Pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Åse skriver:

Jeg tro det vil stå i din journal eller du kan ringe til klinikken. jeg har ingen æggeleder, det er der for jeg er i ivf behandling.

Synes ikk jeg kan se noget deri om det , kun at jeg har været i behandling .. 

Synes det svært at finde ud af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Ihh stort tillykke  

jeg snakkede med min læge , og hun trorde bestemt ikk , at jeg har PCO efter som jeg ikk har ekstra håtvæks og får mens hver måned :/ 

/ hva kan jeg mere gør nu ? 

Vi har prøvet i 3 år nu sammenlagt 

De tager blodprøver og måler de forskellige hormon-niveauer (bl.a. for at se om man har ægløsning), plus man jo bliver scannet så de kan se hvordan æggene udvikler sig. Så det vil jeg bestemt mene at man er.

Anmeld

13. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Synes ikk jeg kan se noget deri om det , kun at jeg har været i behandling .. 

Synes det svært at finde ud af 

Hvad mener du med "behandling"? Insemination? IVF? Inden man kommer i barnløshedsbehandling skal man jo udredes hos en gynækolog for at finde ud af hvor problemet ligger.

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvad mener du med "behandling"? Insemination? IVF? Inden man kommer i barnløshedsbehandling skal man jo udredes hos en gynækolog for at finde ud af hvor problemet ligger.

Jeg har været i to IUI forsøg . 

Vil jeg så ikk være tjekket for de ting , så alt er soM det skal være ? 

Anmeld

13. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg har været i to IUI forsøg . 

Vil jeg så ikk være tjekket for de ting , så alt er soM det skal være ? 

Det kan jeg ikke svare dig på. Alt andet virker hul i hovedet, men der er også nogle steder hvor man starter IUI uden at tjekke om æggelederne virker, hvilket i min bog er helt gak gak.

Men du må vel selv vide om du har fået taget blodprøver og målt dine hormonniveauer?

Har du ikke været hos en gynækolog og er blevet scannet og fået gennemskyllet dine æggeledere for at se om der er passage?

Når du siger din læge, mener du så din praktiserende læge? For du har vel været igennem en fertilitetsklinik med dine IUI'er?

Anmeld

14. oktober 2013

skatja

Anonym skriver:

Min læge sger hun Ikk kan se nogle grund til det :/ 

- jeg har været i 2 behandlinger , vil de så ikk ku have set , hvis der var noget ?

uha det ved jeg ikke. 

jeg ville kræve det hvis du selv har en ide om at du kan have det.  du må bede om at få hjælp igen med fertiliteten.

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kan jeg ikke svare dig på. Alt andet virker hul i hovedet, men der er også nogle steder hvor man starter IUI uden at tjekke om æggelederne virker, hvilket i min bog er helt gak gak.

Men du må vel selv vide om du har fået taget blodprøver og målt dine hormonniveauer?

Har du ikke været hos en gynækolog og er blevet scannet og fået gennemskyllet dine æggeledere for at se om der er passage?

Når du siger din læge, mener du så din praktiserende læge? For du har vel været igennem en fertilitetsklinik med dine IUI'er?

Jeg har været igennem så meget , at jeg ikke kan huske hva jeg er tjekket for og ikke er :/ .. mener ikk jeg har fået tjekket æggelederen :/

- det var min egen læge jeg snakkede om .

selvfølgelig har IUI'er forgået på sygehuset . 

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

skatja skriver:

uha det ved jeg ikke. 

jeg ville kræve det hvis du selv har en ide om at du kan have det.  du må bede om at få hjælp igen med fertiliteten.

Vi vil ikk starte op i behandling igeb , vi vil gerne holde en pause og prøve selv ..

- men hvis der f.eks ikke er gennem gang lykkes det jo aldrig .. 

Anmeld

15. oktober 2013

modesty

Jeg har været igennem så meget , at jeg ikke kan huske hva jeg er tjekket for og ikke er :/ .. mener ikk jeg har fået tjekket æggelederen :/

- det var min egen læge jeg snakkede om .

selvfølgelig har IUI'er forgået på sygehuset . 

Selvom du ikke længere er tilknyttet sygehuset, så ring til dem i stedet for din egen læge. Måske de kan tjekke dine journaler og fortælle dig hvad du er blevet tjekket for, det bør de kunne se.

Anmeld

15. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Selvom du ikke længere er tilknyttet sygehuset, så ring til dem i stedet for din egen læge. Måske de kan tjekke dine journaler og fortælle dig hvad du er blevet tjekket for, det bør de kunne se.

vil jeg prøve

tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.