

Hvis der er helt gennemhullet og overplettet, nej.

Men hvis det bare er fordi det er blevet brugt er det helt fint. Altså, man kan jo ikke undgå at tøj ser brugt ud når det er blevet vasket og ja, brugt

Har selv doneret en god del af mit klædeskab og noget er helt nyt, andet er tydeligt brugt, men i fin stand. Det var helt i orden

Okay tusen tak nej der er hverken huller eller pletter på man kan bare se det har været brugt og vasket men så tror jeg da jeg vil donere det hele til jule hjælpen da det virkelig er folk der har brug for det der får det

Anmeld

6. oktober 2013

LilleSmølf

anna111 skriver:

Okay tusen tak nej der er hverken huller eller pletter på man kan bare se det har været brugt og vasket men så tror jeg da jeg vil donere det hele til jule hjælpen da det virkelig er folk der har brug for det der får det

Det er jeg sikker på de bliver meget glade for (:

Anmeld

7. oktober 2013

skatja

hejsa..

super sød tanke du har der.

jeg venter mig endnu en dreng til december, og kunne rigtig godt bruge en flyverdragt og lidt tøj i 56 - 62.

herhjemme har vi en knægt på 3 år, min kæreste er studerende og jeg er kommet på kontanthjælp da jeg blev gravid på tidspunktet hvor jeg afsluttede min studentereksamen, så der har intet job været at få. må indrømme at vi ikke har meget at gøre godt med, men vi kan lige klare den. til januar ser det dog lidt slemmere ud, da den nye kh reform træder i kraft og vil vil miste omkring 4000kr om mdr.

jeg tager derfor meget gerne imod hvad du har til en lille dreng hvis du gerne vil af med det

jeg bor på sydsjælland men vil selvfølgelig gerne betale porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.