Åh som tiden går hurtig ( billeder )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Joan ( Smallie )

På fredag bliver min lille pige 5 måneder. Jeg kan slet ikke fatte hvor tiden bliver af. Syntes slet ikke tiden gik så hurtig med Niels. Men der var der jo heller ikke 2 at tage sig af og Anne har jo heller ikke kolik.
Kan blive sådan helt vemodig når jeg tænker på at det er sidste gang vi har en så lille, men vi er enig vi skal ikke have flere.
Nå men lidt billeder af tøsen får i da lige. De er taget idag. Og må jo sige hun er en glad pige.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Siber

Hun er vel nok sød! Herlig tøsepige!

Jeg husker også at anden gang gik lynhurtig. Johanna skreg jo indtil hun var 10 mdr, og ja så gik der en måned så skulle jeg på arbejde, øv!

Jeg ved ikke om vi skal have flere babyer, det må tiden vise!

Knus Siber

Anmeld

22. juli 2009

linemus

Hvor er hun dejlig

Anmeld

22. juli 2009

Ny mor

Hvor er hun kær og en rigtig lille pige nu

Anmeld

22. juli 2009

Kaufie

Sikke nogen smukke store øjne hun har - og i det hele taget er hun da bare en lækker pige...., der da vist ligner sin storebror en del??

Anmeld

22. juli 2009

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Sikke nogen smukke store øjne hun har - og i det hele taget er hun da bare en lækker pige...., der da vist ligner sin storebror en del??

Tror nok hun ligner sin far mere end hun ligner Niels. Meen jeg kan da se noget af Niels i hende også. Han var bare noget tykker da han var 5 måneder.
Men du kan jo vudere selv første er Niels omkring de 7-8 måneder og den sidste er jo så farmand med hans lille pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2009

Muffinmus

nårh hun er sød...så fin en stor pige hun er nu. Smukke øjne
Og ja, tiden flyver afsted desværre, her er vi bare ikke enige om nr 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.