snydeveer, andre der har oplevet det og hvad gør man :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.984 visninger
18 svar
1 synes godt om
4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Har termin om 1 uge (med nr 3) og så skete det i nat, jeg fik veer, eller det troede jeg, det gjorde så ondt at jeg måtte gå op af min seng og sætte mig ind og se lidt fjernsyn....men efter 3 timer forsvandt de lige så stille igen....de bed aldrig sådan som rigtige veer til sidst gør og var heller ikke regelmæssige, men nok til at jeg ikke kunne sove.

gik herefter i seng og sov nogle timer hvorefter de startede igen, denne gang kun 1 time så stoppede de igen og nu har jeg så kun haft plukveer siden (plukveer har jeg haft dagligt de sidste par uger)

Blev sådan snydt da jeg troede det var nu  har efterfølgende læst om nogle der havde snyde veer i flere uger

nogen herinde som har også har haft oplevet snydeveer og kan man gøre noget ved dem?

hilsen en der iøvrigt er MEGET træt af at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Har termin om 1 uge (med nr 3) og så skete det i nat, jeg fik veer, eller det troede jeg, det gjorde så ondt at jeg måtte gå op af min seng og sætte mig ind og se lidt fjernsyn....men efter 3 timer forsvandt de lige så stille igen....de bed aldrig sådan som rigtige veer til sidst gør og var heller ikke regelmæssige, men nok til at jeg ikke kunne sove.

gik herefter i seng og sov nogle timer hvorefter de startede igen, denne gang kun 1 time så stoppede de igen og nu har jeg så kun haft plukveer siden (plukveer har jeg haft dagligt de sidste par uger)

Blev sådan snydt da jeg troede det var nu  har efterfølgende læst om nogle der havde snyde veer i flere uger

nogen herinde som har også har haft oplevet snydeveer og kan man gøre noget ved dem?

hilsen en der iøvrigt er MEGET træt af at være gravid

Kan ikke rigtigt hjælpe - havde termin med nr to i tirsdags og var til sidste JM besøg onsdag.

Oplever hverken plukkeveer, veer eller murren. Bad om et undervognstjek, men som JM sagde, hvis ikke jeg har oplevet noget af ovenstående er der ikke sket noget.

Og ganske rigtigt - hun kunne ikke engang komme til at forsøge en hindeløsning

Du er garanteret ved at modnes, så baby snart kikker ud. Er SÅ misundelig

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

tak for dit indlæg, jeg kunne selvfølgelig også se lidt positivt på det som du gør, men jeg føler mig snydt....troede jo lige at nu var det endelig nu.....

Ved min 1 fødsel havde jeg heller ingen tegn overhovedet men bum pludselig vågnede jeg med veer en nat som kun blev stærkere og stærkere med tiden og efter 7 timer kom den skønneste baby til verden

pøj pøj med din kommende fødsel

Anmeld

4. oktober 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg blev også snydt om tirsdagen hvor jeg så først fødte min søn om søndagen.

MEN.. Nu kan det ikke vare længe.. Held og lykke med den kommende fødsel.

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for dit indlæg, godt at høre der ikke gik flere uger, som jeg har hørt om efterfølgende. Bare tanken om at gå 14 dage overtid kan få mig til at tude, selvom 2 uger sammenlignet med 40 uger jo er ingenting....

Jeg satster på jeg ligesom dig, blot skal være gravid et par dage mere

Anmeld

5. oktober 2013

lineog4

Da jeg var gravid med nummer 3 fortalte alle mig at 3. Gang var en snydengang hvor man netop kunne spolere man troede man gik i gang med fødslen flere gange - jeg oplevede det så godt nok ikke på den måde som du beskriver, men har hørt om rigtig mange som har haft samme oplevelser 3. gang.

og så bare lige en tanke som måske gør man ikke er helt så træt af at være gravid - i hvert fald det jeg tænkte hver gang jeg var træt af det - husk hvordan det er med en lille ny, helt fantastisk og skønt men også tidskrævende så man har mindre tid med de store. 

Kan huske 4. Gang lavede jeg en liste med alt det jeg ville nå med de store inden fødslen og pludselig ønskede jeg at gå for termin for ville nå det..... Jeg nåede det og jeg gik over termin meget længere end med de andre 

Anmeld

5. oktober 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Tak for dit indlæg, godt at høre der ikke gik flere uger, som jeg har hørt om efterfølgende. Bare tanken om at gå 14 dage overtid kan få mig til at tude, selvom 2 uger sammenlignet med 40 uger jo er ingenting....

Jeg satster på jeg ligesom dig, blot skal være gravid et par dage mere

Det kan jeg sagtens forstå.

Når man får en terminsdato satser man på at det bliver senest den dag.

Selvom man med fornuften ved at der kan gå 14 dage mere er det ikke til at bære.

For det første glæder man sig helt vildt til at se sit barn, men man er også tung og besværet og har måske smerter man glæder sig til at slippe af med.

Jeg har selv 30 dage tilbage og tæller ned hver dag.

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Da jeg var gravid med nummer 3 fortalte alle mig at 3. Gang var en snydengang hvor man netop kunne spolere man troede man gik i gang med fødslen flere gange - jeg oplevede det så godt nok ikke på den måde som du beskriver, men har hørt om rigtig mange som har haft samme oplevelser 3. gang.

og så bare lige en tanke som måske gør man ikke er helt så træt af at være gravid - i hvert fald det jeg tænkte hver gang jeg var træt af det - husk hvordan det er med en lille ny, helt fantastisk og skønt men også tidskrævende så man har mindre tid med de store. 

Kan huske 4. Gang lavede jeg en liste med alt det jeg ville nå med de store inden fødslen og pludselig ønskede jeg at gå for termin for ville nå det..... Jeg nåede det og jeg gik over termin meget længere end med de andre 

Tak for dit indlæg....må jeg spørge hvordan din 3 fødsel var kontra de to første???

jeg har nu haft snart 40 uger med kvalme, opkast, en milliard blærebetændelser og pencilin behandlinger, kronisk træthed, halsbrand og bækkenløsning, så jeg er mere end klar og kan pt. nærmest ingenting med de 2 store, så frygter en efterårsferie hvor jeg stadig er gravid, men stort set kun er sofa liggende.

Men ja en hverdag med en lille baby er også krævende, men til den tid vil farmand have 2 ugers barsel til at starte med, så havde egentlig sat mig op til at man som 3 gangs IKKE går overtid (er gået overtid med mine 2 første) og at baby selvfølgelig kom til tiden så fars barsel passer med efterårsferien

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det kan jeg sagtens forstå.

Når man får en terminsdato satser man på at det bliver senest den dag.

Selvom man med fornuften ved at der kan gå 14 dage mere er det ikke til at bære.

For det første glæder man sig helt vildt til at se sit barn, men man er også tung og besværet og har måske smerter man glæder sig til at slippe af med.

Jeg har selv 30 dage tilbage og tæller ned hver dag.

kunne ikke være mere enig....

og held og lykke med din snarlige fødsel, håber du slipper for de skide snydeveer

Anmeld

5. oktober 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det prøvede jeg også med min søn, havde veer i 6-8 timer som desværre gik i sig selv igen.

Men min jordemoder sagde efterfølgende at alle veer udvidede livmoderen, så selvom veerne var stoppet igen, havde de alligevel ikke været forgæves. Og jeg tror hun havde ret... fødslen af min søn var i hvert fald hurtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.