Min svigermor er død i nat. Vi er lige kommet hjemude fra hendes hus af. F... det er bare mærkeligt, det kan godt være jeg ikke altid har været helt vild med svigermor, men på det sidste har det faktisk været oki sys jeg. Hun var på job i nat, hun arbejder med handicappede voksne, hvor hun er natte vagt, der er kun hende på job om natten da de flest jo bare sover. Da det ny persionale mødte ind i morges ved 7 tiden, fandt de hende død på en af toiletterne der nede. Lægerne mener hun har været død siden mellem kl 22 og 23 i går aftes. Hun møder kl 21. De skal ikke på nogen måder give livs tegn til nogen i løbet af natten, derfor har hun kunne ligge så længe. Det er bare alt for mærkeligt lige nu. Der bliver afholdt ligsyg tirsdag, og så skal hun med stor sansynlighed obdukseres bagefter, da de ikke kan fortælle os hva det er der her gjort at hun er død.
Vi var så samlet alle sammen ude hos min svoger og svigermors kæreste (svigermorboede der også selvfølgelig) Tror i så ikke at min mands anden bror begynder at rode papirer i gennem for at finde ud af hva han kan forvente i arv, hun har ikke en gang været død i 24 timer, og for ham og hans familie er hun allerede gjort op i penge, det er bae for sygt, han var igang med at regne ud hva bilen var værd, gården som hun ejer halvdelen af og min svoger den anden halvdel, og hva sommerhuset ville kunne sælges for, den ejer både svigermor og min 1 svoger begge 50% hver af. Også kom det så ellers fra ham af at nu kunne min 1 svoger godt sælge hans dyr, for der kunne bare slet ikke være tale om at han kunne få lov at blive siddene på gården da min anden svoger vil ha pengene. Det er bare så sygt at der er folk der er sådan.
Oven i det, så har begge tvillinger lige fået konstateret astma, så det kører da bare der ud af her.
Undskyld mit brok, men manden har nok ikke brug for at jeg læsser af på ham, så nu ble det på jer.
Knus Louise- som er noget trist til mode lige pt.
Anmeld