så skete det... bare alt for tidlig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. marts 2008

Louise mortil4

Min svigermor er død i nat. Vi er lige kommet hjemude fra hendes hus af. F... det er bare mærkeligt, det kan godt være jeg ikke altid har været helt vild med svigermor, men på det sidste har det faktisk været oki sys jeg. Hun var på job i nat, hun arbejder med handicappede voksne, hvor hun er natte vagt, der er kun hende på job om natten da de flest jo bare sover. Da det ny persionale mødte ind i morges ved 7 tiden, fandt de hende død på en af toiletterne der nede. Lægerne mener hun har været død siden mellem kl 22 og 23 i går aftes. Hun møder kl 21. De skal ikke på nogen måder give livs tegn til nogen i løbet af natten, derfor har hun kunne ligge så længe. Det er bare alt for mærkeligt lige nu. Der bliver afholdt ligsyg tirsdag, og så skal hun med stor sansynlighed obdukseres bagefter, da de ikke kan fortælle os hva det er der her gjort at hun er død.

Vi var så samlet alle sammen ude hos min svoger og svigermors kæreste (svigermorboede der også selvfølgelig) Tror i så ikke at min mands anden bror begynder at rode papirer i gennem for at finde ud af hva han kan forvente i arv, hun har ikke en gang været død i 24 timer, og for ham og hans familie er hun allerede gjort op i penge, det er bae for sygt, han var igang med at regne ud hva bilen var værd, gården som hun ejer halvdelen af og min svoger den anden halvdel, og hva sommerhuset ville kunne sælges for, den ejer både svigermor og min 1 svoger begge 50% hver af. Også kom det så ellers fra ham af at nu kunne min 1 svoger godt sælge hans dyr, for der kunne bare slet ikke være tale om at han kunne få lov at blive siddene på gården da min anden svoger vil ha pengene. Det er bare så sygt at der er folk der er sådan.

Oven i det, så har begge tvillinger lige fået konstateret astma, så det kører da bare der ud af her.

Undskyld mit brok, men manden har nok ikke brug for at jeg læsser af på ham, så nu ble det på jer.

Knus Louise- som er noget trist til mode lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

Louise mortil4

glemte da helt at fortælle at hun kun blev 48 år.

Anmeld

22. marts 2008

BellaT

:'(:'(:'( Åh nej, det gør mig virkelig ondt. Det er da alt for tidligt at skulle herfra. Og meget mystisk det hele. Jeg håber I får det lidt bedre når der er kommet en forklaring på hendes pludselige død. Og sikke da en grisk svoger du har der. Ja, det lyder næsten som taget ud af en film. Gyyys! Knus og trøste-tanker fra Helle...(H)

Anmeld

22. marts 2008

Tynen

Jeg sidder her og er fuldstændig mundlam!!

Tænk at hun bare er død lige pludselig - Det må være frygtelig for din kæreste!!

Helt seriøst så aner jeg ikke hvad jeg skal skrive! - 48 år!! Det er jo ingen alder!

Håber I får svar på hvad der er sket når obduktionsrapporten er klar.
Puha!

Trine

Anmeld

22. marts 2008

Juniors mor

Sikke dog et frygteligt shock at få, og det er da rigtig ubehageligt at hun har ligget død så længe. Jeg føler med jer, det er hårdt at miste et familiemedlem og ikke mindst når det er uventet og i en tidlig alder.
Mht til din svoger, så er der desværre mange mennesker der bliver sådan lige så snart der er udsigt til at arve penge. Der er ikke noget som penge der kan skabe splid og splitte en familie ad, og det er bare så trist at det skal være sådan. Jeg håber virkelig i kommer igennem delingen af hendes bo uden at blive uvenner.
Er også ked af at høre at tvillingerne begge har fået astma :( hvordan har de det? Er de meget mærket af det?
Mange tanker herfra og et stort og trøstende (H)
Helle

Anmeld

22. marts 2008

Rasmine

Nej da!
Hvor frygteligt!
Varme tanker herfra.
Mette

Anmeld

22. marts 2008

Louise mortil4

Vi snakker ikke med min griske svover i forvejen, grunden er rigtig lang, så det kommer jeg ikke lige ind på har ikke lige energi til det. Nej 48 er ingen alder, manden mistede sin far for 4 år siden til oktober, han blev 57, må da nok lige indrømme at jeg er begyndt at spekulere lidt i om jeg åske mister manden i en meget ung alder også, men det er da ikke til at holde ud at tænke på selv om han kan være en lort nogle gange, men det kan jeg jo også nok.

Ungerne har hiver meget after vejret og raller, de er i oki humør, men der er ikke helt det samme gang i dem, da de jo har svært ved at få luft.

Øv pisse påske.

Jeg har ikke noget i mod at dele vores års dag med en fødselsdag, men også en døds dag, så for fremtiden har vi både årsdag, fødselsdag og svigermors dødsdag på samme dag.

Anmeld

22. marts 2008

Nadi

Må jeg kondolere.

Jeg er helt rystet nu, det må da have været et kæmpe chok! Ved næsten ikke hva jeg skal sige, men synes godt nok det er undeligt at man allerede vil gøre boet op og se hvad man kan få ud af sin egen mor. Og hva er da også det for noget ævl med at din ene svoger ikke skal blive boende?? Ej altså. Men håber da at I finder ud af det, for hvis der er noget der kan splitte en familie ad så er det at dele et dødsbo!
Men tror også det er meget godt det er os der fr dit brok og ikke din mand :) Det er jo også det vi er her for.

-Nadia

Anmeld

22. marts 2008

Nadi

Må da nok lige indrømme at jeg er begyndt at spekulere lidt i om jeg åske mister manden i en meget ung alder også, men det er da ikke til at holde ud at tænke på selv om han kan være en lort nogle gange, men det kan jeg jo også nok.

Nej det må du ikke! Jeg kender alt til det, min kærestes far døde for lidt over 7 år siden af en sygdom der kan være arvelig. Min kærestes farfar døde også af sygdommen, så jeg har også de tanker med om jeg muligvis mister ham i en tidlig alder! Hans far var 55 år. Men det er altså ikke til at holde ud, og man bliver sindsyg hvis man hele tiden tænker på det.
Håber du kan skubbe det lidt ud af hovedet eller om i baghovedet!
Føler virkelig med dig.

Anmeld

22. marts 2008

Loggidut

jeg er bare så ked af det på jeres vejne....jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive ven...
og med den oplevelse oven i hatten, er man både ked og vred....jeg håber i kommer godt igennem det.

stort knus fra loggi, som føler med jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.