snydeveer, andre der har oplevet det og hvad gør man :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Frederikke80 skriver:

Det prøvede jeg også med min søn, havde veer i 6-8 timer som desværre gik i sig selv igen.

Men min jordemoder sagde efterfølgende at alle veer udvidede livmoderen, så selvom veerne var stoppet igen, havde de alligevel ikke været forgæves. Og jeg tror hun havde ret... fødslen af min søn var i hvert fald hurtig.

hvor mange dage efter snydeveerne fødte du så? og var du itvivl  om de også var snydeveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

kunne ikke være mere enig....

og held og lykke med din snarlige fødsel, håber du slipper for de skide snydeveer

Tak.

Jeg skal også have mine svigerforældre til at køre i 1,5 time for at passe den ældste, så det ville være ærgerligt at ringe kl. 2 om natten bare for at det ender op som et hyggevisit.

Anmeld

6. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

8. oktober 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Anonym skriver:

hvor mange dage efter snydeveerne fødte du så? og var du itvivl  om de også var snydeveer?

Der gik næsten 2 uger fra snydeveerne til jeg havde født.

Jeg troede det var rigtige veer, mærkede dem som da jeg fødte min datter, så blev meget overraskede over at de stoppede igen.

Hvordan går det nu?

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Frederikke80 skriver:

Der gik næsten 2 uger fra snydeveerne til jeg havde født.

Jeg troede det var rigtige veer, mærkede dem som da jeg fødte min datter, så blev meget overraskede over at de stoppede igen.

Hvordan går det nu?

2 uger???

puha det håber jeg ikke kommer til at ske her.....

Har stadig mange plukveer og indimellem snydeveer, slimproppen er røget af flere omgange nu og jeg har murren og mens smerter, MEN det betyder jo bare at fødslen nærmer sig (surprice har jo termin nu )

skal til scanning i løbet af denne uge mhb. vurdering af fostervand, men INGEN veer endnu desværre....

Men tak fordi du spurgte...prøver bare at se positivt på det maks 2 uger tilbage uanset om ungen vil ud eller ej

Anmeld

9. oktober 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Anonym skriver:

2 uger???

puha det håber jeg ikke kommer til at ske her.....

Har stadig mange plukveer og indimellem snydeveer, slimproppen er røget af flere omgange nu og jeg har murren og mens smerter, MEN det betyder jo bare at fødslen nærmer sig (surprice har jo termin nu )

skal til scanning i løbet af denne uge mhb. vurdering af fostervand, men INGEN veer endnu desværre....

Men tak fordi du spurgte...prøver bare at se positivt på det maks 2 uger tilbage uanset om ungen vil ud eller ej

Ja, 13 dage for at være helt præcis. Men det var så også 2 uger før termin, så han blev født til tiden.

Kan godt forstå du er utålmodig nu, men som du selv siger, er der jo helt sikkert ikke længe til mere.

Håber du snart får rigtige veer... og så held og lykke med fødslen

Anmeld

9. oktober 2013

merle2010

ved mit 2 barn, havde eg snydeveer 2 uger før jeg fødte

kom på fødeafdelingen 3 gange hvor jeg blev sendt hjem med sovepiller og skulle slappe af, for jeg var ikke åbnet... alle gange gik det i sig selv igen...

1 uge over termin havde jeg veer igen og jeg orkede næsten ikke at tage på sygehuset igen for at blive sendt hjem..

da vi ankom til sygehuset blev jeg undersøgt, 1 cm åben og stadig livmoderhals... FUCK.... fik et lavement og skulle have kørt en strimmel og så snakkede jordmoderen om at sende mig hjem igen, jeg var sååååå hidsig...

30 min efter kom jordmoderen og sagde at hun lige ville tjekke mig igen og så kunne jeg køre hjem...

der var jeg så 7 cm åben....

en time efter fødte jeg min skønne søn...

veerne starter jo stille og roligt hver gang, så man kan bare ikke mærke om det er snydeveer eller opstart på fødsel... kan godt forstå du er frustreret.. knus

Anmeld

9. oktober 2013

2børn2

Har termin om 1 uge (med nr 3) og så skete det i nat, jeg fik veer, eller det troede jeg, det gjorde så ondt at jeg måtte gå op af min seng og sætte mig ind og se lidt fjernsyn....men efter 3 timer forsvandt de lige så stille igen....de bed aldrig sådan som rigtige veer til sidst gør og var heller ikke regelmæssige, men nok til at jeg ikke kunne sove.

gik herefter i seng og sov nogle timer hvorefter de startede igen, denne gang kun 1 time så stoppede de igen og nu har jeg så kun haft plukveer siden (plukveer har jeg haft dagligt de sidste par uger)

Blev sådan snydt da jeg troede det var nu  har efterfølgende læst om nogle der havde snyde veer i flere uger

nogen herinde som har også har haft oplevet snydeveer og kan man gøre noget ved dem?

hilsen en der iøvrigt er MEGET træt af at være gravid

Havde snydeveer på dagen for termin i 6 timer ca.. derefter skete der overhovedet ingenting, så 2 dage over termin, altså 2 dage efter snydeveerne, gik vandet pludselig om aftenen kl. 19.15 og kl. 21.02 lå hun på min mave :-)

Så er sikker på at snydeveerne har gjort et stort stykke forarbejde.

(og det var nummer 2 fødsel)

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

tak for jeres indlæg, som heldigvis er positive.....jeg krydser fingre for jeg inden alt for længe også kan komme med et lign. positivt indlæg, foreløbigt er terminen nået og stadig ingen veer

Tænk at nogen frygter fødslen, mens jeg higer efter den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.