ondt hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Stumpen

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg blev også klippet da jeg fik Anne for knap 5 måneder siden og de første 14 dage gik jeg som en and og så begyndte det lige så stille og tage af. Men syntes der gik rigtig langtid inden det var bare sådan nogenlunde.
Her 5 måneder senere kan jeg stadig være øm når jeg får min mens. Så er ked af at sige det men det kan godt have lidt lange udsigter.

Joan

Det var ikke lige det svar jeg havde håbet på, nå men så må jeg jo bare finde tålmodigheden frem og vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Joan ( Smallie )

Stumpen skriver:

Det var ikke lige det svar jeg havde håbet på, nå men så må jeg jo bare finde tålmodigheden frem og vente...

Ved godt det er træls at få at vide, men det er sandheden for mig. Men det kan jo være det går noget hurtigere ved dig
Men du kan så være glad for det ikke endte i kejsersnit for det er overhovedet ikke sjovt at få lavet. Så det du går igennem nu er vand ved siden af et ks.
Min den første blev taget ved aks og jeg er godt nok glad for jeg fik lov til at føde hende her nomalt. Selv om jeg havde det meget dårligt nogen dage efter og ondt langtid.
Og det er jo også kun 9 dage siden, det hele skal jo lige have tid til at trække sig sammen igen. Men helt sikkert du er SÅ øm fordi de har klippet dig.

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.