Hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
16 svar
5 synes godt om
5. oktober 2013

et-ønske

Har I en masse graviditets symptomer?

Jeg har mange brystspændinger, som i hold fingrene for dig selv kære mand - og hvis folk ellers vil lade være med at give knus ville det spare mig for en masse smerter en lille smule kvalme, og hold nu fast - humørsvingninger stakkels mand og børn...... Synes det arbejder en del i mit underliv, men tænker at der er en der gerne vil have lidt plads

Hvornår og hvordan fortæller i om jeres graviditet?? Jeg tror vi fortæller det efter vores tryghedsscanning hvor jeg er 7+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Morigen

Har I en masse graviditets symptomer?

Jeg har mange brystspændinger, som i hold fingrene for dig selv kære mand - og hvis folk ellers vil lade være med at give knus ville det spare mig for en masse smerter en lille smule kvalme, og hold nu fast - humørsvingninger stakkels mand og børn...... Synes det arbejder en del i mit underliv, men tænker at der er en der gerne vil have lidt plads

Hvornår og hvordan fortæller i om jeres graviditet?? Jeg tror vi fortæller det efter vores tryghedsscanning hvor jeg er 7+1

Jeg har kun lidt kvalme og er enormt træt er begyndt at kunne mærke brysterne men ikke meget er også kun 4+1  vi har ikke snakket så meget om hvornår vi vil fortælle det endnu. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

5. oktober 2013

et-ønske

Jeg er kun 4+4 idag så ja jeg tæller dage til den 23/10 hvor jeg forhåbentlig skal se en lille spire med en bankende hjerte

Anmeld

9. oktober 2013

Franzén

Jeg er i 6. Uge nu og kan da slet ikke vente med at fortælle alle det. 

Jeg en smule konstant kvalme og så bliver jeg meget træt, når klokken bliver 8 vil jeg endelig helst bare i seng. 

Men ellers fint selvom det er lidt svært at lade være med at drikke for meget kaffe men prøver at nøjes med 1 kop om dagen( drak omkring 6 stykker Før)

Med hensyn til at fortælle det til alle så gættede min mor det i sidste uge og derfor endte vi med at fortælle det til den tætteste familie. 

Jeg arbejder som tjener og har derfor meget lange vagter, og da min kvalme og træthed Lidt er begyndt at påvirke mit arbejde har jeg besluttet at fortælle min chef om den lille allerede i dag.

Anmeld

9. oktober 2013

et-ønske

Franzen skriver:

Jeg er i 6. Uge nu og kan da slet ikke vente med at fortælle alle det. 

Jeg en smule konstant kvalme og så bliver jeg meget træt, når klokken bliver 8 vil jeg endelig helst bare i seng. 

Men ellers fint selvom det er lidt svært at lade være med at drikke for meget kaffe men prøver at nøjes med 1 kop om dagen( drak omkring 6 stykker Før)

Med hensyn til at fortælle det til alle så gættede min mor det i sidste uge og derfor endte vi med at fortælle det til den tætteste familie. 

Jeg arbejder som tjener og har derfor meget lange vagter, og da min kvalme og træthed Lidt er begyndt at påvirke mit arbejde har jeg besluttet at fortælle min chef om den lille allerede i dag.

Jeg fortalte det også til min chef igår hun blev heldigvis mega glad!

Træls med kvalmen og trætheden - er det dit første barn??

Anmeld

10. oktober 2013

Franzén

Ja det er mit første er vildt spændt på om alt går godt:-)

min mand og jeg har prøvet i 6 måneder nu og havde faktisk halvt om halvt givet op, men så lige pludselig lige omkring vores bryllup i september gik det jo så:-) lidt et chok og stor glæde:-)

Og selvfølgelig var der ikke rod til at fortælle cheffen det i går men håber vi for tid til at snakke Sammen om det snart

Er det også dit første?

syntes jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal forberede lige nu ved godt 9 måneder er lang tid mmeenn alligevel, hvad gør i?

Anmeld

10. oktober 2013

Astrid1984

Jeg er meget træt for tiden og øget appetit.. Ikke så meget kvalme endnu..

Anmeld

11. oktober 2013

Franzén

Jeg er meget træt for tiden og øget appetit.. Ikke så meget kvalme endnu..

Det kan jo også være at du er en af de heldige der ikke for noget:-) 

Min mand kom hjem i dag og fortalte at en af hans venners kone som skal føde omkring tirsdag kun var dårlig en nat og havde lidt kvamle 1 anden dag... så kan man godt gå hen og blive lidt jaloux

Anmeld

11. oktober 2013

Astrid1984

Franzen skriver:

Det kan jo også være at du er en af de heldige der ikke for noget:-) 

Min mand kom hjem i dag og fortalte at en af hans venners kone som skal føde omkring tirsdag kun var dårlig en nat og havde lidt kvamle 1 anden dag... så kan man godt gå hen og blive lidt jaloux

I min sidste graviditet havde jeg kvalme frem til uge 17.. Så håber jeg slipper lidt denne gang

Anmeld

13. oktober 2013

Manna

Jeg er kun 4+1.
Jeg fødte mit første barn for knap 2 år siden.
Jeg har kun voksende bryster - slet ikke ømme
og så er jeg vildt oppustet hver eftermiddag/aften.
Jeg har også lette mens-lignende smerter, men ikke hele tiden.
Ved min sidste graviditet havde jeg hovedpine konstant i 3 uger lige i starten og fik kvalme/opkast fra 12 til 16 uger.
Jeg er mere utryg denne gang. Bekymrer mig mere om den nu bliver der. Måske fordi jeg havde en biokemisk for 2 måneder siden.
Jeg håber sådan det går.
Manna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.