husmor hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Siber

Hej tøser,

jeg har lavet en gammel fin kommode om. Men gammel betyder lugt af gammel dame, øv. Jeg har Johannas tøj der i, men hun lugter jo af gammel dame, og det går jo ikke!

Jeg har spulet og vasket den flere gange og der har været ude og lufte flere gange. Hvordan får man den grimme lugt væk?

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Joan ( Smallie )

Hmm du kan jo prøve at vaske den i rodalon men du skal jo nok lige læse vejlidningen først.

Joan

Anmeld

21. juli 2009

ivfmarie

Prøv en lille pose medtørrede lavendelblomster i hver skuffe...

Fååårk, dét er eddemanme et mormorråd! Plukke lige ud af U&H!!

Marie - aka Momse

Anmeld

21. juli 2009

Helle30

ivfmarie skriver:

Marie - aka Momse

Jeg ville nu også prøve den med lavendeler. Førhen betragtede jeg også dét der med lavendelposer som ét eller andet, man gik og beskæftigede sig med, fordi man nu gik hjemme, og alt andet var ordnet.´Når nu man ikke kan få æbleduft til sine lingeriposer - så prøv da lavendeler. Har selv købt sådan en busk til en krukke - og den lever sgu endnu - efter 3 mdr..

- Helle

Anmeld

21. juli 2009

Siber

ivfmarie skriver:

Marie - aka Momse

fantastisk mormor råd, men kan man købe disse poser, eller skal jeg selv ud og plukke (har dem nemlig ikke lige i min have)

SIger tak til UogH

Knus Siber

Anmeld

21. juli 2009

birgittemarie

Øøøv, sådan en skænk har jeg også og den HAR fået Rodalon og det hjalp ikke overhovedet.
Nu vil jeg også prøve lavendel poser!

Jeg kan huske, jeg købt dem, da jeg var lille (hvorfor gjorde jeg mon det? Jeg tror faktisk, det var noget 80'er smart noget. Man kunne i hvert fald få dem alle vegne dengang). Så mon ikke, man stadig kan få dem? Ellers skal du bare købe noget tørret lavendel i en Matas (findes de i Norge) eller helsekost butik og så fylde det i små blomstrede stofposer. Husk at afslutte med en pyntelig sløjfe.

Knus B

Anmeld

22. juli 2009

Siber

birgittemarie skriver:

Øøøv, sådan en skænk har jeg også og den HAR fået Rodalon og det hjalp ikke overhovedet.
Nu vil jeg også prøve lavendel poser!

Jeg kan huske, jeg købt dem, da jeg var lille (hvorfor gjorde jeg mon det? Jeg tror faktisk, det var noget 80'er smart noget. Man kunne i hvert fald få dem alle vegne dengang). Så mon ikke, man stadig kan få dem? Ellers skal du bare købe noget tørret lavendel i en Matas (findes de i Norge) eller helsekost butik og så fylde det i små blomstrede stofposer. Husk at afslutte med en pyntelig sløjfe.

Knus B

Tak BM

Jeg købte tørrede lavendel på et apotek til 95 norske pesetas!

Så nu er der lavendel i skufferne, så må vi se om det hjælper!

Knus Siber, nu lidt mormor med lavendel i skufferne! Med pæn sløjfe om seføli!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.