så skete det... bare alt for tidlig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2008

heaven

jamen dog, det var da skrækkeligt!!!! Med alting!!! Må jeg kondolerer, det gør mig ondt på jeres vegne! Håber i kan støtte hinanden i den kommende tid, og at i får vished omkring hendes død!!

Kram Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

Sille

Ej puhh ha.. Sikke en voldsom ting.. og afslutning på livet... stakkels jer..
Er ked af det på jeres vegne..
Tanker fra sille

Anmeld

23. marts 2008

ivfmarie

pissepåske!! >(
aner ikk hvad jeg skal sige....

Det må blive til et stort cyberkram, med ønsker om at I må komme ud af al elendigheden som stærkere mennesker...

(H)

Marie

Anmeld

23. marts 2008

Louise mortil4

Hej tøser.

Hvor er det bare dejligt at ha jer at læsse lidt af på når alt går skævt.

Vi ved jo stadig ingen ting ud over at de mener det er gået hurtigt, hun har ikke mærket noget siger lægerne. Hvorfra de kan sige det, ved jeg ikke, men håber da de ved hva de snakker om. Manden har været ude og bestille en flot krans til hende idag, men bånd. Der kommer til at stå altid elsket, altid savnet også vores alle 5 navne. Vi har også fået bestildt mad, lokale og alt det til efter begravelsen, bedemanden var der allerede i går eftermiddag, så der fik brødrene det på plads. Da så den elste bror ringede til den bror der kun tænker på penge, blev der helt stille i røret da beløbet for det hele blev nævnt ca 15000 kr lidt afhængdig af hvor mange der kommer. Pengene er jeg mere end lige glad med, der skal tags ordentlig afsked med svigermor, og sådan har de 3 af de 4 brødre det også. De har heldigvis fået trumfet i gennem at hun har fået en rigtig pæn kiste, og de samme blomster som hun havde i hendes brudebuket hvide Liljer og røde roser, dem holdt hun rigtig meget af, så selvfølgelig skulle hun da ha dem. Kisten er magen til den sviger far blev begravet i har jeg fået at vide, for hans begravelse var ca ½ år inden mig og manden lærte hinanden at kende. Ungerne skal med til begravelse, det vil være i svigermors ånd da hun var rigtig glad for hendes børnebørn. Mine førældre kommer også med og jeg håber de vil tage sig lidt af ungerne i kirken, så jeg kan være der for manden, det bliver så hårdt for ham, hans lillebror og største bror. Hvor er det mærkeligt at vi aldrig skal se hende mere.

Ahh fuck nu hyler jeg også, pis, godt manden ikke er hjemme endnu. Det kan godt være jeg ikke altid har været lige glad ved min svigermor, men et eller andet sted har jeg jo altid sys om hende, og holde lidt af hende, føler bare ikke rigtig at jeg kan tillade mig at være ked af det, da det jo ikke er min mor, og fordi at vi ikke altid er kommet lige godt ud af det sammen.

Puha alle de tanker, men et er sikkert nu skal der gøres noget led vægten, så jeg forhåbentligt kan være der for mine unger meget længere end til jeg bliver 48 år. ¨å på tirsdag skal jeg lige ha ringet til århus og ha snakket med den læge der aldrig får ringet tilbage, så der kan komme skub i tingene.

Knus Louise

Anmeld

23. marts 2008

Grynt

Det gør mig ondt at I nu har mistet jeres svigermor/mor/bedstemor. Mine tanker går til jer i denne tid.

Et dødsbo får ofte det aller værste ud i folk og det er ikke et sjovt syn :(

Og stakkels jer nu hvor ungerne også er syge, øv. Jeg har selv 3 astma/astmatisk bronkitis børn, så jeg ved hvor hårdt det er :(

Men som sagt, så er tankerne hos jer. Og godt du kan læsse af her inde :) Du får meget at se til det næste lange stykke tid. Det er bestemt ikke sjovt for din mand at have mistet sin mor...man tror jo de er her for evigt.

Varmeste knus og tanker

Anmeld

23. marts 2008

Lulle25

Jeg kondulere mange 1000 gange. Det er da simpelthen forfærdeligt i en alder af 48 bare at dø sådan uden videre. Puha I må have det svært, især din mand:( Kunne slet ikke forestille mig at miste min mor eller svigermor allerede nu, ejjj hvor er jeg ked af det på jeres vegne :'( Og sikke noget at de 2 små nu er blevet asmatikere:S Det var da ikke ligefrem det I har brug for i denne svære tid. Håber I klare den og ja du skal da bare læsse af her i stedet for hos din mand, han er nok temmelig ked af det ligenu :( Tusinde tanker herfra

Anmeld

24. marts 2008

..

Det er jeg virkeligt ked af at høre, mange tanker til dig og din familie herfra:'(:'( Hvor må det bare være ubehageligt, håber for jer at I snart får svar på hvorfor det gik så galt:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.