ondt hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Stumpen

Hvor længe havde I ondt downthere?? Det er nu 9 dage siden at jeg fødte og det gør fortsat ondt! I onsdags aftog blødningen ellers (og havde fået at vide af jdm at man bløder mindre 2. gang, så jeg tænkte yes, da jeg blødte omkring 10 uger sidste gang) Men torsdag tog det lige revage igen og har blødt temmelig meget siden og hvor er min vagina øm når jeg går og det gør også ondt lidt op i maven.. Hvor længe kan det fortsætte??????? En læge kan vel intet gøre??
 Anja -der gerne snart vil gå i et normalt tempo igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Cris

Det er så en ting, som kan være meget forskellig fra person til person... Jeg blødte ca i tre uger og jeg har aldrig haft ondt (kun da vi begyndte igen med sex, men det er noget andet) Er det muskulaturen, der gør ondt eller er det aret (hvis du overhovedet har haft noget ved fødsel)?

Anmeld

21. juli 2009

Stumpen

Det er nok muskulaturen, der driller mig, for husker bestemt ikke at det gjorde ondt at bløde sidste gang.. Jo de klippede i mig, så der er et ar (blev klippet i pga. meget stramt arvæv fra sidst, hvor jeg sprækkede pænt meget)

Anmeld

21. juli 2009

AstridM

Jeg havde ondt i små 3 uger efter med begge pigerne.

jeg har det stadig sådan at når jeg bløder trækker det i det de har klippet der nede.

Anmeld

21. juli 2009

Knudsen

Jeg mener, at så  længe du ikke får høj feber eller det begynder at lugte anderledes, så er der ikke noget at bekymre sig om.

Jeg fik livmoderbetændelse 9 dage efter min fødsel, jeg fik pludselig rigtig høj feber, begyndte at bløde rigtig meget igen (det var ellers aftaget meget) og det lugtede rigtig grimt.

Janni

Anmeld

21. juli 2009

Cris

Stumpen skriver:

Det er nok muskulaturen, der driller mig, for husker bestemt ikke at det gjorde ondt at bløde sidste gang.. Jo de klippede i mig, så der er et ar (blev klippet i pga. meget stramt arvæv fra sidst, hvor jeg sprækkede pænt meget)

Så er måske din krop, der arbejder for at putte det hele på plads igen ind i dig   Men som Janni siger, pas på, at det ikke bliver for meget!

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Jeg havde ondt i en del tid, var indlagt noget tid efter og var stadig øm da jeg kom hjem, tror det er meget forskelligt. det med at bløde svingede også meget ved mig, så aftog det så kom det igen osv.

Du må jo gerne tage smerte stillende. el snak med din læge om det, så er du da sikker i din sag om han kan hjælpe el ej

Anmeld

21. juli 2009

Stumpen

Tak for svar.. Har ikke feber og synes ikke det lugter værre end det plejer at gøre, men vil lige være obs på det.. Er bare ved at være træt af at det skal gøre ondt, men ved godt at det blot er en uge der er snak om...

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Det tror jeg bestemt det er for det lyder som hos mig og det stoppet ca 3 mdr efter selvfølgelig ikke så slemt til sidst men jeg kunne mærke det, og jeg kunne ikke gå langt eller noget, og min læge sagde det var fordi mine muskler ikke var klar endnu.

Anmeld

21. juli 2009

Joan ( Smallie )

Stumpen skriver:

Jeg blev også klippet da jeg fik Anne for knap 5 måneder siden og de første 14 dage gik jeg som en and og så begyndte det lige så stille og tage af. Men syntes der gik rigtig langtid inden det var bare sådan nogenlunde.
Her 5 måneder senere kan jeg stadig være øm når jeg får min mens. Så er ked af at sige det men det kan godt have lidt lange udsigter.

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.