Hej tøser.
Hvor er det bare dejligt at ha jer at læsse lidt af på når alt går skævt.
Vi ved jo stadig ingen ting ud over at de mener det er gået hurtigt, hun har ikke mærket noget siger lægerne. Hvorfra de kan sige det, ved jeg ikke, men håber da de ved hva de snakker om. Manden har været ude og bestille en flot krans til hende idag, men bånd. Der kommer til at stå altid elsket, altid savnet også vores alle 5 navne. Vi har også fået bestildt mad, lokale og alt det til efter begravelsen, bedemanden var der allerede i går eftermiddag, så der fik brødrene det på plads. Da så den elste bror ringede til den bror der kun tænker på penge, blev der helt stille i røret da beløbet for det hele blev nævnt ca 15000 kr lidt afhængdig af hvor mange der kommer. Pengene er jeg mere end lige glad med, der skal tags ordentlig afsked med svigermor, og sådan har de 3 af de 4 brødre det også. De har heldigvis fået trumfet i gennem at hun har fået en rigtig pæn kiste, og de samme blomster som hun havde i hendes brudebuket hvide Liljer og røde roser, dem holdt hun rigtig meget af, så selvfølgelig skulle hun da ha dem. Kisten er magen til den sviger far blev begravet i har jeg fået at vide, for hans begravelse var ca ½ år inden mig og manden lærte hinanden at kende. Ungerne skal med til begravelse, det vil være i svigermors ånd da hun var rigtig glad for hendes børnebørn. Mine førældre kommer også med og jeg håber de vil tage sig lidt af ungerne i kirken, så jeg kan være der for manden, det bliver så hårdt for ham, hans lillebror og største bror. Hvor er det mærkeligt at vi aldrig skal se hende mere.
Ahh fuck nu hyler jeg også, pis, godt manden ikke er hjemme endnu. Det kan godt være jeg ikke altid har været lige glad ved min svigermor, men et eller andet sted har jeg jo altid sys om hende, og holde lidt af hende, føler bare ikke rigtig at jeg kan tillade mig at være ked af det, da det jo ikke er min mor, og fordi at vi ikke altid er kommet lige godt ud af det sammen.
Puha alle de tanker, men et er sikkert nu skal der gøres noget led vægten, så jeg forhåbentligt kan være der for mine unger meget længere end til jeg bliver 48 år. ¨å på tirsdag skal jeg lige ha ringet til århus og ha snakket med den læge der aldrig får ringet tilbage, så der kan komme skub i tingene.
Knus Louise
Anmeld